Dossa :) Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 På tide med ny tråd jenter ) Håper vi ikke fornærmer noen med overskriften da MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket er på vei nedover og jeg skal prøve meg forsiktig på trening igjen!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 22 mnd. Kontorrotte:) GRAVID etter første hormonkur (Femar). Testet positivt samme dag som innkalling til ivf... Termin ca. 22. mai (inntil videre) 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011, kjemisk graviditet i august 2011. CD 15, venter på EL. 9 pp. Har time hos gynekolog 29. september Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. Satte el-sprøyte 3.okt og hadde el ett sted mellom 3. og 6. okt og testdato 20.okt:) Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. TR er på besøk, CD 2. Skal begynne med pergo på CD 4 ) IKM 9. November Lykkelig1984: Ferdig med TR, positiv EL-test på dag 14. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøver siden juni 2010, null tr/el siden okt 2010, akupunktur og homeopati-behandling, IKM 29.sept (ifølge FF) Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:) Lurifax: 28 år, 2 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-
*lille blomst* Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Hehehe, nei vi kan vel ikke fornærme noen nå vel? ingen av oss som blir fornærmet over å "bli kastet ut av" overskriften akkurat;) Plan for helgen: dobbelklipp (både meg og mini) i morgen formiddag og så besøk på ettermiddagen. vi tenkte å brenne bål og grille pølser i hagen:) ellers: slappe av! jeg skal tilogmed få sove lenge på søndag!
Roselilly Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Jøss, der kom vi til 200 i den andre tråden også - på tide med en ny, ja, Dossa Blir spennende tider på deg og Murmelina fremover!! )) Lille blomst: Såå glad jeg ble for å høre at du har en så fornuftig lege!! Jeg ville ikke si noe, men jeg mente at en uke var altfor lite for deg nå. Når kroppen er så stressa som din trolig er så trenger den tid for å begynne å gire ned igjen, og etterpå skal den hente ny energi... og det rekker man sjeldent bare på en eneste kort uke! Ble rett og slett glad for at du fikk ut måneden! Verpesyk: så godt at du ga slipp på "flink pike-syndromet" og gjorde det som var riktig for deg!! Håper du får ei god helg sammen med din kjære og lille snuppa! Slapp av og gjør koselige ting sammen! Lillefie: Her er det bare å slenge seg med i skravlingen! Husker jeg syntes det var litt rart å skulle kommentere noe av det de andre hadde skrevet siden jeg ikke "kjente" dem... men det går fort over! Kopier listen vår og så fører du på deg selv også Nå er hodet mitt i typisk gullfiskmodus... hvor lenge har du og din kjære prøvd å bli gravide igjen? Lykkelig og Veronica: lenge siden vi har hørt fra dere. Hvordan går det med dere? Nå er det rett før jeg skal sprette en vinflaske og en potetgullpose - har allerede begynt på min 85 % sjokolade. Ang. sjokoladen... det har vært KRISE her i det siste - alle har vært utsolgt for den her jeg bor, og leverandøren har vært tom. Men I DAG fikk vi den inn igjen - phu, da ser helgen litt lysere ut for trøstespising. For tror det er det jeg skal gjøre i helgen. Har fått tak i esker og skal begynne å pakke, men føler jeg får lettere panikk når jeg fremdeles ikke har noe som helst jobb å gå til! Vent litt... lettere panikk er ikke riktig... den er ikke lett!! Vet ikke om jeg har noe å leve av om under to måneder.... Tror jeg åpner vinflaska med det samme, jeg! Men slapp av... jeg er ikke i stand til å drikke bort mine sorger, når ting er gærne så har kroppen min en slags sperre, jeg er fysisk ikke i stand til å drikke meg full når jeg ikke har det godt!! Får som regel bare ned et halv til ett glass og så bare byr det meg mot! Men det skal jeg for så vidt bare være glad for!! ) Jaja.... ut og hente masse ved, det begynner å bli kaldt igjen! Brrr!
Mammapudding Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 God kveld jenter:) Gjorde seg med ny tråd ja, bra Dossa:) Og overskriften er liten og ikke så "skrikende", så da får vi vel være i fred:) Får håpe flere vil komme å skravle da, og de som ikke vil trenger jo ikke å gjøre annet enn å hoppe over tråden vår, er jo ikke akkurat leseplikt:p Vi har hatt en veldig fin dag i dag:) Nå skal jeg snart få lillepuddingen i seng og så skal jeg kose meg med sjokolade og masse serier:D Samboern kjøpte seg ny tv i dag til å ha nede i kjellerstua, så han og et par kompiser har flyttet ned dit Roselilly: Skjønner panikken i forhold til inntekt, men håper det ordner seg snart:) Og det var nå enda godt at de fikk inn sjokoladen din igjen, hallo...de må da skjønne at sånne livsnødvendigheter alltid må være på lager!! Dossa. Så koselig med høstsuppe i barnehagen:) lilleblomst: Synes også det var bra at du fikk sykemelding ut mnd, tror virkelig du trenger det:) Så da håper jeg at du får hentet deg inn og tatt godt vare på deg selv:)
MammaMø med to små Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Ærlig talt, nå ble jeg kjempe fornærmet!!! hehe... Neeeeeida! Vet dere hva jenter?? Jeg var hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden for andre gang<3 og mens hun sjekket etter den så kjente jeg er tydelig spark <3 Fantastisk!! En ting; dere må si ifra om dere ikke vil høre meg jabbe i vei om graviditet, hjertelyd og spark altså! Forstår det veldig godt om det blir litt sårt for noen å høre om.. En annen ting; Blodtrykket mitt var helt fantastisk i dag!!! 130/70! Er kjempe fornøyd og hoppende glad Dossa: Jippiyaya!!! Så bra du fikk pergo! Murmelina: Vælkømmin bakjat;) Verpesjuk: *klemmemassepå* Uff,så trist:( Roselilly; Vin høres godt ut:) Kos deg med velfortjent helg:) Idag har jeg vært hos jm, også har vi vært på en liten kjøretur å hentet Tin Tin ;-) Det er en liten australsk terrier vi skal låne i helgen:) Han var vår før, men da jeg ble gravid med Mathias ga vi han bort til svigers Så da fikk vi se han så mye vi ville, samtidig som han kom til et godt sted:) Han har hatt en tøff oppvekst stakkar, og blitt mishandlet der han var før vi fikk han. Det var mange timer vi måtte igjennom for å få han trygg på oss.. Så er veldig glad han har kommet til moren til sambo:-) I kveld skal vi spise moussaka:) Mmm, det er godt:) Er vel straks ferdig tror jeg:) Har fri i helgen og skal bare kose oss:) Hvordan er planene for helgen da jenter? plopp, der falt jeg langt ned i bollen... <3
MammaMø med to små Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 22 mnd. Kontorrotte:) GRAVID etter første hormonkur (Femar). Testet positivt samme dag som innkalling til ivf... Termin ca. 22. mai (inntil videre) 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011, kjemisk graviditet i august 2011. CD 15, venter på EL. 9 pp. Har time hos gynekolog 29. september Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. Satte el-sprøyte 3.okt og hadde el ett sted mellom 3. og 6. okt og testdato 20.okt:) Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. TR er på besøk, CD 2. Skal begynne med pergo på CD 4 ) IKM 9. November Lykkelig1984: Ferdig med TR, positiv EL-test på dag 14. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøver siden juni 2010, null tr/el siden okt 2010, akupunktur og homeopati-behandling, IKM 29.sept (ifølge FF) Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:) Lurifax: 28 år, 2 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Så masse herlig skravling å oppdatere seg på :-))) Verpesyk, så trist at det endte slik denne gangen også :-(( Sender en stor og varm klem!!! Håper du koser deg masse sammen med familien i helga. Dossa og Murmelina, så spennende med pergo! Ikke for å gi falske forhåpninger, men jeg ble jo gravid allerede på første hormonkur *krysser fingre*. Ikke hadde jeg noen bivirkninger å snakke om heller, men husker jeg ble veldig hormonell da jeg prøvde pergo for noen år siden. Men ikke alle reagerer likt. Murmelina, vi reiser til Nice på søndag. Begynner å få lettere panikk nå - ingenting er pakket og klart... Eneste jeg har klart er passene til alle 3, hehe. Men har morgendagen på meg. Føler på meg at det kommer masse besøk, men da får de bare kose seg med Anton samtidig som jeg pakker. Må kanskje skuve unna den verste møkka i mårratidlig, da... *ler* Veldig greit med ny overskrift, eneste jeg savner er at det var lettere å huske alle når jeg kommenterte da navna stor oppramsa... Men det er jo ikke verre enn å svare på et innlegg med lista vår. Husker jo uansett ikke alt... Roselilly, skjønner du er litt småstressa inni deg nå, det er alltid godt å ha tryggheten en fast jobb gir. Livet ditt er ganske uforutsigbart nå, men husk at det da også er mase muligheter :-)) Lilleblomst, så bra at du ble tatt på alvor! Nå må du lytte til legen og kroppen din og la deg selv komme til hektene igjen! Kos deg masse med mann og miniblomst og glem alt du "burde-burde". MammaMø, så koselig med hjerteslag og spark ) Gleder meg til jeg også kjenner sparkene... Håper bare jeg kommer så langt. Håpet stiger for hver dag nå. 1973modell, hvordan går det med deg? Håper spiren holder seg pent på plass nå. Rina, du er vel snart over i 2. tri. Er formen og overskuddet på bedringens vei? Leah, flinke deg som trener! Kos deg masse i kveld, ta litt helgegodt og dri... i den teite samboern som velger kjellerstue og kompiser fremfor fantastiske deg!! Det er hans tap *smiler* Happy, så spennende at det nærmer seg testdag nå. Jeg er ikke hjemme da, og får sikkert ikke lest meg opp på tråden før vi er tilbake igjen, men jeg skal heie skikkelig på gullegget! Metti, hvordan går det? Har du tatt den tunge veien opp kjellertrappa? Håper motet snart er på topp igjen, for neste gang sitter spira! Cornflake, du har vel ikke tid til å være her på bim du, midt oppi aksjehandel i stor stil *knis* Lurifax, går det bra med studiene? Når blir du ferdig? Hønny-bønny, har tanta reist igjen? Nå blir det litt pakking før vi skal kose oss med Idol. Sikkert litt fjortis, men vi synes nå det er koselig likevel *ler* Ha en fantastisk kveld alle sammen!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Beklager skrivefeilene, glemte å lese over innlegget før jeg posta det...
MammaMø med to små Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Da er jeg fjortiss også Tigerlise:)Jeg elsker Idol Har det på opptak og ser det senere i kveld:) Nå er moussake fordøyd og jeg ser på The sosial network:) (filmen om facebook)
Ming82 Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Fortsatt negativ el test her i dag også....hm.... Jeg kommer tilå vinne 2000kr i dag hvis jeg klarer å tippe riktig hvem som går videre i idol i kveld Har klart 8/10 så i dag er de to siste. Hva tror dere?
Trultetryne Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Jaaaa... 4 dager til så er jeg over i 2. trimester! 1. trimester har egentlig gått overraskende fort. Formen er bedre, jeg har ikke vært kvalm på flere dager. Ikke at jeg har vært så mye plaget med kvalme, men det lille som var er borte. Jeg er ikke så trøtt lenger heller, men jeg FRYSER! Ja, ja, det går nok over
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Så kos å lese Cornflake <3 I´m baaaack og søre MammaMø Takktakk Fikk ikke helt med meg hvordan det gikk med bestemoren din Cornflake, fikk du besøk av henne eller noen form for beskjed? Håper det går bedre med deg <3 *klemmepå* Hopp I høyet, el er nok rett rundt hjørnet Lilleblomst, så bra du fikk deg en sykemelding! Nå må du slappe av og gjøre BARE koselige ting Jeg haster innom bim på jobb ja får helt abstinenser hvis jeg glemmer å ta med mobilen på pause og sånn... Har vært litt fraværende i det siste da, men måtte bare, og det var ikke frivillig!! Vært en del på face-gruppa til oss som venter på vårt første barn da, men der får man jo oppdateringer hele tiden når noen skriver, så litt lettere og bare "svippe" innom... Hihi, Roselilly, godt du fikk tak I sjokoladen, så den kom ihus før helgen MammaMø, så fantastisk å høre hjertelyden på nurket <3 ååhhh… varmet mammahjertet tenker jeg ☺ Kos deg med Tin-Tin og moussaka ikveld ☺ Tigerlise, jeg vil reagere AKKURAT som deg!!!!! Plisplisplis!!! Hihi.. Så deilig med Nice nå I høstmørket og med kulden som siver på! Kose deg masse og slappe av I ferine ☺ Hihi, det med å huske alle når du ser overskriften har jeg faktisk aldri tenkt på.. har sitti og vridd hjernebarken og kopiert og gått tilbake og styra jeg… hihi, helt til jeg begynte å skrive I word mens jeg leste gjennom innleggene da Hvor langt er du på vei nå forresten? Nok en fjortiss…Sitter å ser på idol jeg å… Tror han Christoffer med C går videre Cornflake!!! Han er jo sinnsykt flink ☺ har ikke fulgt så godt med til nå, så må høre alle før jeg kan si mer, er det to som går videre?? Helgen min blir stappfull, så gleder meg fakttisk mandag, da er mye overstått hihi... meen kan sove litt lenger I helgen enn vanlig da…
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 mente ikke søre MammaMø da, men SØTE <3
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 14. oktober 2011 #14 Skrevet 14. oktober 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 29.mars 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 18mnd:) *Blodtrykket har normalisert seg(Jippi!) og jeg kan leve normalt igjen! Gleder seg veldig til å kunne trene som vanlig !* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 22 mnd. Kontorrotte:) GRAVID etter første hormonkur (Femar). Testet positivt samme dag som innkalling til ivf... Termin ca. 22. mai (inntil videre) 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011, kjemisk graviditet i august 2011. CD 15, venter på EL. 9 pp. Har time hos gynekolog 29. september Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. Satte el-sprøyte 3.okt og hadde el ett sted mellom 3. og 6. okt og testdato 20.okt:) Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. TR er på besøk, CD 2. Skal begynne med pergo på CD 4 ) IKM 9. November Lykkelig1984: Ferdig med TR, positiv EL-test på dag 14. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010(siste el okt 2010), akupunktur og homeopatiske vidunderier, var hos drømmegyn 13/10 - fikk pergo ))) starter med provera 18/10, så er det rett på pergoen!! Hjemme hos oss blir det "Spire-verksted" i begynnelsen av november <3 Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27. år, Gift, Jente på 3år, vil gjerne ha fler, prøvd siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Nytt kosthold og aku prøves! Foreløbig prøvepause....Time hos gyn i beg.av november, prøving så fort jeg har klarsignal:) Lurifax: 28 år, 2 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)
Ming82 Skrevet 14. oktober 2011 #15 Skrevet 14. oktober 2011 Hehe Murmelina, jeg så aldri bestemoren min. Når jeg ser tilbake på det så var det så utrolig komisk At det er muligå bli så redd!! Hehe, må jo le av megselv
Fiemamma Skrevet 14. oktober 2011 #16 Skrevet 14. oktober 2011 Skitt au, jeg må få sagt dette! Jeg har rare murringer i korsryggen og litt stikk i mage og høyre lyske. Puppsa er småømme, magen er mersom ustabil, ingen tydlige blodårer eller forandring på areola, urein hud, begynte å grine fordi jeg ble så rørt over deltakerne i para galla på tv fra Oslo Horse Show i går (haha, enda de var muntre og glade og dødsflinke og egentlig ikke trenger å bli syntes synd i), 4 dager til ikm. Jeg blir sprø av dette:P %#¤%&/ hehheeh! Med min flaks er dette bare en kraftig PMS som vanlig. Jeg spiser folat hver dag, og tok sjangsen på et glass rødvin i kveld, ingen vits i å bli paranoid heller.. Kjekt med ny tråd altså Jeg blir litt av og på i kanskje en uke nå fordi pcn min må inn og få vekk virus! Låner imidlertid en i helgen:)
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 14. oktober 2011 #17 Skrevet 14. oktober 2011 Hmmm Fie, det var jo mange symptomer da )) Intet håp er ute før tanta dukker opp!!! Men kos deg med vinen, jeg er heller ikke hysterisk der, man får leve så og si "normalt"(hvis det er mulig i disse prøvetider...) til det motsatte er bevist med en positiv test og graviditeten er et faktum hihi, cornflake, jeg skjøner deg godt, hadde vært skremt selv jeg!! Men nå som du ikke er engstelig lenger, kan det jo hende hun tar seg turen <3
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 14. oktober 2011 #18 Skrevet 14. oktober 2011 Forresten hvem tipper du på Cornflake?
Ming82 Skrevet 14. oktober 2011 #19 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg vet rett og slett ikke altså...syns ikke at deter mange som er så flink i dag. tror han der Henrik er favoritt..hm...
Ming82 Skrevet 14. oktober 2011 #20 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg tippper Henrik og Rodao Lillefie: Det er ikke over før tanta dukker opp
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 14. oktober 2011 #21 Skrevet 14. oktober 2011 Henrik og Christoffer her
MammaMø med to små Skrevet 14. oktober 2011 #22 Skrevet 14. oktober 2011 Krysser fingrene for deg Lillefie!! Det høres jo lovende ut da:) Uff, har ikke fått sett på idol enda jeg.. Sambo ser på noe sånt herk på Discovery:p hehe... Både Tin-Tin og Mathias har flata helt ut gitt:) Mathias i senga si og Tin-Tin under bordet:) hehe... Men seriøst jenter; Er det ok at jeg prater med dere om graviditeten eller er det litt sårt for noen? Greit å vite så jeg ikke tråkker i salaten.. Eller...isåfall har jeg vel allerede gjort det,...får begrense skadene i såfall og la være å dra salaten utover hele gulvet Gleder meg til i morgen! Blodtrykket var så fint i dag at jeg skal ta i skikkelig på trening i morgen! Skulle egentlig på zumba, men er ikke så begeistret for hun instruktøren som er vikar i morgen.. hun danser mer hip hop enn zumba, og det liker jeg ikke ...
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 14. oktober 2011 #23 Skrevet 14. oktober 2011 For meg går det helt fint MammaMø, du deler jo bare erfaringer som vi snart skal få også greit å være forberedt bikkja har slokna her og.. Først i sofaen ved siden av meg, men hun dumpa ned på gulvet akkurat.... MIne favoritter gikk videre i Idol
Dossa :) Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #24 Skrevet 14. oktober 2011 Såå spennende lillefie *smiler* mange symptomer som jeg håper gir deg en positiv test :-) Mammamø: for meg gjør det ikke noe at du prater om alt du og din spire opplever *smiler* det er bare koselig. Så ikke stopp med det snuppa :-):-) Vi ser på film og spiser litt snop, koser oss masse *smiler*
Ming82 Skrevet 14. oktober 2011 #25 Skrevet 14. oktober 2011 Mammamø: Jeg syns deter helt greit at du snakker om din lille spire Jeg mistet nettopp 2000kr i premie, klarte bare 9/10 riktige Gjett om samboer sitter og godter seg nå eller!!? Jaja, han Christopher var jo flink da Men jeg håper Vegard vinner hele idol jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå