Gå til innhold

Hvor lenge er dere sykemeldte i forbindelse med forsøk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:-) Det er ikke dumt å være egoistisk!!!! Det er ikke på dette tidspunktet en skal ofre seg for jobben, synes jeg..

hva jobber du med?

Jeg blir sykmeldt i 4 dager, fra egguthentingsdagen og en dag etter innsett. Hvem sykmelder deg lengre?

Hvor langt har du kommet i prosessen??

Skjønner deg veldig godt... Jeg jobber også i bhg, og er så redd for at det skal bli for tungt... Jobber med de store da, men det er 3 åringer der også som forventer å sitte på armen ved levering osv.... ikke lett å la de måtte stå alene.... men får se hva jeg gjør.... vanskelig.....

Hei. Jeg har kun sykemeldt meg ved ferskforsøkene,og da fikk jeg sykemelding fra klinikken,og det var fra dagen jeg hadde uttak til dagen jeg satt inn(for meg er det bedre å jobbe,så slipper jeg å sitte hjemme å bekymre meg og tenke hele dagen,da blir ventetiden litt kortere også føler jeg :-) Masse lykke til!

Jeg har vært sykemeldt i 4 dager fra Riksen ved de 3 offentlige forsøkene. På første forsøk hos Aleris ble jeg sykemeldt en uke pga veldig store eggstokker.

Ved et av de offentlige forsøkene var jeg sykemeldt helt til testdag av fastlegen fordi jeg var "helt på trynet." Jeg har også en fysisk tung jobb - jobber på sykehjem. For meg har det vært den psykiske biten som har vært avgjørende for hvor mye jeg har vært sykemeldt i forbindelse med forsøk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...