Gå til innhold

Jeg får ikke tilfredsstilt mine sexueller lyster når min mann jobber i nordsjøen, seriøst, jeg føler om jeg er utro så er det jo hans feil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil IKKE slutte i denne jobben i nordsjøen, jeg har sagt jeg ikke liker han er borte og at jeg blir frustrert! Men jobben synes visst å være viktigere!

Skrevet

Kjøp dildo... Er du utro, så er det ene og alene DIN fel.

Skrevet

Jobb er viktigere enn sex, ja.

Skrevet

Beklager, men dette greier jeg ikke å ta på alvor....!!! ;))))

To uker avholds greier alle - til og med jeg som godt kan ha sex flere ganger om dagen.....

Hørt om å gjøre det selv.....??

Tenker det er litt trolling på gang her...? ;)

Skrevet

HI.

Merkelig, når mannen ikke får sex, så skal vi stille opp. Kan ikke de også kjøpe seg noe fra kondomeriet?!?!?!

Jeg trenger real stuff!

Skrevet

Er da ikke hans feil at du er utro!

Om du ikke klarer to uker uten sex har du seriøst unormalt høy libido altså ;)

Kjøp en dildo!

Skrevet

Så treger tydeligvis du mer enn mannen, siden han klarer seg fint uten sex mens han er på nordsjøen, mens du holder på å ty til utroskap.

Med andre ord, ja, her er det du som får kjøpe deg dildo eller noe. Og om du gir etter for mannens sexuelle lyster, uten å egentlig ha lyst, så synes jeg ikke synd på deg da heller, er bare å si pent til mannen at det ikke blir sex akurat nå, så får han heller surmule og ta seg en ronk.

Skrevet

Tror fremdeles dette bare er tull...... men hvis ikke så er det kanskje på tide du skaffer deg en elsker med mannens godkjenning..... jeg mener, det er selvfølgelig kun hans feil at du ikke greier deg to uker uten sex, når du har fri tilgang til sex i fire uker når han er hjemme.....

Du vet at det er mulig å ta avstøpning av hans edlere deler i erigert tilstand og lage din egen dildo av det? ;)

Skrevet

Det behøver ikke å være tull. Leste et annet sted på nettet om konene til Nordsjøarbeidere, som slo seg løs mens mennene deres var offshore.

Altså... det er ikke kun to uker en eneste gang, det er to uker i måneden jevnlig. Men jeg mener ikke det er noen unnskyldning for å være utro. Selv hvis ektefellen reiser ut i krigen, skal man være tro mot ham.

Skrevet

Haha, hadde det vært mannen til hi som hadde vært utro på Norsjøen fordi han ikke klarte seg uten sex i to uker, så hadde han fått all mulig støtte og sympati av DAMENE (ironisk nok) her inne.

Kan da ikke forvente at en mann skal klare seg uten sex i to uker, stakars liten.

Skrevet

Litt blåst 20:34?

Ingen her som mener han har større grunn til å være utro (håper jeg). Blir for dumt, å ikke skulle klare seg 2 uker uten sex med et menneske, når man har "fri tilgang" i 4 uker. Både menn og kvinner klarer seg uten, og gjør de ikke det, så får de bruke hånda eller kjøpe noe på kondomeriet. Det er ikke slik at man har rettigheter til å ha sex med et annet menneske, om det så betyr utroskap.

Man får holde ut og bygge opp spenningen i 2 uker, eller anskaffe hjelpemidler, ikke hjelpe mennesker ;)

Har selv en som er borte alt fra 3 dager til 6 uker av gangen, og ingen av oss har tydd til utroskap, eller vurdert det. Vet derimot at han har med seg "fitte på boks" når det er snakk om lang periode borte fra meg. Null stress.

Skrevet

Seriøst? Dette må være et trollinnlegg, hvis ikke så har du et problem.

Har også mann som er mye borte, og ja frustrasjonen kan melde seg den, men ikke verre enn at jeg fint klarer å ordne det der selv uten "assistanse" ;-)

Nå har de stort sett telefoner på lugaren, så hva med en aldri så liten sexprat når det byr seg en annledning, send saftige e-poster til hverandre, la sulten skjerpe seg til han kommer hjem.

Helt personlig synes jeg at den aller beste sex`n er den vi har når mannen har vært borte en stund, ikke at sex`n ellers er dårlig på noen måte, men den er ikke like intens som etter en uke eller 2 med "avholdenhet".

Da er vi mer som "utsulta villdyr".....

Skrevet

herregud, tja dere kunne jo inngått en deal der han får gå løs på damene der ute mens du koser deg hjemme:P

Skrevet

Nei 20:31, jeg er ikke blåst. Mener jeg selv i hvert fall. Innlegget mitt var en reaksjon på det jeg oppfatter som en ubalanse i forhold til hva som er greit for kvinner, og hva som er greit for menn.

Har lest flere innlegg her inne der folk er nærmest i kollektiv sorg fordi en mann har måttet gått 1-2 uker uten sex. Virker som om det er en holdning her inne som tilsier at menn har lov til å være utro om de ikke får sin hardt tiltrengte sex hver eneste dag.

Det var mitt poeng.

For øvrig er jeg helt enig med deg. Folk som ikke klarer seg uten sex i to uker uten å være utro, har seriøst problemer.

Skrevet

ugl@!1

dirtytalk på tlf der ute anbefales ikke, da det plutselig kan komme inn på andre linjer!!!

det vet jeg som har offshore mann!!!

Skrevet

Åh, buhu.. Gubben er borte i fem uker han, aldri noe problem å være selvhjulpen når han er borte, og det er jo bare helt fantastisk deilig å få utløp for fem ukers lengsel når han kommer hjem!!

Skrevet

For dere som ikke vet det og som har menn i nordsjøen:

DE HAR HORER DER OGSÅ :) såkalte "Nordsjøhorer"... De tjener fett på alle deres frustrerte mannfolk ;)

slå deg løs du HI, det har nok mannen din gjort fleeere ganger ;)

Skrevet

Huff da, det viste jeg ikke. Mannen min jobber ikke offshore, men innen langtransport.

Skrevet

Ah, beklager :) Da er det jeg som har missforstått.. Eller ikke det heller, men har ikke fått med meg noe slike innlegg her inne, så kunne ikke forstå hva du mente.. Er jo latterlig at det er synd på menn som ikke får sex minst 5 dager i uka ol. De klarer seg fint uten sex, hva har de vel hendene sine til. Eller så får de jo kjøpt fitte på boks, om det er SÅ viktig med jevn sex. Utroskap er for pyser mener da jeg.

Skrevet

Så klart måtte det komme et så lattelig innlegg.

Skrevet

Enig! Utroskap er for pyser fullstendig blottet for både moral, integritet og ryggrad!

Skrevet

ikke at vi har gjort det da. men har fått besjed av mannen å ikke prate noe du ikke vil andre skal høre!

:)

Skrevet

20.57

Bitter?

Syk?

Nordsjøhorer???

Er det flere kvinnfolk som er utro enn offhoremenn som er stucked på en plattform og jobber 12 timer til dagen!!

Skrevet

.20.57 vet ikke hva hun snakker om, det har vi stadfestet i flere lignende diskusjoner allerede.

Hi, du er bare teit.

20.34 eller hva det var: Jeg synes nå heller det er en kultur her inne som sier at utro damer er okei fordi de angrer jo eller hadde en veldig god grunn, mens utro menn bør kastreres og settes i offentlig gapestokk, selv når kona etter fem års ekteskap sier hun er asexuell og aldri har likt sexlivet deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...