Ooops I did it AGAIN Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Hun er 9 uker og tror hun sover nesten 20 timer av døgnet. Hun er blid og fornøyd når hun er våken, men får nesten dårlig samvittighet over at hun sover så mye...
Jojo x3 Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Minien min sov også kjempemasse i begynnelse- 18-20timer. Jeg var ikke vant med dette med de to eldste så jeg var redd det var noe galt med han. Det var det ikke! Han bare sov! Da han var 3mnd snudde det helt... Så nyt det! Helsesøster sa til meg det var helt normalt og at jeg skulle passe på at jeg også sov endel når babyen sov.
Tired mama Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Min mellomste sov konstant de første tre måneder. Fikk aldri la ha øve på å ligge på magen fordi han sov hele tiden. Det skjer noe med de små rundt tre mnd., så bare benytt anledningen til å NYTE det! :-)
Lene~mor til tre Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Sånn er snuppa mi å, aldri våken mere enn 4 timer per døgn... å det er inkludert når hun får mat. Hun blir 2 mnd imorra å jeg å synes hun sover vel mye, blir ikke mye tid til å ligge på magen f.eks... men hun er stort sett fornøyd når hun er våken og gråter veldig lite, vektoppgangen er også bra Helsesøster sier bare jeg er super heldig som har fått en snill sovebaby, men jeg synes ikke det er så fint bestandig... blir nesten bekymret vetdu hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå