katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Fødselshistorien ligger på 3 trimsester:) Klemmer fra Cathrine.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Klemmer masse tilbake på deg og Prinsessa, og glemmer ikke Prinsen eller:))) *koz og klem*
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Kjære, kjære katta mi )) Gratulerer sååååå mye med den lille prinsessen!!! Håper alt står bra til med mor og barn nå!!! Stooooooor klem fra
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2011 Tuuuuusen takk jenter:) Alt er bare vel nå. Koser oss masse sammen men det tar på med 2 tette hehe. Går i ett her men ville ikke vært det foruten. Fikk en forferdelig hemoroide som satte meg en uke ute av spill (sengeliggende med store smerter) men nå er jeg i full gang med å komme i form etter fødselen. Ute med tvillingvogna for å gå en lang tur idag da mannen jobber i helgene fremover. Endelig tar hun sutten også da hun har et megastort sugebehov og hatet puppen når hun var mett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå