Gå til innhold

Gullfiskbollen :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:)

*Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 22 mnd. Kontorrotte:) GRAVID etter første hormonkur (Femar). Testet positivt samme dag som innkalling til ivf... Termin ca. 22. mai (inntil videre)

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011, kjemisk graviditet i august 2011. CD 15, venter på EL. 9 pp. Har time hos gynekolog 29. september :)

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. Satte el-sprøyte 3.okt og hadde el ett sted mellom 3. og 6. okt og testdato 20.okt:)

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. TR er på besøk, CD 2. Skal begynne med pergo på CD 4 :)) IKM 9. November

Lykkelig1984: Ferdig med TR, positiv EL-test på dag 14. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo :)))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3

Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober.

Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:)

Lurifax: 28 år, 2 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får se, vi får se:) Det står så mye om ulike symptomer at man kan jo egentlig aldri vite, iallefall ikke som førstegangsfødende. Og ikke nok med det, men alle graviditeter er ulike uansett. Noen merker det godt, andre ikke. Er ikke sikkert jeg får alle de "vanlige" symptomene engang:) Ble forresten tante for første gang i dag, søstra til kjæresten min nedkom med en perfekt gutt i natt <3 Hihii, da jeg får holdt i og sussa på en baby snart likevel da:)

Skrevet

Jenter, nå vet jeg ikke hva som skjer..

Gikk på nettopp på badet for å sitte litt på do pga. oppblåst mage, tenke å ikke plage min kjære med det, haha:D Og på papiret kom det litt blod, to litt store dråper på til sammen kanskje str. til en 1 kr! Det er 4 dager til forventet mens. Jeg er helt mør i mage og rygg, og får stikkinger i magen når jeg strekker meg litt ut f.eks. Jeg håper VIRKELIG dette var en festeblødning, hva kan man ellers blø sånn av!? Har også oppdaget at jeg i 2-3 dager har hatt en jævlig smak i munnen, det kommer ikke bort samme hvor mye jeg pusser tenner.

Guri malla, nå kjenner jeg at jeg blir helt gele! Plis plis plis, la det være min tur nå!! Måtte bare få det ut, kjæresten nekter å tro noe før han får se det sier han, og den skjønner jeg han godt på.

Skrevet

Sååå spennende, LilleFie!!! Håper virkelig det er en festeblødning :-))))

Jeg skal egentlig pakke nå, men måtte bare innom tråden og lese litt, var jo 20 nye innlegg *herlig*.

Jeg heier også på Vegard i Idol, eller han lange, rocka fyren med halvlangt hår. Kul type :)

Murmelina, jeg er ca. 8+4 nå, og de siste 2-3 dagene har det kommet snikende litt småkvalme. Men tar det egentlig som et godt tegn, da er det nok liv inni der enda... Litt kjipt om kvalmen tar seg opp nå som vi skal på tur selvfølgelig, men satser på at det bare er litt småugg.

Skrevet

Sikkert bare litt "reisekvalme" Tigerlise:)

Det høres veldig ut som symptomer lillefie!:) Jeg husker ikke om det var noen festeblødning i mitt første sv.skap. men ved graviditetene i år har jeg hatt det sånn du beskriver begge gangene:) krysser fingrene for at du får positiv test om noen dager!:)

Vær så snill å fortsett den koselige skravlinga og delinga mamma mø! vi trenger babystøv!;) bare bittelitt missunnnnnnnelig, men masse glad på dine vegne!:)

Må innrømme at jeg syns det er litt tøft å ha venninner med termin rundt mine terminer, som har hatt uhell eller klaff på første forsøk, men er glad for dem også;)

Syns det er trist at vi har måttet oppleve så mye opprivende og vondt i denne prøvetiden, men vi må vel lære noe av det tenker jeg...

Gleder meg veldig til å begynne prøvingen igjen kjenner jeg!;)

Snart til frisøren men mini, håper vi blir sveisne begge to!;)

Forresten, hva syns dere om NÅr jentene kan få hull i ørene?

Skrevet

God morgen jenter:)

Bare en kjapp tur innom for å se hva dere har skrevet, men du og du så mye lesestoff det var her..får det visst travel :P

lilleblomst: Jeg har sagt til Leah at hun skal få hull i ørene når hun blir 10 år. Jeg selv fikk når jeg var 12. Syns at hun skal være stor nok til å skjønne at det er vondt å skyte øredobbene i ørene og at hun kan rense ørene selv. Ei jente jeg kjenner fikk da hun var 3 eller 4, husker ikke helt og hun klarte ikke å holde det helt rent pluss at hun strammet de sånn at hun hovnet skikkelig opp og måtte til lege for å skjære de av..så har det litt i bakhodet også..Men det er bare sånn jeg tenker:) De fleste jentene i barnehagen til Leah har hull i ørene og av og til blir det mas om det..men da bare forteller jeg hvordan man tar hull i ørene :P

Nå jeg trent 20 min zumba, må hive meg i dusjen og så skal vi på et kjøpesenter med mamman min :)

Ha en fin dag jenter:)

Skal prøve å være flinkere å kommentere senere:)

Skrevet

God morgen jenter :)

Lillifie: Høres ut som du er gravid :) Krysser fingrene for deg :)

Lilleblomst: Jeg fikk hull i øret da jeg var tre år. Jeg husker besten ikke det selv, bare glimt av det. Mamma fortalte at jeg selv va om å få de. Har aldri hatt betennelse der jeg da...men jeg skulle ønske jeg at jeg husker hvordan det føltes :)

Jeg har hatt stkkinger på puppene i tre dager nå, men fortsatt neg el test. Arrrggg....jeg blir gal av kroppen min!

I dag har min kjære bursdag :) Han blir hele 28 år gammel :) Så nå må jeg setter i gang å bake kake, i dag blir det trippelsjokoladekake med hvitsjokoladefrosting :)

Skrevet

Krysser fingrene for positiv test for deg LilleFie:)

Cornflake: Jeg har sånn murring i magen, men tappen er lukket, hvis ikke hadde jeg trodd at el var nå..Man kan virkelig bli sprø av kroppen innimellom:p Og den kaka hørtes jo bare villt god ut!! :)

Skrevet

God morgen jenter;-)

Deilig å sove litt idag!

Lillefie: Det høres veldig lovende ut og krysser fingrene for deg:D

Leah: Jeg fikk hull i ørene da jeg gikk i 1. eller 2.klasse ca:) Husker ikke helt, men jeg husker det var VONDT! hehe.. når de hadde satt den ene, ville jeg ikke ha den andre ;)

Cornflake: Ja kroppen er ikke lett å forstå seg på :( Den kaka hørtes helt fantastisk ut! Mmm...:)

Skrevet

Gratulerer med dagen til mannen din Cornflake :-):-)

Den kaka høres utrolig god ut, du er flink til å bake *smiler*

Kroppen er ikke alltid til å forstå seg på *ler*men håper at el er rett rundt hjørnet Cornflake. Så bare stå på og legg inn aksjer *smiler*

Lillefie, høres virkelig ut som du er gravid. Det håper vi og krysser for at du får en positv test snart *smiler*

Lilleblomst, er formen bedre idag? Kos deg masse med mann og barn og hvil godt ut slik at kroppen er tipp topp klar til snart å ta imot en huleboer *smiler*

Imorra tar jeg første tab, spennende.

Vi har vært ute og handlet, fikk tak i sorell støvler til gullet. Jentene har vintersko som er klare til å ta i bruk.

Fytti det var kaldr i dag tidlig, -5 grader *brrrrr*Så vi fyrte opp i peisen :-)

Nå skal vi ut og brenne bål og grille pølser :-)

Ha en fin lørdag jenter!!

Skrevet

MammaMø og dere andre gravide: Synes det er koselig å høre hva som skjer med deg og de andre gravide, jeg! :) Tror ikke jeg - og mange med meg - er helt konsekvente i hva som er ok og ikke i denne sammenhengen. Jeg kan bli ordentlig irritert over å høre om noen som "ops, nei, det passer ikke akkurat nå, tar abort, venter til neste år"... eller "hm, det var ikke planlagt, men... jaja vi tar imot" (hver gang), eller de som tenkte at NÅ skal jeg bli gravid.. og så blir de det jammen med også. Jeg gleder meg over venner som får barn de vil, og synes det er fantastisk for dem. Men kjenner også at jeg overfor noen ikke så nære prøver å beskytte meg. Når jeg har gitt uttrykk til enkelte (som har barn) at jeg virkelig, VIRKELIG, ønsker meg barn har jeg flere ganger siste 2-3 årene fått spørsmålet "er du helt sikker på det? tenk hvor fint du har det nå, slipper alt styret, er fri til å gjøre det du vil, ingen som maser på deg osv". Da kjenner jeg at jeg tar avstand fra dem etter en stund. Prøver å forklare dem at det er dette jeg vil, og går det ikke inn så trekker jeg meg unna. Et par av de som har sagt dette til meg har plutselig stått der gravide med barn nr x et år etterpå...

Men av dere her som jeg "snakker" med synes jeg det bare er koselig :) Her er vi på en måte i samme båt, vi ønsker alle å få barn, og det er nå bare sånn at alle ikke kan bli gravide akkurat samme måned ;)) Det at dere gravide som har fulgt tråden stikker innom og er med gir meg på en måte et håp om at det er mulig og at der du er, dit skal jeg også! :)

At jeg innimellom kan kjenne på de ikke fullt så gode følelsene med ikke å være gravid og ikke ha barn enda... det er noe helt annet. Men det skjer ikke når jeg leser fra dere her - da synes jeg det er mer som at det gir håp :)

Der er det kanskje forskjell fra person til person...?

Lillefie: Sååå spennende med de symptomene dine!!! Mener det er ganske vanlig med ekkel smak i munnen hvis man er gravid. Mange beskriver det som metallsmak. Det er litt morsomt i grunn, for i kinesisk medisin så forklarer de det med sammenhengen med noen organer som tilhører smaken "metall". Krysser fingrene for at du får ønsket ditt oppfylt, Fie!!! :))

Cornflake: Hvis vi noengang skulle ha et gullfisktreff så tror jeg det er flere enn jeg som ville foreslått deg som ansvarlig for kakene ;)) Kos deg med ditt kjære bursdags"barn" - heldig han som har deg! :)

Lilleblomst: ble du og miniblomst fine? :)

Og plopp....

Må styrte ut, har hatt litt øyekatarr i det siste, så i helgen skal jeg fikse på det og være sminkeløs. Må ut og kjøpe ny maskara som jeg kan starte på over helgen når øynene er bra! :)

Skrevet

Hei dere!

Ja nå er det lenge siden jeg har vært innom bollen vår gitt!:) Jeg har bare vært litt lei rett og slett!:) Og jeg har hatt så sinnsykt mye å gjøre både på jobben og privat! Kan dere tilgi meg?:) Kjekt å se at dere husker meg her inne ihvertfall.

Litt forskjellig har skjedd her siden sist, jeg har deriblandt testet positivt i dag med en clearblu-test:) Jippi! Det hele begynte for to dager siden da jeg fikk så sinnsyke EL-smerter og valgte å ta en EL-test (selvom jeg hadde testet positivt for EL 2 uker tidligere). El.testen var positiv, jeg skjønte lite og hoppet i høyet med mannen for sikkerhetsskyld:) Dagen etterpå hadde jeg positiv EL test igjen. Da ante jeg at kansje noe var på ferde:) Så i dag tidlig tok jeg en G-test som lyste gravid på et blunk:) IKM i morgen. Ingen symptomer annet en litt vondt nederst i magen:)

Det har ikke gått opp for meg, og jeg må sikkert teste 5 ganger til for å tro på dette her!:)

Ønsker dere en riktig fruktbar helg jenter!:) Kjekt å se at nye jenter har kommet til!:) Nå må jeg ut å gjøre ferdig vedboden vår:)

Skrevet

Sååååå godt å se deg att Lykkelig :-):-):-):-):-)

Nå ble jeg kjempe glad også kommer du med gode nyheter også.

Gratulerer såå masse med spiren snuppa<3<3

Endelig ble det din tur, veldig glad på dine vegne :-):-)

Skjønner godt at det er godt med en pause inni mellom, men det var veldig koselig at du ikke har forlatt bollen helt *smiler*

Jeg suger til meg all babystøv som du sprer rundt deg, kanskje det blir min tur neste gang :-)

Skrevet

Ja Dossa, jeg har på følelsen at du kommer til å følge meg inn på 1.tri! Nå har jo du fått pergo og greier!:) Dette ordner seg:) Det har jeg sagt i over et år nå, og tilslutt så gjorde det jo det! Men det er jo veldig tidlig enda da så jeg slipper ikke løs jubelen enda:)

Jeg sprer maaaaaaase babystøv til dere alle sammen!!!:)

Skrevet

Ojoj, Lillefie, håper det var en festeblødning du hadde :))))

Tigerlise, som tiden flyr, er du allerede så langt på vei ☺ heldige du! Den morgenkvalmen kan du hoppe glstt iver synes jeg ;) du skal jo kose deg på ferie, ikke være dårlig ;)

Lilleblomst, ja nå skjønner jeg godt at du lengter etter å prøve litt igjen ;)

Håper dere begge har blitt sveisne og fine :))

Hull i ørene synes jeg er helt greit jeg. Hvis dere har snakket litt om det, og hun vet at det kommer til og gjøre vondt, og fortsatt vil så synes jeg hun skal få det (hvis mor og far synes det er iorden så klart) Dattern til min venninne fikk det nå i 4 års gave, og hun hadde snakket om at hun ønsket seg det i nesten et år! Hun som skulle ta de derimot synes hun var for ung. Men det er da ikke hennes avgjørelse å ta!! Selv fikk jeg det når jeg var 5 år. Jeg ville ikke ta det andre, men en uke senere gikk vi talbake og tok det ☺ Men nå har de som oftest to pistoler, og da er det vondte over med en gang ☺ Dattera til venninna mi fortalte meg at det gjorde bare litt vondt, også gikk det over med en gang, og det var helt verdt det sa hun og ☺

Mmmmm Cornflake, bleskikkelig fristet av kaebakingen din ☺

Du får kose deg med feiringen av din kjære i dag! Og kanksje dukker det opp en positiv test om få dager ;) Det kan jo hende du bare er sen med å produsere hcg denne gangen, det er ikke over før tanta dukker opp se ;)

Signerer Roselillys innlegg 14.42 :))))))) til dere gravie på tråden!!

Lykkelig, godt du er tilbake også, og Gratulerer såååå mye med positiv test ☺

Tuuuuuusen takk for babystøvet, håper det gjør susen her også nå!

Endelig var det din tur til å ”gi bort” litt av ditt eget babystøv ;) ;) ;)

Skrevet

Dossa, glemte jo deg da...

Imorgen tar du første pergo-pille johoo :)

Skulle du starte på 3. mensdag??

Jeg fikk nemlig beskjed om å begynne 5. mensdag...(må selvsagt ta pergo for i det hele tatt å få mens jeg da...)

Og hvor mange tabletter daglig skal du ta hver dag, og i hvor mnage dager??

Noen som vet hvorfor vi har forskjellig "kur"?

hihi... mange spørsmål = mye rot i mitt lille hode ;) *knis*

Skrevet

Sååå gode nyheter du kom med, Lykkelig!!! :)))) Denne spiren skal sitte!!! :)))

Sikker på at det er noe smittsomt på gang her inne nå, altså! ;))

Nå skal jeg kaste meg over en flytteeske eller to. Fikk ikke tak i riktig maskara (sånn du kan vaske bort bare med vann)... jeg hadde jo glemt at de ikke har noen av dem her.... sånn er det å bo på lite sted. Får vel sjekke på nettet og se om jeg får bestilt noe der...

Ha en fin lørdag videre, jenter! :)

Lykkelig: jeg springer gjennom babystøvskyen din nå... ;)

Skrevet

Dossa, glemte jo deg da...

Imorgen tar du første pergo-pille johoo :)

Skulle du starte på 3. mensdag??

Jeg fikk nemlig beskjed om å begynne 5. mensdag...(må selvsagt ta provera for i det hele tatt å få mens jeg da...)

Og hvor mange tabletter daglig skal du ta hver dag, og i hvor mnage dager??

Noen som vet hvorfor vi har forskjellig "kur"?

hihi... mange spørsmål = mye rot i mitt lille hode ;) *knis*

Murmelina

Skrevet

Jeg skal ta den første pilla på dag 4 og det er imorra *juhu*

Veit ikke hvorfor leger sier at første pilla skal tas på dag 4 eller 5 murmelina, er nok riktig det vi får beskjed av legen som gir oss pergo :-)

Det er vår tur neste gang Murmelina <3<3

Du skal først få tanta så pille så el og til slutt en positiv test :-):-):-)

Jeg vasker hus med full musikk :-)

Skrevet

Ja Dossa, jeg håper du har helt rett!!! NÅ er det vår tur <3

Hvor mange tabletter daglig skal du ta Dossa?, og i hvor mange dager?

Jeg skal ta to tabletter, en morgen og en kveld, i 5 dager.

Kos deg til regjøringsmusikken ;)

Jeg sitter å jobber med oppgave :( puh!

Skrevet

Så mye hyggelig å lese på tråden vår:)

Gratulerer så mye lykkelig!!!

Lillefie: Velkommen til skravletråden:) Dette lover jo veldig bra.. Har du noe plan om når du skal teste??

Jeg har som sagt testdag på torsdag, men måtte bare ta en test idag (er mellom 9 og 11dpo) Jaggu kom det opp en svaaaaaaaaaaaaaaaak magisk strek.. Den var magisk fordi jeg innbilte meg at det var bare jeg som kunne se den hvis man holdt den i en bestemt vinkel under lyset..

Jeg gikk å la meg igjen og så på den når jeg våknet igjen.. Streken var der fortsatt og samboeren så den også.. Ingen av oss jubler høyt, men kjenner jeg er litt ekstra spent og kommer nok til å ta en test til imorgen.. Er jo også en mulighet for kjemisk når jeg tester så håpløst tidlig..

Dossa og Murmelina: Jeg også begynte på pergo på dag 4, men etter å ha lest om de andre her inne på forumet som går på pergo så virker det som det er mer vanlig å begynne på dag5.. Det har nok ingenting å si, bare individuelt fra lege til lege..

Krysser virkelig fingrene og bena alt jeg kan for at det skal klaffe for dere på pergo..

Lilleblomst: Så godt å høre at du ble sykemeldt.. Har skjønt at det har vært mye for deg i det siste. Slapp av og plei deg selv.. Det fortjener du!

Leah: Jeg tok hull i ørene når jeg var 2-3år.. Husker ingenting av det, men vet at jeg ikke fikk noe betennelse eller noe iallefall.. Og jeg ønsket det selv..

Tigerlise: Du får ha en virkelig god tur, kos dere MASSE!!! Håper jeg har noen gode nyheter når du kommer hjem igjen;)

Skrevet

Murmelina: jeg skal bare ta en tab om dagen i 5 dager :-)

Er det enkel runde jeg da har fått og du en dobbel?

Skjønner ikke helt dette jeg, så lenge pergo gir meg en spire så skal jeg være fornøyd *smiler*

Happy: såååå spennende med en svaaak test!!!! Håper den streken blir tydeligere de neste dagene, unner deg virkelig en spire snuppa <3

Jeg er nesten ferdig med å vaske. Mannen hjelper til så da går det unna *ler* Ble ingen tur på jobb idag så det betyr at jeg må en tur på jobb imorra.

Ha en super lørdag jenter <3

Skrevet

Gratulerer Lykkelig :)

Happy :):):) Spennende med svak strek, håper den blir sterkere og sterkere :) Deter din tur nå vennen :)

Takk til alle snille dere. Nå står kaken min i fryseren, bunnen må bli kald før jeg kan dele den i tre :) Tok en el test nettopp, streken er sterkere i dag, men er ikke helt positiv ennå. Må bare fortelle dere dette, kanskje det er bare jeg som er dust her,,,men i dag gikk jeg da inn på helsekost butikk og skulle kjøpe meg wild yam. Hun som sto bak kasse skjønte bare ikke hva jeg snakker om...hallo!!? Jeg vet at jeg ikke alltid snakker perfekt norsk, men likevel da!! Hvor mange ting er det som kan minnes om Wild yam på et helsekost butikk? Så endte med at jeg bare gikk derfra, følte meg som en flykning som ennå ikke har lært seg språket :(

Skrevet

Herlighet, Cornflake.... det er da ikke du som har grunn til å føle det utenfor pga dama i helsekosten! Makan!! Det er hun som ikke kan nok om det hun jobber med!! Og om hun ikke har hørt om det så er det hennes jobb å si "beklager, dette har jeg ikke hørt om, men jeg kan sjekke det og evt. bestille det".

Mitt inntrykk er at de fleste helsekostbutikker prøver å holde seg oppdaterte, og er interessert i å finne ut av produkter de ikke har inne hvis de får spørsmål om det.... men du var tydeligvis veldig uheldig med hvem du møtte. Du er jo tydeligvis mye mer oppdatert enn hun er, Cornflake!! Ikke la det gå inn på deg!!!!

Jeg får liksom ikke gjort noe i dag, jeg.... Skal se om jeg får kastet meg rundt snart....

Tigerlise er vel allerede på tur - håper det blir en fin uke med varme og masse fint vær!! :)

Blir så spennende å følge med i tiden fremover - det skjer jo masse nå! Lykkelig med positiv test og spennende både med Lillefie og Happy, og snart begynner Dossa og Murmelina på sine vidunderspirekurer også :))

Skrevet

så spennenede! vi heier på dere alle!

Morro å komme inn her og i løpet av denne dagene er det flere "gamle" som er tilbake og i tillegg 3 som muligens har lagt gullegg denne mnd! Bare bedring i sikte nå!:)

Fant nesten ikke tråden i dag forresten, uvant med bare en linje i overskriften, men tror nok ikke så mange andre blir irri heller da!:)

Vi ble fine vi vet du roselilly!:) Ser ikke så godt at mini ble klipt da, hun vil jo spare;) men var iallefall koselig å dra dit sammen:)

Nå har vi kos oss ute i mange timer, grilla og skravla med venner:)

Alle fire (bikkja også) er slitne og fulle av bål-lukt!:) Nå står pizzadeig til heving og straks skal vi inn og lage en skikkelig god hjemmelaget sak:)

Hipp hurra for alle positive tester!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...