Gå til innhold

Da gikk uten tvil proppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da er jeg spent på om det betyr fortgang eller ei... er 38+6 idag og har de to siste ukene hatt modningsakupunktur to ganger og strippet to ganger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooooi.... Spennende :)) Hva er årskaen til at du er blitt strippet så tidlig? Nå må vi få oppdateringer etterhvert ;)

Skrevet

De (jm og gyn) har gjort det når de har sjekket modninga og jeg har vært lite moden da...

Det var en lang ekkel greie som kom ut... men kjenner helt klart mer murringer og vondt i bekkenet...

Er bare såååå klar for at prinsessa skal komme nå :o)

Skrevet

så bra ;) Jeg er 39.+2 , jeg har ikke vært klar for å bli strippet nå :S Vil bli ferdig med fødsel, men er ikke der at jeg er riktig klar for å hjelpe på prosessene.. Vet ikke om jeg blir det heller :D hehe.. Blir pysete når jeg tenker på fødselen, og jeg synes dere andre er rikitg så tøffe ;) Ja faktisk så tøffe at jeg blir en smule misunnelig ;)

Tvi, tvi :))

Skrevet

Heisann

Jeg syntes ikke det var ille å bli strippet, men vi har jo alle ulik terskel for smerte... med min datter ble jeg satt igang to uker på overtid, så jeg er ganske gira på å gjøre det jeg kan for å slippe å gå lengre enn nødvendig.

Det de sier om modningsakupunktur er at når kroppen setter igang med fødselen, så har vi med modningsakupunktur i snitt 2,5 timer kortere fødsel enn de som ikke tar det.

Strippinga på meg hjelper nok kroppen til våkne/modne lettere.. jeg er ikke sikker, men jeg føler at dette er riktig for meg...

Skrevet

Det kan hende at strippingen ikke er så ondt, men tanken på fødselen- som jeg kan vente med :)

Tar modningsakkupunktur selv :)

Hovedsaken er at det riktig for deg !! Har jeg vært noe tøffere, har sikkert jeg også bedt om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...