linaa Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 min andre kur med pergo, denne gangen dobbel kur, ble gravid på første forsøk med første enkle kur, Men mistet i uke 6 :/ Hva er sjangsene denne gang ? flere som har vært borti det samme ?
Dossa :) Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg skal ta første tablett imorra :-) Jeg skal ta en tablett om dagen i 5 dager, er det da en enkel kur jeg har fått og er dobbel kur når man må ta 2 tablett om dagen? Helt nytt for meg så derfor jeg lurte :-) Håper spiren sitter nå. Lykke til :-)
1h11h1 Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 hei:) jeg har tatt 2 enkle kurer uten å få eggløsning! men tok dobbel denne syklusen og var på ul på onsdag å har eeeeendelig eggløsning!!:) bare å krysse fingrene
Julle Bullen Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har fått resept på pergo nå. Er første gangen, så jeg er veldig spent. Går og venter på mens nå så jeg kan starte. siste mens 26.09 og lange ustabile sykluser. Håper jeg slipper å vente så lenge på å begynne. har fått beskjed om å ta 2 tbl daglig. Er det dobbel el enkel kur? Hva kan jeg forvente av bivirkninger? Har fått beskjed om å ta blodprøver. Andre som har gjort det? Kan jeg gjøre det hos mitt lokale legekontor eller må jeg til sykehuset? håper noen kan svare :-)
1h11h1 Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Det er dobbel kur:) jeg har bivirkninger som er HETETOKTER;) men det går helt greit! Jeg er på ultralyd på dag 13 i syklusen for å se om det er eggløsning. Går til Volvat, der er de utrolig flinke til å følge opp!! Masse Lykke til. Har du Pco?
topplue Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg ble gravid på første forsøk med Pergo i sommer. Tok da dobbel kur og hadde ingen oppfølging med ul - fulgte bare 'oppskriften' jeg fikk;) Mistet dessverre i MA i september. Eneste bivirkning jeg merket var en del mer eggløsningssmerter som startet tidligere i syklusen enn vanlig. Nå har jeg nettopp fått tilbake mens etter MA. Skal ta blodprøver i morgen og til gyn på tirsdag. Så da får vi se. Eneste er at jeg sannsynligvis er bortreist fra kjæresten på neste eggløsning...en tur jeg planla mens jeg ennå var gravid... Blir ganske utålmodig, men det kommer jo flere sjanser, veit jeg...:/
carma78 Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg ble også gravid med en gang etter pergo, endte desverre i en SA. Ny kur nå, har IKM på onsdag:) Jeg blir mer hormonell; humørsvingninger, kviser og sterkere eggløsningssmerter noen dager før eggløsning.
KKK666 Skrevet 16. oktober 2011 #8 Skrevet 16. oktober 2011 Yes, andre doble pergokur på rad.. Håper det ordner seg denne gangen.
Ver@ Skrevet 16. oktober 2011 #9 Skrevet 16. oktober 2011 Hei Jeg skal også starte med pergo neste mens. Har lange sykluser, og er nå på dag 43 i syklus. Gyn sa jeg ikke behøvde vente til neste mens, men jeg går enda og tenker "hva om jeg blir gravid uten", og vil ikke ta tabletter hvis det er en mulighet for at jeg allerede er gravid. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet
linaa Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2011 Dobbel kur med pergo, er akkurat det samme man gjør med en enkel kur bare 2 tabletter i stede for bare 1.. hatt litt bivirkninger som hetetokter , spesielt på nettene:) så søvn mangler jeg litt av.. tatt eggløsning tester fra dag 5 i syklys. dagen jeg slutta på kuren da. å positiv på fredag å lørdag. nå negativ. så da har jeg angt hatt eggløsning ) håper spiren sitter denne gang. om det har klaffet:)
linaa Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2011 *krysser fingra* med deg ) LYkke til! som sagt så fikk jeg eggløsning med en gang med 1 enkel kur.. SÅ Håper denne gangen å .. selv om jeg mistet sist!!. men legen sa jeg kunne starte oppe igjen såå fort jeg fikk mensen igjen! såå håper
linaa Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg sliter med Heeetetokter som bare det av kuren !! sliter med å sove om nettene pga det:p ellers bare masse kviser å Sint om dagen 2 tabletter er dobbel kur ) Jeg tar ikke noen blodprøver. men kan kom ta det hos legen. spørs hvem som vil ha dem. for da kan det jo sendes:)
linaa Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 16. oktober 2011 Lykke til alle sammen Håper det klaffer for alle )
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 16. oktober 2011 #14 Skrevet 16. oktober 2011 hiver meg på her Jeg har fått resept på pergo nå, etter et år uten el... vansklig å bli gravid da gitt :/ Jeg har da fått dobbel kur, to tabletter daglig. Har ikke fått noen beskjed om blodprøver o.l. bare en oppskrift om når og hvordan Er superspent, og håper jeg får el!! Jeg må time litt iforhold til når jeg er hjemme hos gubben, så jeg tar proveren fra onsdag tenkete jeg. da er jeg sikra å være hjemme til el. har dere noen erfaring med hvor fort el kommer?? greit å få lagt inn godt med akjser slik at sjansene blir størst smart tips å ta el-tester jeg har alltid fått "nesten-positive" tetser, men kanskje heg nå endelig får se en helt positiv Når på døgnet pleier dere å ta el-tester? godt å ha noen likesinnede å spørre og dele med jeg er helt ny på pergo-fronten, har derfor mange spørsmål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå