Fruen87 Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Her er situasjonen: I dag helt uten videre, bare tok jeg en test og den var positiv med en gang. Har prøvd i snart 6 måneder, så jeg hadde egentlig ikke forventet noe denne gangen:P Fordi at... Jeg fikk mensen en uke siden...!! Mensen skulle komt dag 1. Her er oversikt: Dag 1, UTROLIG vond korsrygg (fortsatt) Brun spotting Dag 2, Brun spotting dag 3, mensen opp og ned dag 4 mensen opp og ned dag 5 spotting rosa, brun også har det vært mer rosa lotion og hvit i det siste har hatt vondt under samleie siden før ikm.. ingen positiv test på dag 2 gikk til legen med ryggen, hun sa det var lumbago.. men no tror jeg jo at det er fordi jeg er gravid. tok heldigvis ikke tablettene jeg fikk! hatt hodepine hver dag, trøtt, spiser masse salat (aldri spist det før) er det mulig at jeg kan ha blitt gravid selv etter den rare blødningen? hadde masse murringer enn det jeg pleier også når jeg blødde men, også her er et annet spørsmål jeg jobber som konditor, mye ståing, tung løfting og vonde skuldre og rygg.. hva burde jeg gjøre med tanke på jobb? takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå