Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Lillevennen på 16 mnd har endelig fått bhg-plass - hun skal gå ca. 3 dager i uka er planen. Men kan jeg bruke reisevogna til sovevogn i bhg? Har ikke lyst til å sette "hovedvogna" i bhg, å drasse den frem og tilbake hver uke... Reisevogna er av typen babytravel, helt enkel, men fungerte fint som sovevogn i sommer ihvertfall. Tenker å ha en god lammeskinnspose i den da. Eller har alle gode, store sovevogner i bhg?
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 15. oktober 2011 #2 Skrevet 15. oktober 2011 Det er vel bare til å prøve seg litt frem? Min sover fremdeles i vanlig sportsvogn og jeg ønsker at han skal gjøre det i år da han sover opp til 3 timer, men det blir vel annerledes når de bare sover en kort lur. Dessutten har vi stor unge da, så er avhengig av vogn meg god plass. Hva med å finne en billig en på finn.no?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Vi bruker samme vognen som sovevogn i bhg! det fungerer fint. Hun ligger godt pakket ned i voksipose:) jenta vår sover godt i den, det er det viktigst for meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå