Gå til innhold

Da er lille Oliver kommet til verden :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til tirsdag bestemte lille Oliver seg for å komme til verden, 12 dager før termin. Med sine 48 cm. og 325 gram, var han selvfølgelig heeeelt perfekt, og vi alle går rundt og er som nyforelsket- en fantastisk vidunderlig følelse!

Fødselen startet med vannavgang søndag klokken 13, men ingen rier..... Ble satt igang på mandag klokken 17, med en tbl. uten at noen ting skjedde da heller! Skulle starte med drypp påfølgende morgen, da det kun var 2 cm. åpning ved midnatt, så jeg kunne hvile meg på natten, siden det hadde blitt lite søvn det siste døgnet! (Var jo så spent på det som endelig skulle skje- og gikk rundt å kjente etter ondter o.l) Sendte gubben hjem på senkvelden, men måtte selv bli igjen siden jeg måtte få antibiotika intravenøst.... ( pga. infeksjonsfaren i forbindelse med vannavgang). Ringte mannen kl. 03.57, fordi jeg da hadde begynt å få rier, ingen regelmessige eller kraftige, men syntes det var veeeeeldig kjedelig å ligge alene med smerter, hehe! Mannen kom, klokken 04.35 var lille Oliver født- så det gikk plutselig veldig fort! Rakk ikke å bytte seng engang!

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...