Gå til innhold

Hva er historien bak ditt brukernavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det hadde vært morsomt å høre:-)

Jeg valgte Bad habits - fordi jeg har en del uvaner. Ikke en hel drøss, men en god del;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var så glad i peppermyntete en tid. Latinske navnet på peppermynte er Mentha piperidina, og vips! ;)

Skrevet

Jeg følte meg veldig glad og lykkelig da jeg lagde nicket.

Men det kan sikkert se litt feil ut når jeg legger ut fortvilte innlegg vedr. søvnen til babyen min etc. :-)

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

hadde forferdelig hodepine den dagen jeg lagde det...

Skrevet

Har i mange år når jeg har vært inne på ulike forumer på Internett hatt nick navnet Tiril. Men det var opptatt når jeg logget meg inn her første gangen, så da bare slang jeg på litt ekstra:)

Skrevet

Har i mange år når jeg har vært inne på ulike forumer på Internett hatt nick navnet Tiril. Men det var opptatt når jeg logget meg inn her første gangen, så da bare slang jeg på litt ekstra:)

Skrevet

Morsomt å lese:-) Dere er jo så kreative!

Skrevet

fordi jeg hadde sangen Diggilo Diggiley på hjerna den dagen jeg lagde nicket:p haha :P

Skrevet

Gøyal tråd!

Mitt nick sier vel seg selv... :)

Skrevet

Ha ha ha ha!

Skrevet

Hehe, morsom tråd. Jeg er et stort vimsehue :)

Skrevet

Hehe, mange kreative sjeler her:)

Mitt ble veldig enkelt! Heter Silje og har en liten babygutt som heter Lucas;) <3

Skrevet

Jeg har hele livet fått navnet mitt avsluttet med mus, og brukernavnet mitt er italiensk for mus :o)

Skrevet

Weegirl er dialektord/betegnelse for lita jente (wee = liten) i den delen av Irland mannen min er ifra :-)

Skrevet

Jeg er ganske tydelig på hvordan jeg vil ha ting.

Skrevet

Jeg laget nicket mitt da jeg var gravid med eldstejenta våren 2008, og var såpass lite kreativ at jeg rett og slett bare beskrev sinnsstemningen min der og da, og det var veldig lykkelig og glad, over å være gravid med vårt første barn:) Har beholdt nicket mitt siden, bare med litt forskjellige "påheng" alt ettersom jeg var gravid, antall barn osv.

Skrevet

Bodde på vestlandet da jeg ble gravid og begynte å bli aktiv her inne. Jeg har også vært på en Vestlandsfand-fest før jeg i det hele tatt hadde satt en fot på vestlandet, og jeg kan like noen av musikken deres. Dessuten er jeg en liten fand :P også liker jeg litt det usaklige. Et litt usaklig nick egentlig.

Nå bor jeg i nord-norge, og er forsåvidt nordlending også. Så navnet kan være misvisende, men jeg føler at det blir feil å skifte nick.

J09 og G10 sier vel seg selv ;)

Skrevet

Har så utrolig dårlig fantasi, så jeg hadde lyst til å låne navnet til noen jeg kjenner. Det var opptatt som nick, så da bare byttet jeg ut en bokstav.. og vips.. Altså ikke noe spennende historie bak mitt nick. Måtte være noe som var enkelt å huske syns jeg :-)

Skrevet

Var overalt på nettet, så derfor mitt navn :)

Hadde dårlig fantasi og lå sjuk og gravid hehe

Skrevet

Jeg klarte nesten å brenne ned ett hus med en pose med Aske som jeg slengte på kjøkkengulvet, etter det har alle kalt meg Askepott.

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

vet du malingus, når jeg var i fødsel drev jeg å gjentok nicket ditt når jeg hadde rie... haha... vet ikke hvorfor, men jeg hadde det skikkelig på hjernen den dagen...

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

vet du malingus, når jeg var i fødsel drev jeg å gjentok nicket ditt når jeg hadde rie... haha... vet ikke hvorfor, men jeg hadde det skikkelig på hjernen den dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...