Gå til innhold

Me and my pump!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Då prinsen inte gidder å medverka till ökning så har ikväll min bästa vän blivit pumpen! Pimp My pump - kanske jag ska klistra swarowski kristaller så att det blir lite glamoröst över det hela!

Någon som brukt pump till ökning av Melker och vill dela sin erfarenhet eller tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sån då har jag haft 2 x 15 min på varje pupp ikväll. Får fortsätta imorgon så hoppas jag på en ökning i produktionen snarligt :0)

Skrevet

Sliter du med lite melk Lycklig 2 barnsmamma?

Jeg vurderer å begynne å pumpe litt for å ha litt i fryser, men syns det er litt "tiltak" å begynne kjenner jeg.. :)

Hvordan går det forresten med deg og lillegull? Går det bra å være 2barns-mor?

Skrevet

Jeppsson, 1-2 måltid så måste jag ge honom lite mme efter ammningen. Inget stort nederlag för mig - förra gången klara jag inte amma alls så detta är inget ;) har en hungrig kille som "stångar" puppen när mjölken är slut ;0) så därför är det ok med pump.

Så greit att du har så mycket att du kan frysa!! Det skadar ju aldrig. Ellers är jag lite sträng på att han minst 1 gång ska ha flaska om dagen så att han kan ta begge delar - men då pumpar jag mig så han får det. Är ju så greit att kunna komma sig lite ut av huset :)

Ellers allt fint - ska på ul av höfterna till prinsen imorgon. En av tre läkare misstänkte bittelitet fel. Men oavsett ok att få kollat. Bara känns som vi fått nog av sjukhus :( så hoppas på en snabb tur imorgon!

Allt bra med dig?? :0)

Skrevet

Och du - är du fortfarande sprekkferdig?? Hi hi

Skrevet

Her er alt bra :) (Har ikke komt meg til å skifte nick ennå.. hehe..) Skal skifte nick nå, ser det er på tide!

Vi sliter litt med å få lillejenta til å sovne for natten.. Blir fort både 2 og 3 før hun finner roen - men sover i gjengjeld til 10-11 om morningen :)

Ja, greit å få sjekket at alt er som det skal med våre små! Lykke til!

Skrevet

Ooh blir långa nätter på er - hoppas hon regilerar sig snart!

Jag tar livet med väldig piano och myser länge på morgonen i sängen, så kommer mig sällan upp innan 10. Herregud denna tiden får vi aldrig tillbaka och utan sömn blir man tokig! Så ligger länge med gott samvete! :)

Ha en fin dag!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...