Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal gi bort og selge barnetøy og ting fra da lillemann var baby, ser ikke ut til at jeg finner kjærligheten en gang og dermed ingen familie :( Og er ikke så interessert i å plage andre med mitt kjedelige og triste liv.

Har jo blitt spådd at sommeren er min tid. Skal skje noe i alle månedene som er igjen, men ser virkelig dårlig ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er noe du selv må velge... Det med at vi evt eg har sett at sommeren er din det er den personen du ble spådd den dagen.....Vist du velder å ha et trist og kjedelig liv så er jo det op til deg,,... Kjenner din energi gjennom meg no du utgir veldig mye av deg.. Men også er du et fantastik menneske som er inni en egen liten boble for tiden......

TA DEG SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!! kom deg oppåigjen hva gjør du nede i dette svart hullet? skjønner ikke noe eg..... Ta deg sammen kom deg ut og finn kjærligheten.... sats på det først du ser fra i morgen av.

Skrevet

Problemet mitt er at jeg har sosial fobi og er veldig sjenert, dette stopper meg og jeg klarer ikke å komme meg ut døra hver eneste dag. Vanskelig bare å gå på butikken for å få meg noe mat.

Alt i alt så synes jeg vel egentlig ikke at jeg fortjener noen mann heller da jeg er så sjenert og sliter med å være sammen med mennesker. Har trodd i år at ting gikk bedre, men føler nå som høsten sniker seg innpå at det er litt tyngre alikevel. Og jeg må ta meg sammen og komme meg ut og være sosial og ikke bry meg med hva andre sier negativt til meg eller som prøver å forandre meg, men kommer meg ikke opp...

Skrevet

ok, men du må huske dette handler om deg og livet videre :) Det er ikke noe liv å sitte inne alene... Ta deg en sikkelig spark i rompa en dag og spør noen av dine venner om de skal vere med ut....

Om du ikke har noen venner eller noen som kan vere med... Ta deg sammmen å bare gå på en pub å ta et glass Øl eller 2....

Stol på meg dette kommer til å gå bra, det vil komme noen bort til deg... Uansett om du ikke har utsene med deg kommer det alltid noen bort... Og ja da vil de ikke se på utsene men hva person som gjemmer seg bakom der.....

Bare å komme seg ut og snakke med andre det kan åpne deg fra å vere lang nede til å vere et nytt mennenske dagen etter på :)

hvor i landet bor du?

Skrevet

Jeg bor i Oslo.

Har ikke vært ute og drukket på over ett år, har i det siste bare tenkt tanker på dumme ting jeg har gjort da jeg drakk, så har heller gått å lagt meg enn å gå ut.

Akkurat som om et eller annet har skjedd med meg det siste årene, mistet litt livsglede og bare tenkt på at jeg snart skal legge meg, bare å komme gjennom en og en dag om gangen.

Er alene hjemme dagen lang heller enn å bli med mennesker som bare snakker seg i mellom. Ikke det at jeg har noe å snakke om heller, så da blir jeg liksom bare sittende der og vil dra hjem.

Skrevet

hadde u bobb i bergen kunne vi gått ut i lag :D

Trenger ikke å srikke deg full hvergang man er ute, en øl eller 4 :P Snakk med en god venn om dere kan ta dere en tur ut... det har du godt av og du vill ikke angre!

hva har du å miste om du legger av noen timer på by`n

Skrevet

Ut med rumpa, jeg skal gi deg et spark bak ;) jeg skal si deg en ting. Sitter du hjemme hele tiden og sier nei når noen spør om du vil bli med på noe, så vil du havne i en kjempe ond sirkel. De negative tankene vil komme snikende til en hver tid. Kom deg opp og ut! :) Ta med deg en venninne og gå ut på by'n. Jeg tror at når du kommer deg opp fra dette hullet, så vil du lure på hvorfor det tok deg så lang tid ;)

Jeg sier bare

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror!

Skrevet

Tenke positiv, være positiv ++

Ja, det er forståelig at det kan gjøre livet bedre, men for meg er det mye lettere sagt enn gjort. Jeg kan være positiv om morgenen og plutselig kommer det en negativ energi, alt blir bare trist og dumt. Jeg klarer ikke å holde meg positiv hele dagen igjennom.

Og når en opplever forskjellige triste og teite ting, så er det lettere å bare å være inne, ingen som forteller hvordan jeg skal leve, hva jeg skal spise, hva jeg gjør feil...

Om du hadde levd mitt liv hadde du skjønt meg, men jeg kan ikke gå ut med alle ting her.

Skrevet

Beklager at jeg svarte da!

Om jeg hadde levd ditt liv så hadde jeg skjønt deg..tror faktisk jeg skjønner deg veldig godt selv om jeg ikke lever livet ditt. Har faktisk en venninne som deg.

Men hva om du finner på noe kjekt når du er positiv? :) og så jobbe deg opp. Si du er positiv fra 10.00 - 14.00 hva om du gjør noe du liker og får deg i enda bedre humør? lunsj med en venninne feks? nå vet jo ikke jeg hva du liker å gjør på da, men det vet jo du ;)

Uansett så sender jeg deg en stor klem ! :)

Skrevet

Veldig koselig at dere skriver til meg!

Takk for det og takk for klem :)

Har sendt melding til venninne på fb om å møtes, så kanskje det kan føre til noe bedre. Dessverre ikke alltid hun vil treffe meg, av en eller annen grunn. Men heller bedre å sende henne en melding og spørre hvorfor hun ikke vil tenker jeg at jeg gjør da.

Sikkert flere ting jeg kan gjøre, men sliter med å gå ut blandt mennesker, så får heller se om det går bedre jo eldre jeg blir.

Skrevet

Så flott :) stolt på dine vegne. Vil hun ikke møtes hadde jeg og spurt henne hvorfor. Men gi en tilbakemelding om hvordan det går da :) du kan alltid sende meg en pm om det skulle være noe.

Men når det gjelder å gå ut blandt folk, har du noen du kan snakke med om dette? en psykolog eller noe? Kanskje det hjelper å snakke om det i starten, få tømt deg litt. Og hvem vet, kanskje du moter deg opp til å gå ut litt en dag :)

Skrevet

Håper, håper hun vil møtes, litt småstressa før jeg får svar fra henne.

Har snakket med flere om ting, det er bare det at de ikke skjønner hvordan jeg er sammen med flere mennesker. Jeg pleier å bare møte en om gangen og da går skravla. Snakket veldig bra med legen, så det er noe jeg savner, men så kan også ting virke mer håpløst jo mer jeg snakker rundt det.

Skrevet

man faar det ikke bra og kan ikke elske andre før man elsker seg selv vet du... og i dine enrgier saa kjennes det ut som om du har noen blokkeringer i form av skyldfølelse og sorg.

jobber du, eller er du sykemeldt..

Skrevet

Er ikke i jobb.

Har gjennomgått noe trist i fjor sommer og det varer nok mange år til.

Skrevet

klarer ikke aa faa sendt deg pm... vil ikke skrive her

Skrevet

forresten, du kan jo sende meg en mail.. [email protected]

vet jeg har sendt deg mail før, men jeg sletta alle de adressene etter at dere var sett paa..

Skrevet

Har sendt deg mail, så har vi hverandres e-mailadr.

Og har tatt vare på den koselige mailen fra i sommer!

Skrevet

svart :) Ble litt lenger mail enn jeg hadde tenkt aa skrive men ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...