Siljebristol Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Hva skjer?er det baby på vei denne dagen eller.jeg så innlegget ditt om at du hadde føde"symtoner"?????
nyttårsprins Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Ja, det er helt uvanlig at hun ikke er her inne... Har nok noe på gang, tenker jeg! Spennende!!! Vi heier!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Dessverre jenter:( Har lagt med kraftige tak i hele natt. Både regelmessige og uregelmessige. Går nå med menssmerter til tusen. Grunnen til jeg ikke var innom i går var pga enormt trykk med hodet til jenta mellom beina som hun prøvde å presse seg ut gjennom 3-4 cm hehe, så måtte ligge i seng på siden for å tkle smertene. Håper å komme igang i dag nå som jeg er på overtid. Takk for tankene deres jenter. Kryss fingre. Ikke lett å gå slik med de smertene med en liten gutt på 15 mnd. Godt mannen har tatt seg fri for å hjelpe meg. Er nr 4 dette her så har aldri opplevd maken til treghet hehe. Klemmer fra meg.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Kjære Kattepusen min:) Er her inne hver dag for å se om du har skrevet noe, hadde trodd du skulle være ferdig nå)) Tenker masse masse på deg og heier på deg på oppløps- siden:) Mange varme klemmer fra oss to i drammen:)
nyttårsprins Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Uff da, katta! Det var da svært så tregt dette skulle gå. Håper du slipper å gå så mye lenger nå. Vi krysser fingrene for deg, og sender noen virkningsfulle tanker!!!
Musemor med tre søte små Skrevet 16. oktober 2011 #6 Skrevet 16. oktober 2011 Hei Katta. Skjedd noe? Ønsker deg lykke til med fødsel, og håper du slipper å vente så veldig mye mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå