Gå til innhold

Hva er historien bak ditt brukernavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, nå tenkte jeg" Enits", det var da et merkelig navn... :D Det tok meg heldigvis ikke så mange sekunder før jeg skjønte det, da, jeg får skylde på at det ikke er lenge siden jeg fødte. ;)

Jeg var heller ikke særlig oppfinnsom... Nick som jeg tidligere har brukt på forum/spill osv. var allerede tatt, så da ble det Minni (Mus) siden jeg selv heter noe som begynner på M. Og jeg er altså født i 1975... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke særlig kreativ jeg heller :)

Tror nicket sier seg selv :)

Skrevet

Har elendig fantasi- satt og smilte når jeg måtte finne på et nick;-)))

Skrevet

Først var jeg Smugguflekkar, kjente ei lita jente fra Gudbrandsdalen som hele tiden sa feil da hun skulle si fluggusmekkar.

Syns det var så søtt!

Så ble jeg litt lei og byttet til det jeg har nå, nok en gang et barns uttale:)

Skrevet

Her var det mange kreative sjeler :-)

Her kom nicket til verden fordi jeg på det tidspunktet bodde i skogen, het til og med det der jeg bodde. Jeg er også en bamsemumsoholiker. (En anonym sådan i disse dager hvor jeg lever på diett......) Men er jo et hunnkjønn, ergo en binne, så derav ble Skaubinna født :-P

Skrevet

Mitt nick skifta jeg da jeg var gravid med nr 2 :) Og siden jeg alltid har hatt store bryster og til tider blitt kalt puppeguri- så ble det nicket da ;)

På tide å skifte nick nå i og med at prinsesse 2 ankom for over 5 mndr siden :P

Skrevet

Heter Nina og sov svært dårlig i tiden da jeg meldte meg inn her :)

Skrevet

En kopp kaffe, sjokkis og denne tråden her. Perfekt:-)

Utrolig gøy å lese!

Skrevet

Blir skikkelig irritert på meg selv som valgte et så lite kreativt nick:-)

Husker bare at alt sto stille da jeg skulle velge, og at det jeg kom på, var oppptatt.

Synes det er mange festlige nick her, og ler høyt for meg selv når jeg ser nick som:

"prinsessehengepupp" og "Fortgjortienport"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...