Gå til innhold

Hvor gamle er dere og "hvor langt har dere kommet"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 37 og skal igang med søskendforsøk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 34 og i gang med 1 forsøk. Har ei jente på 5 1/2 år fra før...

Skrevet

Jeg er 37 år,og har en datter på 9 som er til på den naturlige måten. Jeg skal ha siste fryseforsøk i okt(om eggene opplever opptiningen da:-)

Skrevet

Jeg er 28, har ei på 6 mnd og skal igang med søskenforsøk nå. ( håpe bare eggene overlever opptiningen).

Skrevet

23 å skal igang med første forsøk ICSI :)

Nervene på høykant av spenning!

Skrevet

Er 28 år og er 19 uker på vei med ICSI-barn unnfanget på første forsøk. Det er vår første.

Skrevet

Er 37 og driver med spray og sprøyter nå, 2. private søskenforsøk. Har en icsi-gutt født i 06. Så tvi tvi, igjen ;)

Skrevet

Etter 7,5 års prøving, 11 forsøk, tre svangerskap, fire spirer med hjerteaksjon, og tre aborter er jeg nå blitt 38 år og har termin idag!

Skrevet

wow mk! dette svangerskapet ditt har gaatt syyyykt fort!! masse lykke til naar dagen endelig er her, og du skal bli mor :)

jeg er 27 (strax 28) ingen barn fra før hatt 2ivf, og 1 avbrutt frys.

Skrevet

Hei, Adine, og tusen takk for det!

Vi synes nok det har gått både sakte og fort :-) Men jeg er helt enig i at det nesten er et sjokk at det faktisk skal skje nå snart...

Håper det sitter hos dere neste gang!

Skrevet

Jeg må også si wow, MK73! Ferdiggått allerede! Synes ikke det er lenge siden du var så bekymret for blødningene du hadde. Masse lykke til med fødselen!!

Jeg er 40 år, har hatt totalt 18 turer til IVF- klinikker(7 insem, 6 ivf, 1 frys, 2 bomturer, 1 EA). Hadde en SA for ett år siden. Er nå 6+4 på vei. Gynekologen fant tvillinger på ultralyden på onsdag, men mente det ikke kom til å bli noe av den ene siden fostersekken var falt litt sammen. Skal på ny ultralyd om ei uke, og er veldig spent!

Skrevet

Hei:)

Jeg er 28 og han er 31, og vi hadde første forsøk i september, men det ble avbrutt da de befruktede eggene ikke overlevde. Nå venter vi på mensen slik at vi kommer igang igjen, heldigvis kort regime denne gang, så da går det mye fortere :) Vi har i januar prøvd å få en spire i 3 år uten hell, aldri vært gravid. Det er ICSI forsøk vi har.

Skrevet

Hei.

Jeg er 38 år. Vi har prøvd i 6 år, hatt 3 ferskforsøk i Porsgrunn og 3 fersforsøk på Aleris. Altså er vi på vårt 6. forsøk nå. Testet på lørdag, selv om testdagen var fredag, og den sa; gravid. Trodde ikke våre egne øyne. Ble veldig overrasket. Jubler ikke for høyt ennå. Første gangen vi prøvde ivf ble vi gravide, men mistet tidlig. Denne gangen håper vi at det går! Det har vært mange nedturer så vi syns selv vi fortjener skikkelig opptur denne gangen:-)

Skrevet

Hei MK73.

Det var litt av en fartstid! Men masse lykke til med den lille som er på vei eller har funnet veien ut:-)

Skrevet

Jeg er 38 år og har en IVF-gutt i magen som er 30 uker. Spiren satt på første forsøk. Nesten som vi begynte å lure på om vi har gjort det galt alle disse årene når vi har forsøkt for oss selv...hehehe...

Har en 9 år gammel jente fra tidligere forhold. Det var ingenting i veien med noen av oss som kunne forklare infertilitet - men det skulle altså bare litt hjelp utenifra til for oss.

Lykke til alle prøvere!!!!

Skrevet

er 35 år og i uke 26 straks på 4 søsken/fryse forsøk. Fikk en ivf prins på 1 forsøk i jan 2009. Lykke til alle sammen

Skrevet

Jeg er 36 år, vi har prøvd siden januar -06. Har hatt 4 aih, 3 ivf og 1 frys på Riksen, og 1 ivf på Aleris. Ingen barn fra før. Ble gravid etter andre ivf, men mistet tidlig.

Håper gullungen ligger i fryseren på Aleris:-) Fryseforsøk i november.

Skrevet

Er 36 og prøver å få søsken til lillemann på 6. Han ble til på naturlig vis.. Denne gangen er det ikke så lett. Har hatt 3 inseminasjoner, to ferskforsøk og ett frys. Bare negative tester så langt :-(

Skrevet

33 år og første søskenforsøk. Har en gutt på 21 mnd som kom på gamlemåten etter utredninger både for ufrivillig barnløshet og senere for habituell abort.

Ruger nå på mitt første ivf-/pgd-egg :) Vi må genteste embryoene fordi jeg har en translokasjon (årsaken til habituell abort, 1 SA og 3 MA).

Hadde egguttak mandag 10.10 og veeeeeeenter på testedag! Blir litt sprø.

Skrevet

Straks 30, og forsøk på vårt første barn.

Et mislykket forsøk -fikk kun gjennomført aih, hadde ikke nok egg til ivf.

I gang med nytt forsøk nå, uttak uke 45, ivf/icsi.

Forsøkene tar vi privat hos Hausken.

Skrevet

Jeg er 26 år. Forsøker på å få vårt første baby :)

Holder til i Porsgrunn!

Vi holder på med ICSI

1.Forsøk: Fersk,1 egg satt inn = Negativt

2.Forsøk: Frys,2 egg satt inn =POSITIVT=Mistet!!

3.Forsøk: Frys,2egg satt inn =Negativ

4.Forsøk: Fersk,1egg satt inn=Negativt

5.Forsøk;Frys,2egg satt inn=Negativ

6.Forsøk: Fersk uttak i uke 43

Skrevet

Er 22, han 24.

Har gått uten prev i 5 år, første to årene var jeg bare dum, siste tre har vi prøvd. Ikke kommet lengre enn å finne ut hva som er galt (lite fruktbare sperm, kun 2 % sjanse for at vi klarer det alene) og at legen har sendt inn forespørsel om vi kan søke i og med at vi er under 25.

Skrevet

Er 44 og i gang med første forsøk (og siste sjanse!). Det ser ut til å være mye fertilitetsproblemer i familien vår. Begge bestemødrene mine hadde problemer, og på den ene siden fikk til sammen seks søstre bare to barn... Hvordan er det i deres familier?

Skrevet

Jeg er 29 og han er 36. Etter lap og hormonutredning viser det seg at det ikke er noe feil hos meg, mens han har påvist litt for dårlig spermkvalitet. Ikke galt nok til at ting ikke skal kunne skje av seg selv, men etter over 2 år med prøving så har vi nå gitt oss inn på assistert befruktning. Vi har nå hatt 2 AIH, begge neg. Så neste steg blir ICSI i 2012. Vi vil da være 30 og 37 år gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...