siljesnupp med minisnupper Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 lå i hele natt med skikkelige kynnere som varte oppimot 1min med mellom 10-5 min mellom.. fortsatte til rundt 12 før det stoppa opp... kjipt så jeg slappet av litt før jeg leverte mini hos mamma og gikk meg en laaang tur.. nå har det tatt seg opp igjen og det kjennes ut som jeg begynner å få rier!!!!!!!!!! er såå klar for å få ut babyen nå. termin i dag. så kryss alt dere eier og har for at dette går veien og ikke stopper opp igjen!!!!!!!!
diadora83 Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Så spennende! Høres ut som om noe er på gang ja:) Hvor langt er du på vei? Har selv en uke til termin og håper at noe skjer snart.. Masse lykke til!) Skal krysse allt som kan krysses for dere..
siljesnupp med minisnupper Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2011 takk:) trenger all kryssinga jeg kan få har termin i dag:) krysser samtidig for deg jeg at det skjer noe snart:)
2 Mini oss Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Lykke til, krysser fingrene for at det blir fødsel på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå