Gå til innhold

Gullfiskbollen :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

MammaMø: Så flink du er å trene med mage:) Det er jo lurt å holde seg i form gjennom svangerskapet, men ikke alltid like lett hvis man er uten energi eller veldig dårlig! Så bra at energien din er på vei tilbake da:)

Dossa: Zumba er veldig gøy, og man blir sliten og svett:) Det beste for meg er at jeg kan gjøre det hjemme uten at jeg må ha noen ekstra ting, trenger liksom bare meg selv:D Nå når det er blitt så kaldt ute er jeg glad jeg har funnet meg en innendørsaktivitet, så slipper jeg å gå tur :P

Jeg venter ikke el før 25.okt egentlig, men siden jeg aldri vet helt sikkert så prøver vi å få lagt inn aksjer hele tiden:p Nå er det faktisk 1 uke siden sist, så håper virkelig ikke el har vært i alle fall:p

Lykkelig: bare fint at du kommer med tips til hva som gjorde at det klaffet for dere:) Jeg fikk full klaff i mai etter at vi hadde hatt sex annenhver dag og i juli etter å bare hatt det 1 gang i hele pp omtrent, så her er det ikke så mange tips å komme med:p

I dag er siste dagen til kontaktpersonen til Leah i barnehagen, hun pensjonerer seg etter i dag:) Kommer til å savne henne og er spent på hvordan Leah vil ta det..Ei av de hun leker med mest skal flytte til en annen by om 1 eller 2 uker, så det blir også dumt. Men jeg lurer på hvordan det føles å være på jobb den aller siste dagen før du blir pensjonist, det må føles spesielt! :)

Nå er treningen over, skal hive meg i dusjen og så er det bare å vente på at samboern står opp så jeg kan kaste meg over han ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leah, greit å trene hjemme tenker jeg, i ro og fred og bare deg sjøl, ingen som glor på deg *gliser* Sikkert bare noe jeg hadde følt om jeg hadde dansa zumba med mange rundt meg *ler*

Hopp på mannen din så fort han våkner *knis*

Lykkelig, takk for bra tips :)) Det skal så absolutt prøves ut *smiler*

Jenter jeg har positiv EL test i to dager, vil det da si at egget slippes 24-48 timer etter siste dagen med positiv EL ?

Vil jo gjøre alt riktig slik at jeg blir gravid *smiler*

Skrevet

God dag ladies!

Håper dere har det fint, ny uke, nye muligheter:) Jeg har vært på apotek og kjøpt en g-test i dag. Har ikm i morgen, så venter med å ta den til da. Kan jo hende jeg får mensen i løpet av morgenen i morgen (som vanlig). Den har sensitivitet på 10 (et_eller_annet) så kanskje den slåt ut på tiss fra hele dagen, men best å vente til morgentiss tror jeg.

Morsomt med tips til hvordan bli gravid:) Jeg har fokusert for mye på disse aksjene på antatt el-dag, og evt. feilet en del på dette. Denne gangen hadde vi det gøy og fyrte løs på aksjemarkedet hver eneste dag både dagene før og etter antatt el;) Føler meg som et eneste stort babyprosjekt, med en mann som tripper i spenning. Det er så deilig å ha en kjæreste som er minst like ivrig på dette som meg. Det hadde vært tøft om jeg hadde et frø i magen nå som vi nettopp ble tante og onkel også:)

Hadde noen rare smerter i magen i natt. Det var en slags "bølge" smerte, føltes som strekk/murring som forplantet seg i enkelte områder i magen i en bølgefølelse, for så å faktisk ende ut over mine helt private kroppsdeler nedentil, med en stikkende følelse, eller mer som at man nesten tisser seg ut/urinveis-stikksmerter, også i bølgefølelse fra den ene delen der nede til den andre, bare helt ute i huden.. Jeg er også litt svimmel, og fikk blodtrykksfall da jeg satt på huk for så å reise meg fort i går. Herregud som jeg håper!! Men det er litt skummelt også:)

Klem til jentene <3

Skrevet

Hehe, håper at det klaffer for deg denne gangen lillefie!:)

Heier på dere alle!;)

Godt når mannen også er med å dette ja!;) Her er det jeg som holder fast på prøvepausen,ikke han, men tror bare det holder frem til desember.... ikke sikkert jeg orker lenger enn det! ... er redd for å begynne igjen før vi takler å evn miste igjen!:'/

Støtter tips til "å bli gravid" iallefall. vi sparte mannen sist gang, hadde positive el tester i to dager og da den var knall positiv på dag 3 la vi inn aksjer, negativ test dagen etter. positiv gtest 14 dager senere;) (fikk forresten skyggestreker på billige g tester i 5 dager før ikm)

I januar brukte jeg også el tester for å finne el:)

Skrevet

så flink du er til å trene leah! Jeg hadde ett "blaff" med treningslyst for noen uker siden, men den er borte igjen. håper den kommer litt igjen de neste ukene!

Skal ikke på jobb igjen før 1 nov! tenk så nærme vi er kommet jula nå!

har time hos legen dagen før og kommer til å be om iallefall 20% sykemelding en stund til... full jobb, turnus og alene er en likning som går dårlig opp... iallefall når det høyeste ønsket er å få en liten en til!;)

Gleder meg vilt til å ha mannen hjemme fulltid igjen! Heldigvis bare 7 mnd igjen!

(er det forresten lov å være litt lei seg for at ukene går sykt fort for mine nærmeste som er gravide? er liksom i uke 17 og 12 allerede, jeg skulle vært imellom de med 14....)

Skrevet

Lilleblomst, tida går fort skal du se, snart har du mannen hjemme på fulltid *smiler* Er jo som du påpeker, ikke lenge att til det er jul *gleder meg*

Jeg er såå glad i jula, god mat og kaker og samvær med familien.

Liker jo selvfølgelig gavene også da *ler*

Nå har jeg hatt 2 konferansetimer, skulle hatt en til idag, men vedkommende møtte ikke opp, og de bor bare 3 min fra skolen.

Prøvde å ringe men fikk ikke svar, så da sitter ikke jeg og venter.

Bare skrive ferdig så stikker jeg hjem att *smiler*

Har tatt pille nr 2 idag *juhu*

Merker ikke noe som helst ennå, håper resultatet blir en spire *smiler*

Det hadde vært en fin bursdagsgave til mannen som fyller år i slutten av november *smiler*

Nei, da stikker jeg hjem att :)

Ha en fin mandag jenter <3

Skrevet

må si jeg savner dere i dag... rart å være hjemme...

Orker ikke stress med rydding i dag... har levert sykemelding og vært på ett apotek for å kjøpe ny tempmåler, men de hadde ikke noen som var med to desimaler eller noe bedre enn det jeg har fra før.... så da ble ikke det noe. hadde besøk en liten stund tidligere i dag og har sett oprah og top model (har ikke sett tv på dagtid på aldrisålenge)

Hentet mini tidlig i dag og nå koser vi oss med film...

Bra dere ikke er her egentlig, det betyr vel at dere har noe som skjer, og det er bra!:) klems

Skrevet

Hei jenter :)

Nå kan jeg også bli med å skravle, endelig hjemme fra jobb :)

Dossa: Den drømmen din var litt skummel ja, jeg drømte ingenting i natt...hm...det er uvanlig. Jeg har ennå ikke testet positiv på el....aaarrrggggg....Ikke noe stigning i temp heller :( Vi legger nå inn aksjer hver dag, men begynner å kjenne at jeg er sliten...

73 modell: Så godt å høre at dere har det bra :) Jeg kan ikke noe om hcg nivå, men det er nok bra at det stiger :)

Lilleblomst: Du får slappe av og tar deg masse MEtime :)

Nå må jeg hoppe i dusjen, vært og løpt på tredemølle :)

Skrevet

73modell: mener å huske at min venninne alltid har sagt at hcg skal doble seg annenhver dag, så når din er firdoblet burdet jo det være et veeeldig godt tegn!! :))) Kanskje det er tvillinger?? ;)) Her er en tabell du kan se på .... http://www.krakle.com/ventenett/hcg.html

Leah: litt spesielt å "krangle" med sin avdøde svigermor ;))) Hun er nok bare der fordi hun ikke vil at dere skal glemme henne! :) Synes du har funnet en fin måte å gjøre det på, jeg :)

Dossa: husker du å ta pillene dine? ...sikkert dumt spørsmål... ;))

Lille blomst: godt du får tid til å roe deg og hente deg inn nå :) Stell godt med deg selv disse ukene!!

Heier på testingen din i morgen, Lillefie!! :))

Plooooopp......

Skrevet

Flinke Cornflake som trener :-)

Hopp i dusjen og kom fort tilbake *smiler*

Jeg legger vesla. Har lest tre bøker og nå ligger jeg og ser på henne :-)

Ja, også skravler jeg *haha*

De ser så fredelige når de ligger og sover. De to eldste har alltid vært flinke til å sovne av seg sjøl etter at vi har lest en bok. Men ho minste vil ha oss ved siden av seg til ho sovner. Plager ikke meg så derfor gjør jeg det også. Blir en ordning på det etterhvert :-)

Nå skal de to andre i seng.

Prates etterpå jenter :-)

Skrevet

Flinke Cornflake som trener :-)

Hopp i dusjen og kom fort tilbake *smiler*

Jeg legger vesla. Har lest tre bøker og nå ligger jeg og ser på henne :-)

Ja, også skravler jeg *haha*

De ser så fredelige når de ligger og sover. De to eldste har alltid vært flinke til å sovne av seg sjøl etter at vi har lest en bok. Men ho minste vil ha oss ved siden av seg til ho sovner. Plager ikke meg så derfor gjør jeg det også. Blir en ordning på det etterhvert :-)

Nå skal de to andre i seng.

Prates etterpå jenter :-)

Skrevet

I'm baaaack :)

Ja Dossa, tatt pillen i dag? Kjenner du noe bivirkninger? Kanskje det er litt tidlig å kjenne noe!?

Å ja..Lillefie, lykke til i morgen. Syns du er kjempeflink som klarerå holde deg. Jeg hadde nok svidd av et par tester allerede ;)

Skrevet

Oj Leah, koste meg virkelig med innlegget ditt!! ☺ Makan til skrullete dame ;) hihi..

Jeg er jo helt tussete og tror på sånt samtidig som jeg ikke tror på det...

blir så redd, men har lyst å tro… jaja… du har jammen opplevd mye som får meg til å tro ihvertfall!! Skjønner godt at du ville ha Leah i senga di <3

Ja jenter, det var deilig å få levert oppgaven, men i dag må jeg i gang med en ny ☹ den skal leveres fredag, så da har jeg ingen helg på meg denne gangen gitt…!!

Jeg tar første proverapille på tirsdag TROR jeg.. dere må hjelpe meg litt!

Skal ta provera i sju dager, så vente på tr, så ta pergo fra 5. syklusdag. Så el ca 14.syklusdag.

Sist jeg tok provera tok jeg i 10 dager, og da kom tr dagen etter, altså den 11.dagen.

Jeg har regnet slik: provera 18.okt, tr kommer tidligst 25.okt, så pergo i fem dager, og da blir el tidligst 6.nov… stemmer det? Jeg er borte hele uka, og kommer hjem 4.nov nemlig, så dette må times skikkelig, så jeg ikke ”kaster bort” en el!!! ;)

Har lest at man bør legge aksjer ofte fra 6 dager før el, så kanskje jeg burde vente litt til?? Men 6.nov er jo TIDLIGST, tar det 10 dager før tanta kommer, som sist, så kommer el ca 10.nov… Blir sprø jeg, kunne jeg ikke bare vært hjemme hos gubben hver dag, det hadde vært så mye lettere ;) *knis*

Leah, så spennedne med brev :))))

Dossa, nå synes jeg du må få lagt ut et bilde på fb, spent på hvordan du ser ut ;)

Lykkelig, takk for tips ☺ Det skader jo ikke å prøve!!

Fie, jeg tror du har spire i magen <3 Lykke til med testing i morgen ☺

Lilleblomst, helt lov å deppe over dine gravide venninnner som går fort frem ja!!

Cornflake, keep up the good work :)))))

Over til svigers på middag idag igjen ;) pannekaker, nam nam :)))))

Sambo hjelper svigerfar å pusse opp, så da får jeg noen goder også :)))

Skrevet

Ja Dossa, nå må bilde ut:) Er veldig spent:):) Og ikke glem pillene dine!:) (ikke at det er umiddelbar fare for det vel? ;D )

Lillefie: Jeg har skikkelig tro på deg altså!:) Krysser fingrene for to fine streker i morgen:D

Lilleblomst: Håper det går greit med deg, skjønner det er tungt når du skulle vært nesten like langt på vei... Men snart er det din tur igjen og da kan alle være misunnelig på deg :) <3

Lykkelig: her stemte ikke tipsene dine ;) hehe..Vi hadde sex hver dag fra to-tre dager før el til 1-2 dager etter el:) For å være sikkert på at vi traff:) Og det gjorde vi jo:)

Herregud jeg er trøtt idag:( Har ikke vært like fint vær i dag og da blir jeg enda mer trøtt:( Og når man atpåtil måtte ut døra kl 0630 så har jeg lov til å være trøtt syns jeg :P

Imorgen får jeg besøk av to venninner med barna sine:) Skal spise lunsj og kose oss:) Så i morgen skal Mathias være hjemme fra barnehagen:) Han var det i dag og, men jeg har jo jobbet så han var hjemme med pappaen sin:)

Nei, nå skal jeg slenge meg rett ut på sofaen:) Snakkes jenter <3

Skrevet

Cornflake og Roselilly, så snille dere er som minner meg på at jeg må ta pilla *smiler* Jeg har pillene på jobben så jeg tok den til frokosten *smiler* Super viktig at jeg ikke glemmer å ta pillene :-):-)

Jeg kjenner egentlig ikke mye ennå. Kan jo hende jeg er en av dem som slipper bivirkninger :-) Hadde ikke gjort noe det.

Håper og krysser fingra for at resultatet blir en spire :-)

Murmelina, jeg skjønner godt at du ikke vil gå glipp av el. Viktig å time det slik at alt blir riktig og du blir gravid *smiler*

Jeg begynner å bli snufsete kjenner jeg *blæ*

Har ikke tida til å bli dårlig nå. Passer jo dårlig uansett egentlig *ler*

Ungene sover så søtt nå :-)

Skrevet

Takk for støtten jenter *glad jeg har dere!*

I dag er en skikkelig ille deppedag kjenner jeg... har hatt tantevisitter i 7 dager alt, men det var først i dag at hun virkelig tok over heimen...:( kjedelig med sååååå lange besøk!

fikk godt råd om MEtime fra cornflake og det gikk faktisk opp for meg at jeg ikke vet hva det vil si... vet ikke hva jeg skal finne på for MEG... Er ikke helt metime å rydde hus, pusse opp eller lufte hunden, det er jo ikke mest for min skyld liksom... Bøkene mine (dameromaner å slappe av med) har jeg stort sett lest flere ganger alle sammen, filmene jeg liker er sett ørten ganger... sukk... skulle kanskje bestilt noen nye serier eller noe, men vet ikke hva jeg ønsker meg en gang.

Sorry, egoinnlegg i dag... men føler meg rett og slett litt tom i dag... ikke helt meg...

Skrevet

Huff, jeg er rett og slett treig når det gjelder bilde og fb :-)

Jeg lover å skjerpe meg *smiler*

Lov å være sliten mammamø når du står så tidlig opp. Slapp av på sofaen og kos deg med resten av gjengen :-):-)

Nå står det en ferdig pizza i ovnen. Vi ble litt små sultne *ler*

Skrevet

Lilleblomst, du har så absolutt lov til å deppe. Du skulle jo ha vært nesten like langt på vei som dine venninner. Skjønner det kan være sårt, men jenta mi vettu hva, at du vil så fort dere starter prøvinga igjen så sitter spiren før du veit ordet av det *smiler*

Lilleblomst, husker du om du så gutt eller jente på meg og var det jan som var måneden for en fulltreffer?

Skrevet

Høres ut som dere koser dere:)

Nettopp stekt en eplekake og spist et stort varmt stykke med vanilje-is til <3

Tror ikke jeg får sove i natt, klarer knapt å vente til å ta den testen nå. Er vel ikke noe vits å teste på kveldsurin, men bedre å vente til morgenen?

Skrevet

tror det var gutt som kom opp først. jente som lurer i bakgrunnen, så om du får to så tror jeg det blir en av hver;)

Skrevet

lille blomst: ingen innlegg er ego, her er vi til for hverandre, ikke sant? :D

Skrevet

Tusen takk lilleblomst *smiler* du er en god knupp :-):-)

Det blir spennende å se hva som kommer til å skje i løpet av de neste månedene :-)

Lillefie, eplekake med is høres digg ut *nam*

Jeg er ikke så veldig glad i sjølve eplene i kaka, pleier å plukke de vekk *gliser* så da sitter jeg att med sukkerkake og is *ler*

Det regner hos meg nå, da er det deilig å sitte inne i godstolen med et pledd rundt seg *smiler*

Skrevet

Lillefie, ååå jeg skjønner godt hvis du ikke får sove i natt :-)

Vent til imorra med å teste, det ville jeg ha gjort.

Du veit at testen imorra blir positiv snuppa *smiler*

Skrevet

hehe, neida, vi er ikke ego, men av og til skriver vi det om vi har sånne egotripp innlegg;) Særlig sånne syteinnlegg, for de kan jo trekke med seg noen... En liten beklagelse på forhånd nesten da;)

Skrevet

Jeg er så spent på dine vegne Lillefie :) Testen blir positiv i morgen, det har vi bestemt! :)

Nå skal jeg bake innebaktpølse, mmm....lunsj i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...