Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror nok jeg har hatt en spontan og føler meg litt forvirra. Lest masse om SA, men ikke om det jeg lurer på. Jeg tok test sist helg som viste gravid, på onsdag begynte jeg å blø. Det er som vanlig mens, ingen klumper og ikke noe smerte. Bør jeg kontakte lege for å være sikker på at alt er ute eller om jeg må ha utskraping? Var 4-5 uker på vei.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143687641-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ville ha kontakta legen din, som mest sannsynlig sender deg på sykehuset for en sjekk.. er jo faktisk ikke sikkert du har mista. selv blødde jeg i uke 10. men bebien er der enda den :) så jeg ville ha sjekka det opp før du avskriver helt at du ikke er gravid lenger

masse lykke til !!

Min sa for snart 4 uker siden startet med rosa utflod og dermed en menseblødning som varte i 6 dager. Jeg var da 4+6. Det var helt vanlig mense smerte og kroppen ordnet opp selv. Kom et en liten klump på tampongen (sorry) men ellers veldig problemfritt rent fysisk. Dro til gynekolog som informerte at her hadde kroppen ordnet opp selv. Så tidlig trenger det desverre ikke å gjøre så vondt for at det skal være noe galt. Fordelen om det er noe i en så uhyggelig situasjon er at kroppen vanligvis ordner opp grunnet feil med fosteret.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...