MammanTilMax Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Ja, jeg veit det er mange tråder ang dette, men jeg fant de ikke Derfor lager jeg en ny Hvilken vognpose har du valgt og hvorfor? Er du fornøyd? Hvor kjøpte du den og hva betalte du? Er jo ikke noen nyere tester enn fra 2009, og regner vel egentlig med at de som kom dårlig ut har rettet opp i feilene? Vi må snart bytte til sportsdelen på vogna, siden lillemann er usedvanerlig lang (66 cm på 3 mnd kontroll og emmaljunga city bag som er 75 cm lang funker dårlig utover høsten....) Derfor viktig at den er lun og varm og dekker godt
Sorgenfri Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har akkurat fått i meg denne: http://www.lilleprinsen.no/product/546663/LilleLille_LilleMultiBag.html Gutten min er 9 uker, og er også noe sånt som 66 cm eller noe.. (Var 56 cm da han ble født!) Vi må også gå over til sportsdel snart, bagen er litt knapp... Har en venninne som har denne posen fra lillelille, og hun er iallefall veldig godt fornøyd! Jeg har den i grønn, utrolig fin =)
MammanTilMax Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2011 De var jo kjempe fine da!! Vet du om de en vannavisende eller er de i bomull?
to til tre Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Kjøpte Troller, med forlengerdel (husk at forlengerdelen ikke kan kjøpes til senere, må kjøpes med en gang). Samme produsent som Voksi. Eneste forskjellen er at sømmene på Troller er rette, mens Voksi har bølgete. Ja, og så får du med oppbevaringspose med Voksi men ikke Troller. Og det skal de ha flere hundre kroner ekstra for! Har ikke brukt den så mye enda, men er fornøyd så langt
Gjest Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Har voksipose, den gammeldagse traditionelle. Den er veldig kjekk med tanke på at du kan brette den slik du vil etter vær/temperatur eller størrelse på barnet. Kan jo ha de lenge. Og åpne de litt om det blir varmt på trilletur. Passer sånn sett greit for meg også som har hatt stor baby. Men ser at det kan bli trangt i sportsdelen med så romstor pose men har ikke brukt den oppi der enda så litt usikker på hvordan det blir...
Sorgenfri Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 De er til en grad vannavvisende.. Impregnerte! Har ikke fått testa min enda jeg da.. Ligner jo veldig på voksi sin gode gamle modell, men er myyye finere! Store treknapper og strikker som festes rundt de istedet for de tradisjonelle hempene voksi har. Skikkelig lun pose, mye bedre enn de "soveposene" som det selges mest av nå! De ser ikke så lune ut. LilleLille posen kan brettes rundt ungen som en dyne..Gleder meg nesten til tempen kryper nedover jeg nå, så jeg får brukt den =) Skal prøve å ha den i vognbagen i starten, men mistenker at vi bare må rydde bort bagen og bare bruke sportsdelen snart.. (Har Brio kombivogn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå