Gå til innhold

Kutter røyken i dag!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg mistet i SA lørdag 8. oktober så har jeg nå bestemt meg for å kutte røyken. Det var noen slitsomme uker fra jeg fant ut at jeg var gravid og til jeg mistet. Jeg hadde mye småblødninger og var på flere kontroller hos fastlege og på sykehuset og var sykemeldt i to uker. Etter å ha vært igjennom det så vil jeg nå gjøre det jeg kan for å minske sjansene for å abortere igjen. Så nå har jeg ikke røyket siden i går og har ikke tenkt til å gjøre det heller. Da blir det i såfall i de helt sikre periodene. Blir ikke alkohol i de usikre periodene heller.

Så håper jeg at det vil gjøre susen. ;)

Hvordan er dere andre i forhold til røyk og alkohol i røveperiodene?

Noen andre som forresten har erfaring med å bli gravid etter SA? Jeg har ikke fått beskjed om å vente en mens eller noe, så vi kjører på med en gang. Har hørt at man kan bli enklere gravid etter SA...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe bra att du kutter røyken :)

Jeg var å ble hypnotisert å sluttet å røyke, så idag har jeg vært røykfri akkurat 4 uker!! :)

funker kjempe fint!!!

Alkohol blir det litt av nessten hver helg (er sikkert ganske domt av meg).. Men har hørt att man skal morre seg å ha det gøy selv om man prøver å bli gravide!!! :)

Lykke til med røykeslutt!:)

Skrevet

Har hør om flere som har brukt hypnose for å slutte og røyke. Så bra at du har klart deg så lenge uten røyk nå..

Jeg har også hatt den innstillingen om at man må kose seg litt og ikke tenke for mye på å bli gravid osv.. Men nå har jeg prøvd i snart ett år, så nå føler jeg at det måtte gjøres noen endringer. :) Så da får jeg se om det hjelper.

Håper spiren sitter hos deg snart også. :)

Skrevet

jeg sluttet på pillene i da jeg var 18, er 21 nå..

Men har ikke følgt med på når jeg har eggløsning å sånn før nå i det sisste :)

har også klart å legge på meg siden jeg slutta å røyke, å det er kjempe bra for min del!!!

så håper jeg har større sjangs nå ;)

Lengter etter ett lite barn!!! :) hehe

Skrevet

Må bare si GRATULERER MED AVGJØRELSE:)

Jeg sluttet ved hjelp av hypnose. Jeg har røyka i 15 år og det gikk superenkelt.

Det finnes uansett ingen fordeler ved å røyke.. og definitivt ingen bakdel med å slutte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...