Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt lap 2 ganger,men ingen av legene har sagt noe,men nå har de vist misstanke om endo alikevel,utirfra noen prøver?? hm skjønner ikke helt det der jeg da.

Når jeg hadde lap så så de på egglederene mine,men trodde de kanskje så etter endo også når de alikevel var "der inne" Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143681056-ser-legen-endomitrose-p%C3%A5-lap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg så de ikke endo på lap og alt skulle være bra. Men ved inseminasjonsforsøket 2 mnd etter så legen endo på venstre eggstokk ved bruk av ultralyd. Førsøket ble da avbrutt pga liten sjangse for å lykkes, så vi måtte over på ivf. Legen sa at det ikke alltid var mulig å se at man hadde endo på lap da de ikke fikk sett egglederen innvendig..... Så ja det er mulig å ha det selv om det ikke er oppdaget på lap.

Jeg også har endo på venstre eggstokk og hos meg så dem det med en gang. Egglerede var bomtette og der sa dei at det er sansynligvis sammenvoksninger fra endo men dei gikk jo ikke inn for å se etter om det stemte siden dei så ikke gode ut. Men rundt omkring i bukhulen kan dei se om du har endo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...