Nordlys 06 og 07 Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Hei, hei.. Titter innom her for lurer fælt på om det er noen av dere som har testa sent positivt og samtidig hatt en " menslignende blødning"? Med nr 2 følte jeg på meg at jeg var gravid rett etter befruktning og det stemte jaggu!! Testa positivt på dag 31 etter 1.dag mens..Altså uke 4+3 Nå føler jeg at jeg er gravid igjen. Fikk de samme symptomene like tidlig som mensmurringer og kvalme. Men rundt dag 20( ca halvannen uke før forventet mens) fikk jeg rosa blod på papiret som jeg tolket som festeblødning. Var opphold en dag, så begynte jeg å spotte brunt. spottet brunt i fire dager før jeg fikk en menslignende blødning(fem dager før forventet mens- sykluser på 30-32 dgr) som var mer enn en normal mens. Denne varte i 2 1/2 dag før det gikk over til brun spotting igjen, og jeg spotter fortsatt litt.. Tenkte at løpet var kjørt da jeg begynte å blø, men symptomene har heller øket på enn å forsvinne. Jeg har fortsatt vondt i livmor/eggstokker, murring i bekken/korsrygg og litt stråling fra bekken ned i lårene. Har de to siste dagene også fått ømme pupper og er mer kvalm. Har mye mer vondt i magen nå enn jeg kan huske i de to foregående svangerskapene.. Testet negativt i dag på dag 32 med CB- test. Har ringt legevakta om de vil ta meg inn til undersøkelse siden jeg har en del vondt i underliv/mage og bekken, og kun tester negativt. Lurer på om dette kan være eggstokkbetennelse, eller om det fortsatt er en mulighet for at jeg er gravid... Legevakta kinne ta meg inn for urinprøve på hcg i morgen, ellers må jeg vente til mandag og ta kontakt med fastlegen min for videre undersøkelser. Er bare så utrolig spent på om jeg fortsatt kan være gravid..Opplevde ikke å blø i mine foregående svangerskap, så dette er helt ukjent for meg.. Er det noen som kjenner til noen lignende historier? Er det mulig jeg er gravid?? Var ikke planlagt graviditet dette da, så jeg skulle jo ikke innbille meg ting heller da. Men når jeg har på følelsen at jeg er gravid så vil jeg jo at det skal være en spire inne i magen min også da...
Fruen87 Skrevet 16. oktober 2011 #2 Skrevet 16. oktober 2011 jeg trodde hvertfall jeg fikk mensen, og tenkte ikke mer på det da jeg tok test i går grunnet smerter i rygg og mage og vond sex, og den var super positiv! tok tre stykker, og en digital i dag, så ja jeg er gravid. jeg er 5+4 dager! negativ test en dag etter ikm, mensen kom 2 dager etter, varte fler dager av og på, brun og rosa og rød.. så jeg var sikker vi måtte prøve en gang til, men ei nei!
Nordlys 06 og 07 Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2011 Gratulerer så mye!! Kansje det er en mulighet for at jeg er gravid da Fortsatt vondt i livmor, murringer i bekken og kjempe kvalm.. litt usikker på sykluslengden min, men mener den er ca 30-32 dager. Men har bare regnet på terminkalkulatoren med 28 dager. Så i følge den skal jeg være 4+5 dager, men så kan jeg altså være 4 + 1 eller 4+3 dager. Termindatoen ble satt tilbake over 1 uke i de to forrige svangerskapene, så har nok lenger syklus enn 28 dager ja. Skal innom legen i morgen. Blir spennende!! Skal vell være umulig å innbille seg disse symptomene??
Fruen87 Skrevet 16. oktober 2011 #4 Skrevet 16. oktober 2011 takk så mye tror ikke det er mulig med slike innbillninger nei:P spesielt bekkenet:P jeg tenker også å dra til legen i morgen, er så usikker siden jeg trodde jeg hadde mens, og dette er min første gang:P men fortsatt positiv billigtest midt på dagen i dag:)
Nordlys 06 og 07 Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2011 Regner med du er gravid siden du får positive tester, men kan være greit å dra til legen og få tatt Hcg i blod.Blir litt mer sikkert da:) Syns også det er rart med denne blødningen/mensen. Begynte annerledes enn vanlig mensen, og utseende og lengde var ulikt vanlig mensen også..Blir så usikker når man liksom har hatt mensen... åhh, er så spent på morgendagen...
Nordlys 06 og 07 Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2011 Negativ hcg på urinprøve hos legen i dag..Fortsatt samme symptomer, men er også øm i magen. Kan kansje være at jeg har gjennomgått en tidlig spontanabort. Venter på svar på blodprøven da, men tror den også er negativ. Så det blir vell videre utredning på hva dette er da.... Kjedelig greier, skulle så gjerne ønsket det var en spire som vokste i magen. Mannen vil ikke ha nr 3, så noe prøving for å få en til blir det ikke. Trur han er snar med å komme seg ned til sykehuset for å få kuttet strengen nå.. Er bare å innfinne seg med at det ikke blir flere barn på meg og fortsette med å glede seg over de to vi har:)
Nordlys 06 og 07 Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2011 Hei Fruen 87 Hvordan gikk det til legen? Fortsatt gravid? Spent på å høre.. Jeg har hatt skikkelig vonde smerter på ve.side fra navlen og ned til hoften, samt vonde murringer i bekken mandagsettermiddag og natt..Ga seg i løpet av natta. Ikke blødd noe mer. Skal til legen for GU på fredag og tenker jeg tar en test da og. Vil vell være 5 uker da om jeg regner 31 dagers syklus. Fortsatt litt kvalm og har litt mensmurringer og stikkinger, men tror vell egentlig alt håp er ute nå! Så forbaska kjedelig at gubben ikke vil ha flere enn 2 barn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå