hønny-bunny Skrevet 16. oktober 2011 #101 Skrevet 16. oktober 2011 Da jeg var gravid sist,testet jeg blenda hvitt 2 dager før mensen skulle ha kommet,så jeg var sikker på at jeg ikke var gravid jeg,helt til 3 dager senere;-) så kryss alt Happy,-)
Happy87 Skrevet 16. oktober 2011 #102 Skrevet 16. oktober 2011 Tusen takk for støtte, dere er fantastiske... Nå skjønner jeg hvordan dere har det hver gang mellom el og ikm, det er jo rene selvpiningen jo.. Jeg har inngått en pakt med ei anna ei fra bim om at ingen av oss skal teste før på torsdag hvis ikke tanta dukker opp.. Vi har gitt testene våre til samboeren og bedt de gjemme de vekk.. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de 3neste dagene, men det er fare for at det blir gjort mye husarbeid og jobbrelatert arbeid de dagene:)
Dossa :) Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #103 Skrevet 16. oktober 2011 Kjære søte Happy :-) Håpet er så absolutt ikke ute for deg snuppa. Du har ennå noen dager før ikm og du kan fortsatt få en positiv test. Du har bare testet for tidlig men jeg skjønner deg godt at du er lei deg vennen. Du har lov til å gråte, så bra at du har mannen som kan trøste deg <3 Husk, vi er her for deg snuppa *smiler* Lillefie er også en av de neste som snart får en positiv test :-):-) Jeg ser på åndenes makt, synes det er små skummelt men samtidig spennende :-) Leah, hva var det du mente med noen som spøker hos deg? Hjelp, hvis jeg hadde opplevd noe slikt så veit jeg ikke hva jeg hadde gjort. Hadde sikkert tissa på meg av skrekk *gliser*
*lille blomst* Skrevet 16. oktober 2011 #104 Skrevet 16. oktober 2011 Hehehe, sitter på en annen kant av landet og ser det samme som deg dossa:) Spennende i dag! brrr... grøsser! men syns det er spennende likevel:) Litt av ett familiemedlem du har leah! som driver å henger om på bildene dine! var mannen din knyttet til henne? eller bor dere i hennes hus el likn? Skummelt med sånt i huset dossa! men noen er ok, andre er skikkelig grøss!
Ming82 Skrevet 16. oktober 2011 #105 Skrevet 16. oktober 2011 Hehe Dossa Jeg sitter og ser på Åndenes makt, kjenner frysninger langs ryggen jeg altså. Jeg som er så redd! Men neida, dette her må jo jeg får med meg. Når som vi er inne på dette, må fortelle dere noe jeg opplevde. Jeg bodde en stund i bofelleskap, hver gang vi sitter i stua så ser jeg en kvinne-skikkelse som står og ser på oss fra gangen. Dette fortalte jeg da til samboeren min, men han trodde ikke helt på dette. Så kom lillebroren min på besøk, han overnatta da i stua. Dagen etter så spurte han meg om hvem hun dame som stod i gangen var. Creepyy....det var ingen andre jente i bofelleskapet.
Roselilly Skrevet 16. oktober 2011 #106 Skrevet 16. oktober 2011 Bare en liten tur innom.... Jeg bodde såvidt i Frankrike for mange år siden, i en gammel herskapsgård fra 1700-tallet. Der var det ingen som turde gå inn i "stallen" som var påbygg til hovedbygningen! Inne i hovedhuset hadde vi Philibert - husspøkelset som var en erverdig herremann som moret seg med å legge ting andre steder enn der du la det fra deg! Etter et par uker var det ett rom med hems som jeg enda ikke hadde vært inne i. Døren inn dit var lukket som vanlig da jeg gikk forbi den flere ganger på formiddagen, jeg var alene hjemme den dagen. Jeg gjorde mine ting rundt i huset, og la fra meg en ting på kjøkkenbordet (husker ikke lenger hva det var). Da jeg kort etterpå skulle hente det igjen var det borte! Jeg lette huset rundt, men borte var det - tenkte det var hundene som var synderne og hadde gjemt det. Et par timer etterpå skulle jeg vaske i det nevnte rommet og på hemsen. Gikk opp, døren var fremdeles lukket og treg å få opp, den knirket høylydt når den ble åpnet. Jeg gikk først opp på hemsen hvor det var innredet et kontor med et gammelt antikt skrivebord... og midt på bordet lå det jeg hadde lagt fra meg på kjøkkenbordet!!! Da begynte jeg også å tro på Philibert!!! Så at bestemora til samboeren til Leah flytter på bildene.... det kan jeg tro på! ) Bare såvidt innom for å lese, kommer sterkere tilbake en annen dag
Dossa :) Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #107 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg fikk frysninger da jeg leste innlegget ditt Roselilly. Så ekkelt men samtidig spennende *ler* Cornflake; ojojoj det var jo små skummelt. Bare du og han som har sett henne, skikkelig creepy *grøss* Jeg har ikke opplevd noe slikt. Veit ikke hvordan jeg ville ha taklet det heller. Sikkert blitt drit skremt og nervøs. Jeg er i tillegg mørkeredd så alt som er skummelt blir tusen ganger verre siden jeg ikke liker mørket. Nå er det lalletid på meg. Jeg er alene nede, mannen er oppe. Må få han ned så kan jeg slukke lyset og gå opp med han etterpå *ler* Huff det er nesten små flaut å være mørkeredd. Du vokser det fra deg fikk jeg høre da jeg var mindre. Det stemmer faen ikke *gliser* ;-) Natta mine søte jenter <3<3
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 16. oktober 2011 #108 Skrevet 16. oktober 2011 Heisann jenter ☺ Da var oppgaven endelig levert, den ble visst litt enger enn den skulle, men det får så være… Takk takk jenter, dere har hjulpet med med skrivingen, men ble dessverre ikke ferdig før bursdagen i dag Men nå er den levert og det er deilig ☺ Roselilly, så klart jeg har smuglest litt i dag Du kjenenr meg… avhengig vettu Dossa Begravelser er aldri gøy Dossa SÅ bra du har en rektor som er grei så du får fri. Man vil jo gjerne være med å ta farvel med personen som er død, og da er jo begravelser en verdig og vakker avskjed. Så greit å være godt forberedt til konferansetimene dine ☺ Jeg har en del samtaler jeg må forberede selv snart, men på langt nær så mange som deg tror jeg!! Hihi.. Lilleblomst, håper du hadde en koselig middag med familien og fårikål. Dere hadde vel nesten reine sankthansbålet i dag tenker jeg deilig vær å være ute i idag Jeeeyyyy Cornflake, kanskje el er på vei, hopp i høyet og få lagt litt aksjer, så lurer du tanta Lillefie, super spent på testen din om noen dager altså!!! Alle symptomene tyder jo veldig på at det er en spire som har tatt bolig i din mage <3 den ibuxen hadde jeg også problemer med å kutte ut, da det var det eneste som hjalp itillegg til en svensk greie som man heller ikke skal ta før og under graviditet :/ men måtte bare kutte ut.. så nå går jeg heller å legger meg med en vannflaske ved hodepine og er heller litt sykere. Ofrer meg for spiren <3 Jeg liker best spenning eller romantiske komedier jeg ☺ Før så jeg masse thrillere også, men ble så innmari redd en gang leeenge etter filmen, at det tør jeg ikke lenger. Synes egentlig de er superbra der og da, men tør ikke når jeg blir redd i ettertid. Itillegg er jeg mørkredd, og må ut med bikkja i mørket hver dag så… nei… holder meg til sånne hjernedøde filmer, de er deilige, slipper å tenke, bare se og nyte .. ☺ *gliser* Leah, mmmm jordbærsmoothie er jo sååå godt ☺ Haha, måtte le av farmora til gubben din, det hadde jeg syntes vært creeepy også!! Grøss og gru!! Har hun bodd i huset deres tidligere? Cornflake, fikk helt grøsninger av hun dama i bofellesskapet ditt, tror gubben må gå den kveldsturen i dag..eller vi må vel gjøre det sammen, for vil ikke bli igjen inne alene heller… *grøss* Philibert ja Roselilly, ble du ikke redd?? Han hørtes jo bare gøyal ut, men allikevel, DER hadde nok ikke jeg turt å være alene… Happy <3 klem <3 torsdag er dagen <3
Roselilly Skrevet 16. oktober 2011 #109 Skrevet 16. oktober 2011 Lillefie: hvis det er spenningshodepine du har så kan det faktisk hjelpe å ta tilskudd av magnesium. Mag-ion er den som tas hurtigst opp. Ta minst en normal dagsdose med det samme du kjenner hodepinen, evt to. Får du i deg for mye kan du få litt løs mage, men det er det verdt Murmelina: Akkurat den dagen ble jeg nok litt satt ut, innrømmer det!! Men Philibert var ikke skummel. Det var verre med det bildet som alltid fulgte meg med blikket!! En greve fra 17-18-hundretallet. Da jeg kom inn i det rommet var det som om jeg kjente ham! Han fulgte meg med øynene overalt når jeg var i nærheten. Jeg vet at det er enkelte bilder som er malt med en teknikk som gjør at det virker som om du ser rett i øynene på personen uansett vinkel, og sånne har jeg sett.... men dette var anderledes.... grøss! Samtidig så var det det stedet i huset jeg burde stå hvis lille jenta på fire måneder var urolig, stilte jeg meg foran det bildet roet hun seg og sovnet med det samme!
Fiemamma Skrevet 16. oktober 2011 #110 Skrevet 16. oktober 2011 Henger meg på Cornflake sin kommentar:) Det er enten ja eller nei, hver gang, for alle <3
Fiemamma Skrevet 16. oktober 2011 #111 Skrevet 16. oktober 2011 Det er mulig jeg har spenningshodepine oftest pga steinhard nakkemusklatur. Må uansett få bytta ut denne ibuxen med noe annet som fungerer. Jeg piner meg litt ekstra jeg også, og legger varmeflaske på magen når tanta er her, prøver liksom med det først, og tar ibux dersom jeg ikke holder ut (bruker å bli veldig dårlig av smertene, kaster opp og har svimt av også). Tok 3 x 200 mg ibux + 500 mg paracet forleden dag pga migrene (som jeg ALDRI har, bare hatt det en gang før i forbindelse med et skikkelig pollenallergianfall). Håper det ikke har skjedd noe med et evt. festet frø. Ligger på sofaen med mageknip nå, blir sprø av den kaotiske magen min snart:) Krysser fingre for alle prøvere
Roselilly Skrevet 16. oktober 2011 #112 Skrevet 16. oktober 2011 Da ville jeg ha prøvd akupunktur hos noen som bruker triggerpunkt-behandling (også kalt IMS-behandling) med nåler, Lillefie! Så stram muskulatur kan gi masse hodepine - også migrenelignende hodepine! Ingen vits å gå med det hvis det kan gjøres noe med...
Ming82 Skrevet 16. oktober 2011 #113 Skrevet 16. oktober 2011 Bra du ble ferdig murmelina Nå er det bare å slappe av med god samvittighet Håper på en berdre dag med positiv test i morgen God natt mine gullfisker
Mammapudding Skrevet 16. oktober 2011 #114 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er alene hjemme i natt og s¨å forteller dere disse tingene!! Og så klarer jeg jo ikke å la være å tenke på farmora til sambo heller nå da:p Får bare fortelle dere hva hun har gjort da:p Vi bor forresten i hennes hus ja, kjøpte det av svigerfar for 3 år siden:) Har aldri møtt henne, men hun var visstnok verdens snilleste, men en bestemt dame. Hun har brodert et julebilde til sambo da han var liten, og den første jula vi bodde her så hang jeg det opp i gangen nede, fordi jeg syns det var fint å henge det der. Det hang ikke der så lenge før det falt ned..og det værste var jo at det er en krok som bildet henger fast i som er SKRUDD fast i bildet og så hadde jeg hengt det på en spiker. Vel, skruen hang fortsatt på spikern, det var bare bildet som hadde falt ned. Første gangen så tenkte jeg jo bare at skruen sikkert hadde vært litt løs, så jeg skrudde den på igjen og hang det opp på samme plass. Det gikk en dag og så lå bildet på gulvet igjen..samme greia, skruen hang igjen på spikern. Da fikk jeg litt fnatt og sa det til min søster og samboern min, men hang det opp igjen og sa høyt: "Jeg bor her nå og vil at det skal henge her, du kan ikke bestemme det! Og vær så snill å ikke svar meg.." Hehe, var jo livredd for å få svar også da:p Men mens vi satt noen stykker i stua så falt bildet ned igjen, mens skruen hang igjen på spikern! Da var jeg så livredd at jeg spurte svigerfar hvor han trodde hun ville ha bildet..han visste ikke, men svigermor nevnte at sambo alltid hadde hatt det på soverommet sitt. Nå hadde ikke vi noen spiker til å henge det på på soverommet, så jeg hang det rett utenfor soverommet hvor det allerede var en spiker i veggen..og det falt aldri ned igjen!!! Etter det så henger jeg det bare rett på spikern utenfor soverommet hver jul, orker ikke å krangle med den dama altså..men har ved et par andre anledninger kjeftet på henne for å blande seg i hvor jeg henger ting! Og så blir jeg livredd for å få svar:p Wow, ble langt dette..men dere skremte jo vettet av meg og jeg følte at jeg måtte fortelle dere dette:p Har opplevd en annen spookey ting også da vi bodde i huset til sambo sin morfar, men det var ikke ment spookey vet jeg i ettertid. Men morfarn til sambo har jeg møtt, og da han flyttet på sykehjem så flyttet vi inn i huset hans. Han døde rett før jul det året jeg ble gravid med Leah, husker ikke helt dato men la oss si 13.desember døde han, og 27.desember fant vi ut at jeg var gravid. Dette syntes jo sambo var veldig trist, for morfaren hadde elsket å få vite at han skulle bli oldefar..og jeg også synes jo det, så jeg ba sambo om å fortelle det likevel..men sambo synes sånne ting er teit og tror ikke på det. (Noe jeg i utgangspunktet ikke gjorde heller). Men jeg fortalte det nå i alle fall, bare sa det ut i lufta en gang jeg var alene og at vi skulle ønske at vi kunne ha fortalt det før han døde, men at vi ikke visste det. Så en natt rett etter det våknet jeg og så en mørk skikkelse sitte på sengekanten, jeg trodde helt seriøst at det var en innbruddstyv eller noe og gispet høyt og kravlet omtrent inn i samboern (som takk og lov ikke var på jobb). Skikkelsen ble borte med engang jeg ble så redd, og jeg ble usikker på om jeg bare hadde drømt..men det føltes veldig virkelig. Hjertet mitt dunket nesten ut av brystet mitt i flere timer etterpå, klarte ikke å fortelle sambo det før dagen etter..og han avfeide det bare som et mareritt. Men den skikkelsen satt på samme måte som morfarn hans pleide..og jeg tror at han bare ville si at "jeg vet det, takk for at du fortalte det, det gjør meg glad" Eller noe sånt:) Han kom aldri igjen. Egentlig har jeg lovet meg selv å aldri bo i hus til avdøde slekninger, men likevel så kjøpte vi dette huset:p Tror ikke hun vil oss vondt, men hun liker nok å vise meg hvem som er sjefen innimellom ,) Etter siste hendelse som skremte vettet av meg så ble jeg veldig sint på henne og ringte svigerfar og ba han om å ta en prat med henne og fortelle at hun skremmer livet av meg..liker ikke å være alene i stua om kvelden når sambo er på jobb etter sånne hendelser. Svigerfar tror egentlig ikke på sånt heller, men han lovet nå å ta en prat med henne:) Herregud, nå håper jeg at Leah våkner og vil komme inn til meg snart..ellers tror jeg at jeg må gå å legge meg hos henne Fortell noe morsomt noen!!
MammaMø med to små Skrevet 16. oktober 2011 #115 Skrevet 16. oktober 2011 God kveld jenter:) Deilig med tur i finværet idag! Kjente bekkenet kranglet litt, men gikk rolig og da gikk det fint:) I kveld har vi hatt besøk av ei venninne og laget god mat! Det ble wok med kylling:) Nam Nam:) Det var himmelsk godt med sur/søt saus på! mmmm:) Lillefie: Ibux er ikke bra... :/ Hør med legen om du kan få noe annet som er mildrere og snillere mot magen:) Og kaffe kan man drikke 1-2 kopper av om dagen. Te ca 2-3 kopper:) Brus: 2-3 glass:) Jeg sliter også en del med spenningshodepine! Har skikkelig stram muskulatur i nakken og skuldrene..:/ Korsryggen er også et stooort problem her, er skikkelig øm! Happy: klemme<3 Skjønner godt det var vanskelig:( Men som de andre sier; Håpet er ikke ute! Jeg testet negativt både 9 og 11dpo, men da på ikm dagen (14dpo) testet jeg svakt positivt:) og resten er historie:) Åndenes makt i dag var fra samme sted i sverige som mamma og stefaren min har hus! Der er vi ganske ofte hehe... syns det var ekstra spennende da:) Men syns ikke den var sååå skummel idag;) Murmelina: herlig at oppgavene er levert:) det var deilig tenker jeg Uff Leah,så skummelt.. hehe, syns sånt er kjempe spennende, samtidig som jeg aldri håper jeg opplever selv:p Nei, nå er det leggetid for meg! Opp tidlig og på jobb i morgen, så prøve å få noen få timer søvn:) Natta mine fantastiske<3
Fiemamma Skrevet 16. oktober 2011 #116 Skrevet 16. oktober 2011 Det kan fort bli løsningen å prøve noe alternativt ja:) Sitter og leser om graviditetstegn og blir bare mer og mer nysgjerrig.. Jeg går og finner sengen nå, dette er nytteløst:) Ikm på tirsdag.. En riktig god natt til jentutten <3 =)
Dossa :) Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #117 Skrevet 17. oktober 2011 God morgen jenter Leah; dæven døtte for noen opplevelser *ler* De hadde skremt liv skitten ut av meg *gliser* Jeg tror på dette, men håper jeg aldri får oppleve noe sjøl, hadde blitt såå utrolig skremt jeg da. Det var godt at du hver jul henger bildet opp nær soverommet, da blir jo den gamle fornøyd *smiler* Tror ho er sjefen skjønner jeg *ler* Men det er bra du sier ifra høyt Leah hva du mener, skjønner at du ikke vil ha noe svar tilbake *grøss* På en måte fint at han ga deg beskjed om at han veit han ville ha blitt oldefar, men likevel fysj for en ekkel opplevelse der og da Jeg drømte selvfølgelig om det huset vi så på åndenes makt igår *usj* Men på en merkelig måte så var spøkelsene knytta til vesla, så når ho ble sur og sinna, så tok spøkelsene det ut over meg. Skremte livet av meg, gardiner som grep etter meg, ekle lyder og lukter og en forferdelig hylskriking. Det var en ekkel drøm, jeg var ikke trygg i mitt eget hus jo *ler* Murmelina; så godt å være ferdig med oppgaven *flink jente* Da kan du senke skuldrene og hvile deg vettu *smiler* Når skal du ta pille for å få igang blødningen? Idag skal jeg ta pille nr 2 *juhu* Lillefie; du kan ikke annet enn å være gravid, er kjempe spent når du skal teste *smiler* Happy; hvordan går det med deg snuppa? Har noen hørt noe fra Metti? Savner skravlinga di <3 Verpesjuk; fikk du hvilt deg godt ut i løpet av helga vennen? Må passe på deg sjøl Nå datt jeg ned i bollen gitt *plopp*
Mammapudding Skrevet 17. oktober 2011 #118 Skrevet 17. oktober 2011 God morgen jenter:) Ja jeg kan love dere at de opplevelsene skremmer livet av meg, spesielt hvis de skjer når jeg er alene hjemme! Prøver å trøste meg med at det ikke vil oss noe vondt, men likevel..ekkelt! Og jeg trodde ikke på sånt før, men nå..! Herregud Dossa, for en ekkel drøm! Jeg for min del drømte at jeg var en mann, tror jeg, for jeg skulle flytte sammen med dama mi og så fikk jeg kalde føtter og stakk av:p Men ombestemte meg og dro tilbake til henne sammen med en annen mann, hun var alltid på badet så jeg aner ikke hvordan hun så ut engang..haha, helt merkelig drøm:p Når jeg skulle lagre tempen min i dag så stod det i en sånn lesson at man IKKE skulle bruke øretermometer:p Jaja, det får bare være inntil videre:p Men fikk veldig høy temp i dag, så tror ikke jeg får helt rette målinger i øret:p Men Leah er blitt forkjølet, så det kan jo være at jeg også begynner å bli det:/ I dag har jeg ingen planer utover Zumba og aksjelegging:) Kjenenr akkurat nå at jeg helst bare vil krype langt under dyna igjen, er kjempetrøtt og det er mørkt og det regner ute..Men kvikner sikkert til etter å ha vært i barnehagen med puddingen:) Ha en super dag jenter:) Jeg er spent på om jeg får noe brev fra gyn denne uka:)
MammaMø med to små Skrevet 17. oktober 2011 #119 Skrevet 17. oktober 2011 god morgen jenter:) Sitter på jobb jeg nå da..gjeeesp! Er aaaaltfor tidlig å skulle ut av døra kl 0630 om morgenen!.... zzZzz..Trøtt!! Dossa; for en ekkel drøm! fysj! Glad det ikke var meg;) Leah; ja skjønner godt det er skummelt! Får ikke håpe du begynner å bli forkjølet nå da:( Det er kjedelige greier:( Zumba er sååå moro! Kjenner jeg gleder meg til zumba på onsdag! Krysser fingene for at du får brev fra gyn denne uka:D Får jobbe litt jeg da:) Titter innom senere idag:)
*lille blomst* Skrevet 17. oktober 2011 #120 Skrevet 17. oktober 2011 hehe, jeg har også bare øretermometer nå leah. har lagt inn resulatene likevel, men skal kjøpe ett nytt i dag:) Urolig mye skrevet her i går, kan ikke skjønne at jeg gikk glipp av alt det! Huff. Kommer sterkere tilbake og kommenterer;) Var forresten litt av ett bål ja, ligger en askehaug og ulmer enda. Overdriver ikke om jeg tipper at diameter på bålet var 2 meter:)
1973modell Skrevet 17. oktober 2011 #121 Skrevet 17. oktober 2011 hei . god morgen jenter.. jeg er såå happy i dag.. Fikk svar på siste blodprøve, ang hcg stigning. Første var på 60, den andre tatt 2,5 dager etter var på 280. det må jo være en fin fin stigning... eller hva? nå ser jeg bare frem til jeg skal på st olav på onsdagen... dette ble et "ego-innlegg" fra meg.. ha en fin dag.
Mammapudding Skrevet 17. oktober 2011 #122 Skrevet 17. oktober 2011 MammaMø: Det var tidlig å dra ut døra ja:/ Vi sto ikke opp før kl 7, og det syns jeg var tidlig nok:p Dro ut døra 9 Zumba er kjempegøy:) Gleder meg til å trene det hver dag:) Håper det fortsetter å være gøy selv når jeg har holdt på med det en stund, er bare på 3.uka eller noe sånt nå, men merker jo at jeg har blitt litt strammere over magen i alle fall:) 1973: Det høres jo veldig flott ut, så utrolig deilig å få høre at det er fin stigning:) Da er det jo bare å glede seg til onsdag da:) Hurra:) lilleblomst: Bra det ikke bare er meg som bruker øretermometer:p Får neppe kjøpt nytt med det første, så det får bare funke så lenge..er jo gøy uansett:) Er veldig spent på om FF mener jeg har el når jeg venter den:) Skal i alle fall legge aksjer hver dag denne uka, det har sambo lovet meg:) Er veldig greit å gjøre det før han drar på jobb og før jeg henter Leah i barnehagen, ikke noe stress eller unger som våkner:D Nå skal jeg ta litt zumba, og så må jeg spise frokost, det var bare brød nok til Leah i morges:p
MammaMø med to små Skrevet 17. oktober 2011 #123 Skrevet 17. oktober 2011 leah: Jeg er på sånne timer på treningsenteret jeg:) trenger en inspirerende instruktør ;-) Så det går bare hver onsdag kl 1930 :-) Er ikke alltid jeg får med meg timene, pga jobb osv... men på onsdag skal jeg virkelig riste løs:) Jeg gikk ned en del kilo med zumba og spinning (og en del styrke ved siden av) før jeg ble gravid:) Nå skal jeg jo ikke slanke meg, men skal prøve å holde meg litt i form resten av graviditeten:) Siden jeg har fått tilbake litt energi så må jeg prøve å få til litt trening regelmessig iallefall:) lilleblomst: ja du gikk glipp av litt igår;) hehe... skravler mye skjønner jeg:) <3 1973modell: Hurra, det lover jo kjempe godt:) Veldig glad på dine vegne nå:)
Dossa :) Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #124 Skrevet 17. oktober 2011 Flinke Leah som trener og får kroppen i tipp topp stand *smiler* Jeg har sett reklame for zumba, det ser kjempe gøy ut ) Ser mer ut som man danser og har det gøy, men samtidig så blir det en treningsøkt også, så flott ) Når venter du EL Leah? Bare å legge inn aksjer slik at svømmerne treffer gullegget ditt *smiler* Lilleblomst, kan tenke meg at det ble et stort bål ja *smiler* Dere lyste opp hele nabolaget vil jeg tro *ler* Hvordan er formen din om dagen? Ta det med ro og hvile deg masse Cornflake, må være snart så EL er hos deg, få inn aksjer. Må ikke gå glipp av en mulighet *smiler* Nå har jeg en fritime, men jeg må ta en elevsamtale
*Lykkelig 1984* Skrevet 17. oktober 2011 #125 Skrevet 17. oktober 2011 God morgen dere! Jeg tenkte jeg skulle komme med et lite tips som kansje gjorde at det klaffet for oss denne gangen:) Jeg vet ikke om det er relevant, men det skader jo ikke å dele det vi gjorde annerledes vel? For det første så begynte jeg å teste etter EL, som alltid kom på dag 14. Da prøvde vi å legge inn mest mulig aksjer i uka før EL skulle komme, for alle sier jo at spermen kan ligge å vente på egget osv... Vi hadde sengekos annenhver dag. Men denne pp ble det litt annerledes... Vi hadde sex kun 1 gang den uken i forkant. Og da jeg fikk positiv EL test på Lørdagen så ventet jeg bevisst med sengekos til Søndag da det skal ta mellom 24-48 etter positiv EL-test før egget slipper taket. Ikke vet jeg om det var dette som gjorde at det klaffet, men da vet dere det liksom;) hehe Jeg kommer til å legge dette ut på hovedsiden og så andre utenom bollen kan få lese det og:) Ha en riktig fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå