Gå til innhold

Katta.76!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer?er det baby på vei denne dagen eller.jeg så innlegget ditt om at du hadde føde"symtoner"?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt uvanlig at hun ikke er her inne... Har nok noe på gang, tenker jeg! Spennende!!!

Vi heier!

Skrevet

Dessverre jenter:(

Har lagt med kraftige tak i hele natt. Både regelmessige og uregelmessige. Går nå med menssmerter til tusen. Grunnen til jeg ikke var innom i går var pga enormt trykk med hodet til jenta mellom beina som hun prøvde å presse seg ut gjennom 3-4 cm hehe, så måtte ligge i seng på siden for å tkle smertene.

Håper å komme igang i dag nå som jeg er på overtid.

Takk for tankene deres jenter. Kryss fingre. Ikke lett å gå slik med de smertene med en liten gutt på 15 mnd. Godt mannen har tatt seg fri for å hjelpe meg. Er nr 4 dette her så har aldri opplevd maken til treghet hehe. Klemmer fra meg.

Skrevet

Kjære Kattepusen min:)

Er her inne hver dag for å se om du har skrevet noe, hadde trodd du skulle være ferdig nå:))) Tenker masse masse på deg og heier på deg på oppløps- siden:)

Mange varme klemmer fra oss to i drammen:)

Skrevet

Uff da, katta!

Det var da svært så tregt dette skulle gå. Håper du slipper å gå så mye lenger nå. Vi krysser fingrene for deg, og sender noen virkningsfulle tanker!!!

Skrevet

Hei Katta.

Skjedd noe?

Ønsker deg lykke til med fødsel, og håper du slipper å vente så veldig mye mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...