nytt bøllefrø i okt Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Da ligger vi her da på fredrikstad:) Jeg og snuppa koser oss og hviler for i morgen skal vi hjem:0) Det hele startet fredag den 14.10. Da våkner jeg at vannet går men bare litt om gangen. Etter en god frokost og dusj pluss gjordt jentene klare til å reise bort. Så ringte vi inn for å høre når det passet å komme inn på kontroll og det kunne vi med en gang. Da vi kom inn fikk vi ctg i 20 min og den viste ikke noe tid aktivitet så ble ikke sjekket:( ( noe jeg ble skuffet over men forstår jo hvorfor) hadde jo 3 cm dagen før ( dette har jeg hatt fra uke 39 og nå var jeg 41+3 ) Vi fikk et rom på b7 og fikk beskjed om å gå en tur for å se om vi fikk i gang noe. Etter par timer gåing i rask gange dro vi tilbake på rommet for å slappe av før akupunkturen. Jeg har SPRØYTESKREKK men det gikk helt greit å få satt alle de 7 nålene:) lå med de i 20 min før vi fikk beskjed om å gå litt til.... Vi gikk i 20 min også tilbake igjen der jordmor møter oss med et spm om vi vil prøve klyx for å få fort gang i det hele. Og det ville vi jo men heller ikke dette ga. så mye resultater på ctg på kvelden, så vi fikk beskjed om å sove og skulle bli vekket kl 6 med ny ctg og bryststimulering. Hadde time kl 8 for igangsetting med drypp og det var det vi tilslutt endte opp med for jeg hadde bare 4 cm etter alt vi hadde prøvd:/ Så halv 10 ble vi satt på dryp og fikk lystgassen etter 1 time for da følte jeg at jeg trengte den:) for riene gikk ikke helt ned før de spratt opp på det sterkeste. Så etter en time ba jeg om epudural og det skulle jeg få hadde på det øyeblikket 5 cm åpning noe jeg synes var dumt at det ikke hadde økt mer men men. Så kom anestesilegen og satt bedøvelse og bomet på epuduralen også før Han får prøvd på nytt så får Han et akutttilfelle Han må springe og da satt jeg der da. Og ventet og ventet også får jeg trykke trang og jeg sier nei nei nei jeg vil ha epudural men det ville ikke kroppen gitt så etter tre trykk var hun ute. 13.40 og jeg trengte ikke å sy:) lille Arwen veide 4400g og er 51 cm og hode var 37 cm:)
vi3 Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Hørtes ut som om du ble sittende "alene" på slutten der- når anestesilegen forsvant, det gikk litt gysing igjennom kroppen min Du er i alle fall heldig som er ferdig med å sette en ny verdensborger til verden, gratulerer så mye med lille Arwen )
nytt bøllefrø i okt Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2011 Jordmor forsvant hun og for å høre hva hun skulle gjøre:) men hadde jo mannen min stakkar:p
vi3 Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Godt for deg at du hadde han også ikke forsvant, men kanskje stakkars han ) hihi... Guuuuud så heldig du er som er ferdig med fødselen!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå