Gå til innhold

Oh nooo.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig midt oppi all "jeg har baby i magen" lykken ble jeg brå klar over at jeg må jo føde ut denne bebbisen og..... ikke akkurat noe å glede seg til. Aaaaaaaaaauuuuuuuuu..... jeg hadde en veldig fin fødsel sist altså til tross for ekstrem fødselsangst i 9 mnd, men det var jo ikke GODT akkurat!!!!! Hjelp... fler som gruer seg, allerede...?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir plutselig veldig virkelig ja ..

Jeg har det motsatt, jeg gleder meg, jeg syns det er å fantastisk.

Menjeg skjønnergodt at du gruer deg, det er jo mye smerte.

Skrevet

Jeg også bare gleder meg. Har tenkt på dette i så mange år nå, så jeg sa til samboer før jeg ble gravid at: Om jeg så skal spy i 3 mnd , så skal jeg gjøre det med et SMIL!! For det er verdt det! ... er heldigvis ikke kvalm enda... håper jeg slipper å vise at jeg greier akkurat den biten :P

Tror faktisk jeg blir litt skuffa om jeg av en eller annen grunn må ta keisersnitt... kommer nok til å føle meg litt snytt for fødselen. Vil jo gjerne oppleve det!

Også gleder jeg meg VELDIG til magen begynner å vokse!! Åhhh, som jeg skal vise fram gravidmagen min!!! :D Synes det er så pent, og har vært så misunnelig/beundret mine gravide venninner de siste årene. ENDELIG min tur! :D:D

Skrevet

Må kanskje legge til at dette er min første graviditet... vet ikke hva jeg går til :P Hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...