Hvitveis Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Hei, Blir veldig glad om du kan ta en titt. Har vært igjennom 6 negative prøverørsforsøk. Er ikke noe galt med meg eller mannen, men eggene fester seg bare ikke. Legene mener det bare er et spørsmål om tid. Har nemlig vært gravid 3 ganger av oss selv, men dessverre mistet. Ser du når storken kommer til oss? Håper han finner veien snart ) Jeg er født 110478 og min mann 220977. Blir veldig takknemmelig for svar. Hilsen
Athina' Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Hei :-) Har litt nok med meg selv for tiden og er selv forvirret, så jeg ser veldig lite akkurat nå, men ser du har andre tråder oppe så du får sikkert svar på en an dem, så dytt dem opp du :-) Lykke til :-) Klem
Hvitveis Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2011 Den er grei. Takk for det, se gjerne på meg senere viss du har tid og ork. Masse lykke til til deg også ;o) Klem
Hvitveis Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2011 Hei Athinas verden! Dytter denne opp igjen jeg, kan håpe på at du har tid og lyst å ta en titt på meg nå ;o) Blir veldig glad for svar. Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå