Leirha Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg gikk rundt og kjente meg ikke så god i magen i går, hadde litt smerte, menskrampesmerter, og jammen begynte jeg å blø også. Det var ikke så mye, det var en del rosa, men det virket som det trappet litt opp for kvelden, men det ble aldri skikkelig blod, men mørkere og mørkere. Da jeg gikk og la meg var jeg helt sikker på at nå var det over, og tok bind på meg. Det var første tanken som slo meg når jeg våknet, at nå er det over Til min lettelse var det ingenting bindet, og smertene var vekk. Det kom litt brunlig slim, men ikke noe mer iløpet av dagen. Har hatt litt vondt i dag, men ikke slik som det var igår. Jeg håper bare ikke det er en MA nå, jeg får ikke noe svar før om tidligst 4 uker uansett.
Hali Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Ååå, nei! Jeg HÅPER virkelig ikke at det er en MA. Så lenge blødningen har stoppet er det ennå håp - får håpe du ikke blør mer i løpet av helgen. Lykke til!!
Tigerpote Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg hadde veldig vonde menssmerter pluss blødning ved forrige svangerskap, rundt uke 7. Hadde også blødninger flere ganger. Jeg hadde foranliggende morkake, de trodde at det kunne være en årsak. Det gikk veldig fint fordet, hun fyller snart 2 år:) Ellers blir jo slimhinnene tynnere, vi blør jo lettere i munnen også, så det kan forekomme nedentil også. Lykke til, håper at det bare er en uskyldig blødning. Husk at veldig mange blør litt i løpet av svangerskapet uten at noe er galt:)
lillechille Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 uff Leirha:( Dette var ikke bra, så jeg skjønner du er redd. Men som sagt her, man kan jo blø fordet om ting er i orden...Krysser alt jeg kan for deg, og håper håper håper det går bra nå!! Hvorfor tar det 4 uker å få svar?? Trodde det var så enkelt som å ta en test jeg... Sender deg en god klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå