Edelweis Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Er det stille før stormen kanskje? har gått og kjennt på murringer i hele dag, men få kynnere i dag faktisk!
MK73 Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Når har du termin da? Jeg har vært heldig og kjent mye liv hele veien, men nå er det jo ganske trangt inni der, så det kjennes ikke på samme måte lenger. Så jeg følger med så godt jeg kan, og gleder meg til siste innspurten!
Edelweis Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2011 38+3 i dag. termin 29 oktober.. har også kjennt mye liv. merker at han er der, men fra å gå til sprak hele tiden, så mye at det blir litt for mye til dette. men har hørt de kan bli rolig i slutten da for at det er trangt og at de skal spare energi til innspurten.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er 39+3 i dag, og er også vant til mye liv i magen! I dag har han vært så rolig at jeg ble bekymret og ringte føden. Kom inn og de sjekket hjertelyd + tok sparkeprøve. Alt vel, så nå venter jeg bare på at han vil uuuut!!
septemberpiken Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Rolig baby og lite kynnere her i dag også, men har jo kjent noe, så håper det tar seg opp til i morgen. Er fortsatt en måned til termin, så kan ikke tenke meg at det er stille før stormen enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå