Gå til innhold

Fri for oppvaskmiddel... Kan jeg bruke zalo i oppvaskmaskinen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Om du ønsker skum over "hele" kjøkkenet? Ja

Om du ikke ønsker skum over "hele" kjøkkenet? Nei

Skrevet

veldig fristende å svare et ja her:) men for all del ikke gjør det. Det vil skumme over hele kjøkkenet ditt.

Skrevet

Det må du aldri finne på.. EN dråpe er virkelig nok til å skumlegge hele kjøkkenet.

Skrevet

Nei! Du ender bare med masse ekstrajobb for deg selv, samt at du kan få trøbbel med pumpa i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Siden dere har zalo, så kan det da ikke være så jævla vanskelig å ta oppvasken på hånd?

Men for all del, er du så forbanna lat at du ikke kan ta oppvask på hånd, så dynk maskinen i zalo og håp på det beste.

Annonse

Skrevet

17:35 : Siden du har pc så kan det da ikke være så vanskelig å lese.

Spør HI noen steder om hun kan vaske opp for hånd eller om hun er lat? Nei, det gjør hun ikke. Hun spør om hun kan ha Zalo i oppvaskmaskinen. Punktum.

Skrevet

Hun spør om hun kan ta zalo i oppvaskmaskin, fordi hun er tom for oppvaskmiddel. Så det at hun spør om man kan ta zalo i oppvaskmaskin, tyder bare på latskap.

Vi får alle tyde innlegget slik som vil vil.

17.35

Skrevet

Hun ber ikke om tolkninger. Hun ber om svaret på et enkelt spørsmål: "Kan jeg bruke zalo i oppvaskmaskinen?"

Skrevet

Ja, går helt fint det, jeg har gjort det mange ganger, tar en spiseskje, sånn cirka i doseringsluka!

Skrevet

Herre fred, og hun har fått svar på det flere ganger:P Bare greit at en vrir litt på det syns jeg!

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaa gjør det!!!! Og ta bilder etterpå! Plis?????

Annonse

Skrevet

Ja, og hun fikk svar. Men om hun ba om at innlegget tolkes eller ikke, så kan man da svare som man vil....

Skrevet

hehe... Ja, legg ut bilder ;)

Jeg prøvde å vaske bort lebestiftflekker på et glass før jeg satte det inn, men det ble ikke ordentlig rent. Så jeg satte det i oppvaskmaskinen uten å ha skylt det godt nok. Og ja, det skummet ut av oppvaskmaskinen, og det var bare snakk om noen FÅ dråper.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...