Gå til innhold

Gullfiskbollen :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff Cornflake, for meg virker det som du snakker flytende norsk, du skriver ihvertfall perfekt :) Det ble ikke noe wild jam på deg i dag forstår jeg... teite helsekost-dame!!! HUn kunne jo vært litt mer behjelpelig og prøvd å spøøre hva det var for, hvilke urter elelr noe da! Bedre lykke neste gang :)

Ja, Dossa, det virker kanskje sånn da, at du har enkel og jeg dobbel dose...jeg har jo ingen eleller tr, og det har jo du hatt, så kan jo være derfor :) ikke vet jeg helt... Eneste som teller for oss begge er jo resultatet <3 og det skal være en spire til hver, takk <3

Happy, jeg er såååååå glad :)))) Gleder meg til ny og sterkere test-strek hos deg imorgen <3 Du har ventet så lenge, og det er virkelig på tide at en av oss som ikke har barn fra før på tråden får en spire :)))

Tror faktisk det er en huleboer som graver seg til hos deg også cornflake, du vet det bare ikke selv enda ;)

Roselilly, hvordan har det gått med pakkingen idag? Og er humøret bedre enn igårkveld? Håper det <3 Tror ikke du har noen grunn til å uroe deg, det ordner seg for snille jenter vettu, og du ER jo en av dem <3

Lilleblomst, hørtes ut som du og lilleblomsten din har hatt en koselig dag, bikkja og gubben også da :) hihi... hvordan blir det med hull i ørene? Har mini-blomsten spurt om det?

Spennende og se hvordan det går med testingen din Lillefie :) Når har du ikm? og når tenker du å teste?

Ikveld skal vi på middag til svigers :) namnam... alltid god mat å få :)

Men først MÅ jeg prøve å bli feridg med denna oppgaven.. ikke så lett når bim, fb, ebay og finn er mer fristende :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cornflake: ikke la det gå inn på deg vennen. Det var dama i butikken som skal klandres, ho kunne jo ikke jobben jo. Du skriver kjempe bra snuppa og prater like bra det veit jeg *smiler*

Lurer på om du kan dele oppskrifta på kaka du lager idag? Høres sååå godt ut :-)

Lilleblomst, dere har hatt en fin dag skjønner jeg. Det er bra. Vi har også grilla pølser idag og brent bål. Så vi lukter skikkelig bål, må dusje alle sammen før lalletid :-)

Murmelina; kos deg hos svigers idag. Alltid digg å få ferdig mat, smaker så mye bedre vettu *smiler*

Roselilly; går det bra med pakkinga? Sprett en flaske vin ikveld og kos deg :-) Hvordan går det med han kjekke, har dere prata noe mer sammen?

Har huset fullt av nabounger :-)

Bare gøy synes jeg men nå stakk mannen over til sine foreldre *ler*

Skrevet

huff cornflake! du var virkelig uheldig med hu KJÆRRINGA (høres veldig ut som hun var en stor sånn med STORE bokstaver!;)

Mini har ønsket seg hull i ørene i snart ett år, de andre jentene på hennes alder, i forrige bhg hadde det, men hun har ikke spurt i det siste. han vil vente til hun er 12-14 eller noe, jeg kunne gjort det nå hvis hun virkelig vil, men det er ikke hast. kjedelig med infeksjon og sånt. hadde det selv, så måtte vente 4-5 år før jeg fikk ta på nytt da jeg var 15. husker begge gangene (smertene med infeksjonen første gangen og smertene med å sette inn andre gangen) Må fremdeles passe på å gå med øredobber ofte, ellers blir det nesten tett hos meg...

Skrevet

Ingen av jentene mine har hull i øret, men ho største vil veldig gjerne ha det. Ho veit at det vil gjøre vondt men sier at ho vil ha hull likevel :-)

Jeg har sagt at ho kan få hull i øret når ho blir 6 år og begynner på skolen. Det godtar ho *smiler*

Skrevet

God kveld ladies!! :D

Her var det jammen mye nytt lesestoff, det vil ta meg hele kvelden å lese igjennom alt, men har skumlest litt. Kan svare på spm. først da:)

Jeg har ikm på tirsdag 18.okt. Hadde en uforklarlig liten blødning i gårkveld, 4 dager før ikm (som jeg har lest noen bruker å ha/har hatt). Jeg tør ikke å teste før ikm, eller noen dager over ikm dersom tanta ikke kommer, Jeg frykter dette har gått meg til hodet og at jeg skal bli veldig skuffet denne gangen. Jeg vet såpass som at formen ER helt annerledes enn den har vært før, har urolig mage hver dag uten å ha spist kjent mat jeg vet forårsaker oppblåsthet og løs mage. Jeg er uvanlig tørst og må opp og tisse noen ganger om natten. Alt dette kan skyldes et magevirus/bakterie, en uvant spotting rett før mensen (noen har det gjevnlig uten å være preg), for mye kaffe som jo er vanndrivende og dermed uttørkende (selv om jeg ikke drikker mer kaffe enn før). Altså, jeg vet ikke. Jeg ønsker SÅ sterkt, men tør ikke å håpe. Bortsett fra en skikkelig runde på do i dag med voldsomt vond mage, og ømme bryst, er det "rolig" i magen i dag. Jeg har digitalt el-tester, som på noen måneder ikke har gitt meg noen smiley ved forventet el, jeg føler ikke den er pålitelig. Graviditetstester er så dyyyyrt, 200 kr for to stykk eller hva det er? FInens det ikke no' gratis på nett da? Hehe. Regner med det kommer til å gå med en god del tester i denne prøvetiden.

Derimot tør jeg å håpe på at dere andre spente har fått festet et befruktet frø, dette er uutholdene spennende altså! :)) Håper dete koser dere, gleder meg til Skal Vi Danse jeg nå <3

Skrevet

Ååååh, så spennende med positive tester, Lykkelig og Happy :-)))) Når jeg kommer tilbake må du ha gode nyheter, ja Happy! Hehe, unner dere begge så veldig en spire *smiler*

Cornflake, kjente jeg ble litt irritert da jeg leste innlegget ditt. Er det mulig å være så tett? Om hun ikke kan jobben sin bør hun i det minste være ydmyk og beklage at hun dessverre ikke vet hva det er... Nei, hev deg over det :)

Hmm, husker ikke mer selvfølgelig, men kos dere masse mens jeg er borte. Håper noen kan være snille og gi et kort resyme når jeg kommer tilbake *ler*

Ha ei flott uke alle sammen!!! En god dusj, litt "skal vi danse" og så blir det natta. Skal opp kl. 02.30... Men absolutt verdt det :)

Skrevet

GOOOOOD tur Tigerlise <3

Skrevet

...og selvfølgelig: Grtulerer med mannen, Cornflake! Kaka hørtes himmelsk ut :-D

Skrevet

Tusen takk, Murmelina! Kommer til å savne dere masse <3

Skrevet

Uff, jeg får alltid sånne rare blikk når jeg nevner at Leah ikke skal få hull i ørene før hun er 10 år:p Her er det nesten sånn at jentene får det i det de kommer ut av magen..Men men, min unge-> mine regler ;) I det minste er lilleblomst sin mann enig med meg, første jeg har hørt om som synes det samme som meg;) Leah vil gjerne, men hun har hatt en trillion ørebettenelser siden hun ble født, vært i narkose for å få dren og fjerne falskmandler, vært i narkose fordi drenet satte seg fast og det plutselig fosset mengdre blod ut av øret hennes..uff, nei..ørene skal få være i fred..samme hvor mye hun maser!

Happy: Er superspent på å høre de neste testene som skal være sterkere og sterkere:D

Lykkelig: Så fantastiske nyheter, gratulerer så mye:)

Her er det pizza og godteri, skal snart få puddingen i seng og så skal jeg se en film og spise sjokolade..alene selvsagt, for sambo og en kompis er i kjellerstua og spiller :P Men det er greit, jeg er ganske morsom å være sammen med alene :)

Skrevet

Hehe, Leah - du er så herlig, får meg alltid til å le :-)))

Jeg er forresten helt enig med deg når det gjelder hull i ørene. Selv var jeg vel 26, tror jeg... Men jeg bryr meg ikke om hva andre bestemmer for sine unger, altså. Men personlig skjønner jeg ikke vitsen med det før de er 10 i hvert fall. Huff, høres jeg ut som ei sur gammel kjerring nå *gliser*

Dusjen er unnagjort, og jeg er nyraka både her og der. Selv leggene fikk en omgang *knis*.

Skrevet

Hehe, godt å høre Tigerlise :) Og jeg legger meg selvsagt ikke borti hva andre bestemmer for sine barn:) For jeg og syns det er pent med hull i ørene:)

Glemte nå å ønske deg god tur:) Er det 1 uke dere blir borte? Syns det var tidlig å stå opp 2.30..men det er vel verdt det da:D

Skrevet

Gooood tur Tigerlise :-)

Håper du får sove litt før klokka ringer. Ha en super fantastisk ferie og kos dere kjempe masse <3<3

Kjenner jeg er litt misunnelig, hvem vil ikke ha sol og varmegrader *ler*

Leah; hjemmelaga pizza høres godt ut *nam*

Sjøl om mannen din er i kjelleren med kamerater så er du ikke helt alene, du har oss jenter her på tråden *smiler*

Hvilken film skal du se ikveld da?

Nå sover ungene :-)

Jeg sitter i godstolen og her blir jeg nok sittende resten av kvelden :-)

Skrevet

Pff..trykket lagre før jeg var ferdig å skrive jo:p

Nå forsvant Leah ned i kjelleren sammen med pappan og gjengen, og jeg som skulle ha henne i seng i rimelig tid i dag:p Jaja, pappan har lovet å sende henne opp til kl.20, så får håpe hun sovner kjapt i dag..jeg er så trøtt at jeg helst burde gått å lagt meg, men hva er vel en lørdagskveld uten film og sjokolade?? :P

Skrevet

Ja, det er så greit med dere, er jo egentlig aldri helt alene:D

Jeg har lastet ned en film som heter Shes out of my leauge..håper det er en jentefilm :P Vet at det er sykt mange filmer som jeg har lyst å se, men klarte ikke å komme på en eneste en da jeg satt meg ned for å laste ned, så måtte surfe nettet etter tips :P

Jeg skulle så gjerne ha sittet akkurat her resten av kvelden, men men..ikke så veldig lenge igjen så kan jeg plante ræva i sofan og bli der ;)

Skrevet

Plant ræva godt ned i sofaen snart Leah *smiler*

Du laster ned filmer, fra hvor da snuppa?

Gubben skal snart legge seg i badekaret. Han bruker det oftere enn meg *ler*

Skrevet

Masse god tur Tigerlise:):) ... Nyraka...*fniser*

Cornflake: Hu dama hørtes skikkelig dust ut! Har møtt på flere slike jeg å.. Kjære, skjønner de ikke at de jobber i SERVICEbransjen? uff, bli oppgitt jeg altså...

Lykkelig: Gratulerer så masse vennen<3 Veldig veldig spennende altså! (har gratulert deg på 1.trimester også:))

Lilleblomst og Dossa: Mmm, bållukt:) Det lukter så godt! Høres ut som dere har hatt en fin dag begge to:)

Roselilly: Spett vinflaska og kos deg:)

Lillefie: Har veldig tro på at du får positiv test altså !:) Krysser fingrene hardt for deg:D

Happy: Herreguuud så spennende!:D Håper veldig for deg og krysser alt jeg eier å har! :D

Idag har vi fått unnagjort masse:D Jeg har skrubbet ned badet i første etasje(har et bad oppe og et nede) fra tak til gulv, inkl fugene mellom flisene:D Har også fått ryddet ned teltet for i år(partytel), skiftet ut teppe i stua og skiftet trekk på sofaen(har ikea Ektorp..den var grå, nå er den svart) :) Får liksom ny sofa hver gang jeg bytter:)

I tillegg har vi fått ny komfyr i dag:D Fikk av svigers:) Den vi hadde begynte å bli gammel, så deilig med keramisk topp:D

Komfyren måtte testes så i dag spiste vi Juicy Chicken og røstipoteter/pommes frites:) mmmm, det var nydelig:)

Nå skal jeg snart finne godteposen:) nam nam, gleder meg:)

Siden jeg har gjort såpass mye i dag så kjenner jeg at bebisen må ta igjen all aktiviteten i magen:) hehe... spreller masse der nede nå ja;-) Det durer "litt" i magen gitt;)

Skal se en film i kveld tenkte jeg... Blir vel The roomate i dag:) Skummel film:D Elsker grøssere og thrillere:):) Men er veldig glad i romantiske komedier også, men det er jo ikke sambo så veeeeldig glad i da;) hehe...

Hvordan filmer er deres favoritter da jenter? og sjangere?

hmm, tror jeg datt i bollen jeg nå...

*plopp*

<3

Skrevet

Ååååå så spennende med svak strek Happy! Krysser fingrene for at de bare blir sterkere for hver dag nå! :)

Og gratulerer med positiv test Lykkelig 1984!

Nå har jeg nettopp spist Grandis og drukket feite-cola.. hehe.. skikkelig søppelmat :/

God tur til deg, Tigerlise!

Skrevet

Mammamø: skal si du har vært flink idag, du har fått gjort masse *flinke deg* Ikke slit deg ut da snuppa, du bærer på noe helt fantastisk *smiler*

Jeg liker ikke skrekk/grøsser filmer. Har rett og slett ikke nerver til å se slike filmer, da blir jeg små redd ei stund etterpå *gliser*

Mannen liker heller ikke slike filmer, så det er ikke ofte vi velger å se en grøsser *ler* Ser heller en komedie, thriller eller action filmer :-):-)

Mannen spiser en skive med tunfisk og Strofe sitter ved siden av og mjauer *ler* Katta er helt vill, hopper og spretter rundt mannen *gliser*

Leah; hvordan er det med poffi?

Nå skal jeg hente godteposen *nam*

Skrevet

MammaMø: Så effektiv du har vært i dag, sikkert deilig å ha det gjort:)

Rina: Grandis og cola høres helt riktig ut på en lørdag:D

Dossa: Laster ned filmer og serier fra ThePirateBay.org :D Poffi har det fint, har vokst seg dobbelt så stor siden vi fikk han..og fortsatt er han så liten at han kan gå for å være en hybelkanin ;) Neida, riktig så liten er han jo ikke, er vel ca 1 kg nå :D Rampete liten tass som krever en del oppdragelse..sliter med å få han stueren fordi han fryser sånn ute, skjelver hele hunden når han må ut, så han holder seg til vi kommer inn igjen (og i skrivende stund brer det seg en fantastisk dunst av hundedritt i stua..ligger en fin klatt til meg på gulvet gitt) :P Hvordan er det med Strofe? Åh, som jeg ønsker meg katt :)

Nå er det filmtid :D

Skrevet

Hehe, her er det også mannen i huset som bruker badekaret mest:)

Vi er forsåvidt enige med deg begge to leah, jeg gidder iallefall ikke å argumentere FOR ørepynt før ho virkelig har ønsket det lenge! Så ser vi, kanskje det er noe som hun "trenger" som belønning/trøst en gang feks;)

Jeg liker romantiske komedier best... Ok med masse annet også, men av film er det favoritten. Bøker også forresten - dameromanleser på høyt nivå, ikke alt selvfølgelig, men liker mye av typen lettlest-hjernedødt;) (like mye fordi jeg ikke orker annet egentlig. ikke bare fordi det er favoritt) En god krim kan være fint også.

Vet ikke hvorfor men liker serier av typen Ghost wisperer, The Mentalist, Bones, Private Practice osv...

Koser meg uten tv i kveld. tent masse lys og koser meg i tv-frie stua mi:) Egentlig burde jeg legge meg, men skal sjekke ut fertillityfriend først;)

Skrevet

Hahaha, du får frem latteren *knis*

Ikke snilt å legge att dritt på gulvet da *ler* Han kommer seg sikkert vettu snuppa :-) Dritt lukter dritt *ler*

Strofe går i kassa si på badet og gjør fra seg alt der *flinke gutten min*

Har kun vært to uhell og det var i starten da han kom til oss.

Nå ligger han i sofaen sammen med mannen og sover.

Når jeg går for å pusse tenna så løper Strofe opp trappa og rett opp i senga vår *ler* Han skjønner det er leggetid da *smiler*

Leah; ser du da film på pc eller kobler det på tv'n?

Kos deg masse med film og snop *smiler*

Skrevet

hehe, da har strofe det godt dossa!:)

Våre to blir kastet ut hver kveld de. går på do ute hele tiden (har ikke kasse til de lenger) og de har eget hus ute med teppe:) ikke velkomne i sengen vår - ikke greit å våkne med såre øyne, men skulle gjerne hatt de der!:)

Når de er inne ligger de enten i bikkjesenga (elsker den!) eller på sofa/stoler eller i sakkosekken;) Finner en pus der det er mykt:)

bikkja er motsatt, inne i bikkjesenga om natta og ute i hundegården på dagen (iallefall når jeg ikke er hjemme)

De ser heldigvis sunne og lykkelige ut alle mine også da;)

Skrevet

Tuusen takk for alle god tur-ønskninger!!! Skal sende en monstersky med babystøv når vi kommer opp i 30.000 fot, så drysser det pent ned på dere alle sammen :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...