Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Har smurt med sinksalve i flere uker, til og med hatt ansiktsvann med pads på etter tips fra en venninne for at såren skulle tørke ut, det svidde som juling, men forsvant ikke:( Vil ikke gå til legen og vise det frem da jeg synes det er flaut.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Prøv med potetmel/talkum, eller Inotyol. Det eneste som fikser virkelig sår stumper på barn iallfall. Men kan tenkes ditt sår er der av en grunn som en lege må titte på....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Hvordan har du klart å få et stort sår i rumpa da? Ville kuttet ut sinksalven, har ingen god erfaring med den.. Kanskje prøve en antiseptisk sårsalve, de selges reseptfritt på apoteket. Skyll med grønnsåpevann, tørk godt og smør med en sårsalve. Går det ikke vekk må du jo ta turen til lege...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Høres sikkert dumt ut hvordan jeg har klart det, men en kompis av meg satte en slik greie man setter blomsteroppsatser i, en rund liten sak med fullt av spiker? Eller det er i alle fall noe spikerlignende sak, satte med rett på den, begynte og blø da det var jo utrolig vondt. Har flere ganger hatt rur på det, men så klør det så innmari at det gror pokker ta meg ikke:( HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 skjønner hva du mener med den blomstertingen men HVORFOR SATTE HAN DEN SLIK? Var det mening du skulle sette dg på dn? skulle dette være morsomt? AU!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Ja det var for og være morsom, men han angrer nok i ettertid for jeg tok en spansk og sa at jeg fikk infeksjon i såret, men det er jo godt mulig jeg allerede har det siden ikke såret gror:( HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Potetmel!! Ikke la det være fukt der i det hele tatt. Ha med deg potetmel i et lite glass (uringlass?) når du er ute. Kjent, enkelt billig
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Smeltet sjokolade skal gjøre susen, masse antioksidanter, bra for huden. Smøres ett godt stykke utenfor rumpen. Så må du gå med rumpen bar noen timer mens det hele tørker. Deretter stapper du opp noen marshmallows som du deretter smelter med en fyrstikk La dette tørke og etter ca 3 mndr så vil sårene være grodd
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Seriøst. Bruk cortison salve om du har, cortison tar betenelsen, og det vet jeg, da jeg akkurat har hatt 30sting i rompa etter en operasjon Om du har mulighet til å sitte i grønnsåpebad 1 til 2 ganger daglig, så hjelper det også Hilsen Meg som endelig har en rumpe som er hel igjen
Omnipakk Skrevet 16. oktober 2011 #11 Skrevet 16. oktober 2011 Mitt råd ville vore sinksalve, men det brukar du jo allerede.. Syns også du bør halde kameraten din som syns det er festlig med ein potensielt lemlestande spøk, på ein armlengdes avstand. Tenk om du hadde "landa" på den greia med "framsida" i staden, og vansira underlivet? God betring med såret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå