Linella75 Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Hei Svarte nettopp på et innlegg her om nedpress følelse og tenkte jeg skulle høre litt om medgravides erfaringer. er i uke 33+3 og de siste dagene har jeg fått skikkelig ubehag når jeg har gått eller bevegd meg mye. Det er som om underlivet streiker og jeg får store problemer med å gå/bevege meg. DEt begynner med sterk nedpressfølelse og kynnere, for så å fortsette med en type stivhetsfølelse. I tillegg kjennes det ut som jeg må tisse. Er litt bekymret fordi jeg kan ikke gå så lenge av gangen før dette kommer. Og når det først er der så tåler jeg lite fysisk aktivitet før det kommer igjen, kjappere enn sist. Den beste tiden er når jeg står opp. Da er jeg full av enegi. Betyr dette at jeg bør ligge i ro ? er det hodet som fester seg? var på UL forrige uke og da sa ul-dama ingenting om at hodet hadde festet seg selv om jenta mi lå godt plantet ned i bekkenet. Setter stor pris på svar
EiAndr Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Høres ut som med meg... og min jm og hun sier det er bekkenløsninga Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå