RosaParasoll Skrevet 16. oktober 2011 #1 Skrevet 16. oktober 2011 Er nå 3 dager over termindatoen og har ikke noe annet å klage over enn halsbrann og nå og da litt bekkenløsning (skarp smerte som skyter ned i høyre beinet) Baby er veldig aktiv til tider, som jo er bra, men unormalt for h*n som har vært bedagelig hele svangerskapet.. Har nå prøvd å vaske hus, skifte dekk på 2 biler, rydde i verkstedet til samboer, kna brystvortene, sex, traske på Ikea, gynge på en sånn stor medisinball.. BAAAAAH!!! Gi meg en bitte liten murring da i det minste!!! Er så lei nå.. Er det noen der ute som kan oppmuntre meg?! Flere som har gått rundt pigge og friske også BANG, plutselig fødsel på gang?!?!
2 Mini oss Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har det AKKURAT som deg! Er tre dager over idag, igår vasket jeg hele huset, har hatt sex to dager på rad i håp om at noe skal skje! Idag skal vi ut på tur i skogen med jenta vår. Har ingen plager, og heller ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid lenger. Hadde mye mer murringer og stikkinger i ukene før dette! Tror ikke denne babyen har tenkt seg å komme ut! Er mildt sagt drittlei å vente, for selv om jeg ikke har noen typiske sv.skaps plager, er jeg så stor og tung, og det sprenger i rygg og mage, og nettene er utrolig slitsomme!
Tautonia Skrevet 16. oktober 2011 #3 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har ni dager til termin, så skal vel ikke begynne å klage helt enda:) Men har det akkurat som dere. Halsbrann og vondt i bekkenet, men ingen murringer nå. Har hatt masse kynnere ellers i svangerskapet, men de siste ukene har det vært rolig å den fronten. Håper fødsel snart er i gang, selv om jeg har min tvil... Lykke til og håper dere slipper å gå lenge over termin!
anettepette85 Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 Er 2 dager på overtid - og merker absolutt ingenting av kynnere, murringer eller noe som helst. Lillemann i magen er ganske aktiv, venter nesten litt på at han skal roe seg - sånn så kanskje tegnet er at han "lader" opp til fødselen. Håper bare jeg slipper å bli satt i gang. Sex har jeg ikke lyst på, og da jeg leste at de anbefalte 3x2 sex-akter per dag orka jeg iaffal ikke å fokusere på det. Har vært veldig aktiv under hele svangerskapet, har relativt liten mage og, så har ikke vært til noen hindring, har derfor kunnet holde på akkuratt som før. Tenker kanskje at trikset for meg er å være litt roligere, og da kanskje babyen vil ut ;D Håper vi alle får ut de små nurka våre snart - det er så nææærme nå, og jeg er så nysgjerrig på åssen lillemann i magen er
RosaParasoll Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2011 Nesten stygt å si det, men er litt godt at det ikke bare er meg som har det slik.. Da var denne dagen gått uten noe som helst av tegn også, hadde litt tyngdefølelse som varte i max 30 sek tidligere, men det forsvant som dugg for solen igjen.. Trur jeg er så veeeldig fokusert på alle eventuelle ondter at jeg ikke får noen Men hvordan jeg skal slappe av å ikke vente er meg en gåte.. Skal ringe føde pol i morgen og høre om time til overtidskontroll ettersom min fastlege er på kurs og blir borte i 2 uker og min jordmor ikke har mulighet til å ta meg imot før 22 okt.. Noen som vet om sånn overtidskontroll MÅ gå gjennom henvisning fra lege/jordmor? For legekontoret kunne ikke skvise meg inn før på fredag, da er jeg 8 dager over termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå