Gå til innhold

skal jeg ringe føden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hver dag kjent masse spark og liv nedi her. nå tror jeg han har sovet i to dager omtrent. kjent litt en sjelden gang. ikke en bevegelse siden i går kveld. romsterer litt akkurat nå men ingen spark.

blir redd det er noe galt men samtidig vet jeg de kan ha rolige perioder.

hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha alltid i bakhodet at ring en gang for mye enn en gang for lite. Du skriver ikke hvor langt du er på vei, men det blir mindre liv helt på slutten. Jeg har selv vært inne på føden for kontroll pga lite liv, og så lenge du kjenner litt 5 ganger på en periode på 15-20 min, så er de fornøyde på føden. Men når jeg ringte de og sa at det var markant forandring, så ba de meg komme opp og hadde full sjekk. Alt sto helt bra til.

Det viktigste for deg - syntes jeg - er at du gjør det som får deg til å forbli rolig. Er du urolig, så ring opp, de er der for deg!

Lykke til!

Skrevet

det glemte jeg hehe:) er 30+0 i dag.

kjenner han litt nå heldigvis:)

Skrevet

Har det sånn selv. Er 28+5 i dag, og nå syns jeg han har vært rolig et par dager. Har skjedd flere ganger før, vært en gang på føden allerede for 2-3 uker siden. Hver gang begynner han å sparke igjen etter et par dager eller noe. Man blir jo helt nervevrak! Nå sitter jeg igjen og lurer på om jeg skal ringe, men føler jo ikke at jeg kan ringe en gang i uka heller. Tror egentlig bare min baby er sånn, men hvordan skal man vite det? Var på 3d ul på onsdag, og alt var bra da. Skal bli godt å få han ut!

Skrevet

Det skal IKKE være mindre liv på slutten...det er mange som tror det! Livet skal være det samme, men man skal ha i bakhodet at de har mindre plass å røre seg på, og at de kanskje sover mer.

Hos meg er det helt rolig hele natten fra ca kl 24 til 09.30 men før det er han helt vill inni der...og jeg hadde termin igår!

Kjenn på magefølelsen, drikk iskald saft med sukker i og er han fremdeles rolig da, ringer du føden. Alt er sikkert i orden, men som de andre her sier, det er bedre å ta en telefon for å få snakket med jordmor enn å være bekymret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...