Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er 1,72 og veier 70 kg. Er bred over skuldrene og har 95 dd i bh str. Har lang overkropp ikke overvektig(magen er ikke stram da;) Ikke spesielt synlig midje. Har relativt liten rumpe og lange tynne ben... Grunnen til at jeg spør er fordi jeg prøver å finne klær som passer kroppen min. Har prøvd tunika men føler jeg ser gravid å SVÆR ut når puppene er såpass store og 2 stilkete ben under..... Er jeg det de kaller epleform?? Any one?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Høres ut som epleform ja! "stor" overkropp og slanke ben. Min bestevenninne er også et "eple" Selv har jeg fått tildelt timeglasset, og er ikke bare bare det heller alltid...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Eple, ja. Kanskje et belte på tunikaen for å markere midjen? Markere midjen er alltids bra...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Nja, du er selvsagt mer eple enn pære. Du sier at du ikke har spesielt synlig midje, men har du mye fett på magen? Du bør ikke gå i tunika uten å bruke belte rundt livet eller rett under bysten (empire). Da vil du fort se veldig svær ut. Et belte vil gi deg midje. Eventuelt kjøpt tunika med innsving i midjen/under bysten. Fortsett å gå med trange underdeler. Tights, leggings og jeans med smal passform. Har du slanke ben, bør du for all del fremheve dem. Skal du gå med kjole eller skjørt bør det ha A-form. Det vil gjøre at midjen din ser slankere ut. Men det bør heller ikke sitte for stramt at du klemmer ut synlige valker. Er du bred over skuldrene kan det være meget flatterende å gå med ermløse overdeler, men sørg alltid for at disse overdelen ikke sitter for stramt på overkroppen din. Bruk overdeler med V-hals. Unngå overdeler med volanger og krimskrams over brystet, det vil forstørre brystpariet ytterlig. Prøv å gå for klær i mørkere nyanser på overkroppen, da det slanker og lysere nyanser på bukser da det kan ha en forstørrende effekt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Du høres ut som et eple. Karakteristisk for epledamer er at bysten er stor, midjen bred og beina slanke og velformede. Jeg har også en rar form, jeg er verken eple, pære eller timeglass. Skuldrene og hoftene er like brede, midjen markert (men ikke SÅ markert) og lårene er slanke. Jeg har beina til eple, hoftene og skuldrene til timeglass og midjen er vel pære? For jeg har midjen, den er bare ikke sylslank. Jaja, alt man har å bekymre seg for, sier jeg bare
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 He he tønneform! Den var ny;-D Bare med 2 tynne bein under da;) Ellers takk for svar til dere andre:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er også sånn, jeg syns ikke jeg er verken eple, pære, timeglass eller guttefasong. Men jeg heller nok mer mot pære og timeglass. Har smale skuldre men likevel ca. like brede som hoftene, litt kraftige overarmer, passe byste, slank innsvingt midje (litt bilring etter to fødsler, men ikke stor). Ikke brede hofter, men jeg har hofter og litt stor rompe. Kraftige bein i forhold til overkropp. Likevel er jeg på ingen måte kraftig i beina i den forstand. Sliter ikke med å få på meg støvletter og denslags.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Sjekk ut denne, der har du litt mer å velge mellom enn de vanlige fire. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-488236/Trinny-Susannah-reveal-12-womens-body-types--you.html Kanskje du er goblet?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Ja er nok en "Goblet" gitt;) Ihvertfall det som er nærmest. Da skal jeg på shopping så snart jeg får penger;)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg ble ikke klok på den artikkelen jeg. Pæreformede har slanke, tonede armer og små bryster. Jeg har ikke små bryster, men heller ikke store. Jeg har kraftige overarmer. Likevel føler jeg heller ikke at jeg passer til timeglass da jeg ikke har veldig brede hofter eller veldig store pupper, men likevel en forholdsvis slank og kort midje. Så jeg står fortsatt på den at jeg er en blanding av timeglass og pære på et vis. Hilsen meg som sa lenger opp at jeg var en blanding
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #13 Skrevet 15. oktober 2011 Trinny og Susannah sine 12 fasonger inneholder ikke min. Jeg ligner ikke på noen av de bildene. Jeg er en blanding. Hilsen hun andre som også skrev det
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #14 Skrevet 15. oktober 2011 Har tønneform selv Ikke noe vondt ment, men skulle gjerne vært et timeglass i stedet selv... Disse genene altså! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå