Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Då prinsen inte gidder å medverka till ökning så har ikväll min bästa vän blivit pumpen! Pimp My pump - kanske jag ska klistra swarowski kristaller så att det blir lite glamoröst över det hela! Någon som brukt pump till ökning av Melker och vill dela sin erfarenhet eller tips?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2011 Sån då har jag haft 2 x 15 min på varje pupp ikväll. Får fortsätta imorgon så hoppas jag på en ökning i produktionen snarligt :0)
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Sliter du med lite melk Lycklig 2 barnsmamma? Jeg vurderer å begynne å pumpe litt for å ha litt i fryser, men syns det er litt "tiltak" å begynne kjenner jeg.. Hvordan går det forresten med deg og lillegull? Går det bra å være 2barns-mor?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2011 Jeppsson, 1-2 måltid så måste jag ge honom lite mme efter ammningen. Inget stort nederlag för mig - förra gången klara jag inte amma alls så detta är inget har en hungrig kille som "stångar" puppen när mjölken är slut ;0) så därför är det ok med pump. Så greit att du har så mycket att du kan frysa!! Det skadar ju aldrig. Ellers är jag lite sträng på att han minst 1 gång ska ha flaska om dagen så att han kan ta begge delar - men då pumpar jag mig så han får det. Är ju så greit att kunna komma sig lite ut av huset Ellers allt fint - ska på ul av höfterna till prinsen imorgon. En av tre läkare misstänkte bittelitet fel. Men oavsett ok att få kollat. Bara känns som vi fått nog av sjukhus så hoppas på en snabb tur imorgon! Allt bra med dig?? :0)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2011 Och du - är du fortfarande sprekkferdig?? Hi hi
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Her er alt bra (Har ikke komt meg til å skifte nick ennå.. hehe..) Skal skifte nick nå, ser det er på tide! Vi sliter litt med å få lillejenta til å sovne for natten.. Blir fort både 2 og 3 før hun finner roen - men sover i gjengjeld til 10-11 om morningen Ja, greit å få sjekket at alt er som det skal med våre små! Lykke til!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2011 Ooh blir långa nätter på er - hoppas hon regilerar sig snart! Jag tar livet med väldig piano och myser länge på morgonen i sängen, så kommer mig sällan upp innan 10. Herregud denna tiden får vi aldrig tillbaka och utan sömn blir man tokig! Så ligger länge med gott samvete! Ha en fin dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå