Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Hva synes dere? Synes de er trivelige folk jeg
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Synes de er så greie, skulle ønske jeg kunne leve slik selv, men jeg er altfor sjalu og det er liksom ikke mulig her i Europa
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Det er jo en mann i Drammen (eller rundt der) som har 2 damer. Ikke koner da, siden det ikke er lov, men de lever sammen alle 3. Må jo være supert om man faktisk ønsker å ha det sånn
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 dette viser faktisk at kvinner i gjennomsnitt er mer underdandige enn menn. Har aldri hørt et tilfelle i Norge eller USA der det er en dame som har flere menn. Sikkert av en grunn.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #5 Skrevet 16. oktober 2011 Joda det er en familie i England iallefall. Var en dokumentar om de. Hun hadde to menn. Og barn med begge. Det er en mann i finnmark som har to damer. Unger der også.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 De er kristelige og tilhører en spesiell gren av kirken, så det er ikke rart det finnes slike. Se på Amish-folket, lever på 1700 tallet enda. Ellers virker de veldig koselige og moderne. Vi får se lite av det kristelige da. (ikke det at det gjør noe, tvert imot)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har sett noen episoder og må si de virker veldig "vanlige" ut til å ikke være det liksom. Jeg tenker på en mann med langt sjegg og mange damer som er innkledt i førkler osv og passer barna hele tiden, men disser er jo veldig moderne..og det ser ut som om alle barna går sammen, og at kvinnene her er fornøyde med tilværelsen. Synes han mannen kanskje ikke virker som den smarteste kniven i skuffen da, virker ut som det er mer i topplokket til alle kvinnene enn han....
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Sikkert greit hvis man er bifill da får man jo bådde og
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Er sikkert mange som bor med to eller flere "koner" men sjelden med barn, og de er jo ikke gift på samme måte. Bare rett over grensen her bor en mann med to eller fler koner, men de er da også medlem av en rar kristen tro (The Home Mission), og folka ser "erke-sekt-aktige" ut, mannen med langt skjegg og damene med langt, grått hår. Årsaken til at vi ikke ser mer av det kristne på TLC er jo at de fleste av denne mormon-grenen ikke vil dele livet sitt med offentligheten, ettersom det er ulovlig.Derfor filmes det ikke når de er i kirken og viste lite fra det siste bryllupet. De fleste er "vanlige" mennesker som de man ser på TLC. Amish-folket må vi ikke dra inn her, da de ikke bedriver flerkoneri, og er en helt annen utterlighet.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #10 Skrevet 16. oktober 2011 Har bare sett et lite klipp, men de må vel være mormonere? Bare de som holder på med flerkoneri av religiøse forsamlinger, vel. Så en dokumentar tidligere om en eldre mann i Salt Lake City (det er der mormonerne stort sett holder til), og den eldste kona hans var tydelig eldre enn de yngste konene. Dermed måtte hun jo føle seg ganske tilsidesatt når det kom noen unge og vakre koner inn i huset. Men i forhold til barnevakt måtte det vært helt topp. Da kunne man gått ut nesten når man ville, i trygg visshet om at huset var fullt av folk som kunne passe barna.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2011 #11 Skrevet 16. oktober 2011 Digg om mannen kunne ta en kone til, så slapp jeg gamle kjerringa alt maset om sex. Da kunne jeg bosse rundt den nye kona og samtidig være den kuleste kona siden jeg kom først. Synes det høres glimrende ut jeg. En familie med kun to voksne sliter jo med å få tiden til å strekke til. Ofte jeg savner å ha en voksen til i huset! Vasker, rydder, henter i barnehage, lager middag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå