Gå til innhold

Noen Vestfoldinger her? Som har lyst på treff, eller som alt har planer om/har hatt? Tenker spesielt på Tønsbergområdet, men også andre :)

Anbefalte innlegg

Er selv fra Nøtterøy, 28 år, og venter nr 3 i mars :) Har gutter på 6 og (straks) 8 år fra før. Har ingen i omgangskretsen som skal venter barn rundt samme tid som meg, så hadde vært allright å bli kjent med andre med termin i første halvdel av 2012 :)

Fortsetter under...

Larvik her :)

Venter mitt 1 barn i midten av April.

Har også en kusine som venter barn rundt samme tid..

Hadde vært koselig med et treff..

Jo flere jo bedre.. :)

Så koselig da! Tenker som deg Aprilbaby, jo flere jo bedre :) Men vi må da være fler Vestfoldinger her?!

Annonse

Jeg bor på Nøtterøy og venter førstemann i juni :) har nettopp flyttet hit, så er på besøk fra 1. Tri, på utkikk etter Vestfoldinger ;)

Annonse

Har ikke vært inne her på noen dager nå, men så moro å se at vi er så mange som vil være med på treff :D Jeg klarer stort sett å få ordnet fri fra skole/barn, så for meg er det det samme. Ser ut som vi er flest fra Tønsbergområdet, så kanskje en plass i byen der? Kanskje man skulle laget et treff på treffsidene?

Jeg får nok ordnet fri mer eller mindre når det trengs jeg også.. Lag et treff på den siden (ny her, aner ikke hva man skal..) -men er da hvertfall med:)

Jeg er 31 år, bor utenfor Tønsberg og venter mitt første barn i begynnelsen av februar 2012! Blir gjerne med på treff om det passer i forhold til jobb. Kjenner foreløpig få som venter barn nå, så veldig koselig å bli kjent med noen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...