Gå til innhold

huff og huff

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Både jeg og gynekologen min fikk sjokk i går da det viste seg at det bare var to egg som var store nok. Det så så fint ut før stimulering. Hadde så mange follikler etc. Jeg har hørt at folk har avbrutt forsøket på så få egg. Men både legen min og danmark mente jeg burde prøve. Jeg er helt knust. Har noen noe trøstende å komme med? Er det vrikelig mulighet for at jeg kan bli gravid? Eggene var veldig store og fine. Kankje jeg burde prøve nesespray og et lengre regime neste gang? Det er vel ikke slik at jeg ikke kan få flere egg neste gang?

Håper på noen oppmuntrende ord

Mvh verdens tristeste

Fortsetter under...

Hei

Jeg har også vært i Danmark for IVF- Jeg har hatt opptil 7-11 egg, men av disse har det bare vært få som har vært brukbar. Sist gang var det kun ett som ble satt inn. Jeg var utrolig skuffet for det virket som eggkvaliteten var nedadgående- Men, ett egg viste seg å være nok. Er nå gravid, snart 10 uker! Det er selvfølgelig vanskelig å si på kvaliteten til eggene dine, men som sagt det er kun ett som skal til. De fleste som jeg vet har vært i Danmark, har brukt kort regime. Vet ikke om du vil få flere egg med langt regime. Du bør sjekke med klinikken.

Lykke til!

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...