Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 vi skal bytte ut hele kjøkknet. og undersøker farger. jeg har litt lyst på denne.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Ja, det er det. Men kommer kanskje også an på fargen på kjøkkeninnredningen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Vi har cafe latte x3 i stuen og gangen, og ELSKER fargen. Tror den ville vært kjempe flott med en hvit kjøkkeninnredning (uansett om du har vanlig cafe latte eller en litt sterkere cafe latte).
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 vi skal ha en tre brun farge på kjøkknet. skapene allså
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Tror det blir veldig fint sammen med en brun kjøkken innredning
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Er ganske ut den fargen.. om det skulle bry deg :-) Gå heller for grått, det er hott nå :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Personlig syntes jeg at cafe latte ble litt for brun etter min smak da vi pusset opp og malte.. Tok tre vegger i cafe latte, og en i latte.. Var mye mer fornøyd med latte fargen.. Er så glad i hvitt jeg.. lyse vegger og hvit kjøkkeninnredning.. blir lyst og trivelig og stilig.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Var hvertfall veldig, veldig mange som syns den var fin for ti års tid siden.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Det er sant, cafe latte, eggehvit o.l er på tur ut og egentlig kan man kanskje si at det er ut selv om det nettopp var in, men jeg er for at man skal følge magefølelsen sin og ikke trendene. Man skal ta det man selv liker og ikke hva andre liker eller noe man velger for å imponere. Trendene forandrer seg hele tiden likevel. Grått er hot nå, men om noen år så går man lei av den fargen også. Selv er jeg fan av grå, men bruker det som fondvegg i noen rom. Et hjem skal etter min mening være personlig og ikke trendy, hvis man ikke lever og ånder for trender. Gå for det du liker og drit i hva trendene sier. Det viktigste i et hjem er atmosfæren. Den kommer ved hjelp av belysning, plassering av gjenstander, gjenstandene i seg selv og fargesammensetning. Bruker heller grå på en hylle, en stol eller lignende hvis du vil føle deg litt trendy. hilsen en som er litt for opptatt av interiør.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 tak, det at noe er på mote og ikke når det gjelder farger i hus, det er ikke viktig for oss. det som er viktig er at de skal bli fint,. og koselig rom. er et kjøkken som vi vil være en del i. og som skal blir helt nytt. gleder emg masse.. skal bli godt. prøver og undersøke litt hva som er vanlig for andre og slik for morro. huset her har en hvit-blå-grå farge i gangen og eggeskall i stua. disse rommene er de som er vegg i vegg med kjøkknet. så er for lyse farger. men samtidig ha litt egen preg på veggene i hvert rom
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 Sjekk ut fargen havre (tror det er det som er navnet). Er i samme gata som Caffe latte.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #13 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har latte på kjøkkenet mitt. Samme farge tror jeg men lysere. På mitt kjøkken ser fargen veldig møkkete ut, skitten rett og slett så vi skal male over i lys antikkhvitt som er blitt min ynglingfarge. Lys antikkhvitt er visst ut den også men det bryr jeg meg ikke noe om:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #14 Skrevet 15. oktober 2011 I min verden er det en "oppbrukt" farge. Sier ikke at den er stygg, men jeg ville ikke tenkt at det var et nyoppusset kjøkken da fargen va veldig in for 5-7 år siden. Jeg ville ikke valgt det selv, men heldigvis har alle ulik smak:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #15 Skrevet 15. oktober 2011 vær forsiktig å bruk eggeskall eller cafe latte mot kalde farger som gråblå, da vil hvitfargen se ekstra gul og skitten ut.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #16 Skrevet 15. oktober 2011 ingen krise med det her. rommene er hver for seg med dører og slik. syns ingen av veggene er gule eller møkkete. lurer sånn på hva som jeg kan ha på kjøkknet.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #17 Skrevet 15. oktober 2011 det var derfor jeg klikka meg inn her jeg også, for å si at det virker veldig møkkete etter en stund...uff,jeg har en tapet i latte farge, og kommer til å male den så fort det byr seg...ville heller gått for grått,eller helt hvitt..... det ser nesten ut som hjemme hos mine foreldre, der er det røyket inne i 40 år...det er lattefarge det.....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #18 Skrevet 15. oktober 2011 æsj,.. det hørtest ekkelt ut.. blir nok ikke cafe latte nå.. vil ha noe lyst så får bare se videre etter farger
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #19 Skrevet 15. oktober 2011 Syns den fargen er litt udatert jeg, for min del. Hva med en matt grå/blå?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #20 Skrevet 15. oktober 2011 Vi har enda latte på kjøkkenet. Den blir så "skitten" når den blir noen år gammel. Ser innrøkt ut ja. Må gjøre noe nå altså.. Jeg hadde latte på stua også men valgte å male over i vinter. Den ene veggen ville jeg ha i en isblå farge, og jeg gispet og måtte le da jeg så at resten av lattefargen på veggen var FERSKEN! Jæiks!! Verste fargen jeg kan tenke meg! Glad jeg mala over resten! Fysj for en stygg farge det ble i den sammenhengen! Sjekk ut hvit/varm lin;)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #21 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har varm lin på kjøkkenveggene, mot en eggskallshvit kjøkkeninnredning fra Ikea. Mange som har kommentert hvor fint det går lag og hvor fin fargen "varm lin" er.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #22 Skrevet 15. oktober 2011 Til Anonym 21.59: lys antikk er akkurat samme fargen som latte. Eneste forskjellen er at det er to ulike produsenter, og de kan derfor ikke hete det samme.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #23 Skrevet 15. oktober 2011 Varm lin er kjempefin, men den er jo mørk brun. Jeg har malt et rom i den fargen, og den er milevis unna "lyst og fint".
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #24 Skrevet 15. oktober 2011 Den er milevis unna lys, så den passer nok ikke til brun kjøkkeninnredning. Passer best til lys kjøkkeninnredning. Med lys eller hvit e vegger på kjøkkenet, kan man velge å vrake i øvrig interiør da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå