Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Er de gode eller er det slik at "det dyre er ofte ikke det beste?"
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Hører veldig mange som sier de er for smale og at barnet dermed får kalde føtter. Viking har vi gode erfaringer med, har ikke hørt om noen som er misformøyd med dem ennå, heller. Husk å prøve dem med en syntetisk ullsokk.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Hadde det i fjor, var fornøyde vi:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Ikke fornyd i det hele! Smale, ikke plass til lubber i vidden rundt foten, dårlige borrelåser! Aldri mer ecco her i huset!!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Vår erfaring er at de er smale og kalde, men de ble jo best i test i år da... Vi kjøper uansett viking. De er vi alltid fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 De funket bra som høststøvler for poden, men de _er_ trange! I år er det Sorell vintersko (super trooper) som gjelder
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Hei Jeg er veldig fornøyd med Ecco, men nå har jenta mi smale føtter også. Derfor er det viktig at du vurderer ditt barns føtter før du vurderer evt merke. Eksempelvis kan hun ikke bruke Timberland, for de blir ofte trange over vristen. De Ecco støvlene i år synes jeg er spesielt gode. Støtter, god gripeevne og ekstra ullforing ved tærne. Men prøv deg frem du og ikke tenk for mye på prisen
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Hmm..Sønnen vår har fått slike sko i gave og han har ikke akkurat smale føtter. Tror jeg skal ta han med til butikken slik at de får se på føttene hans. Jeg kan vel levere tilbake skoene når jeg har kvittering og de er ubrukte?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Jenta mi har brede føtter og derfor gikk vi ett år for ecco sine vintersko. Var veldig misfornøyd,jenta mi klage til stadighet over at hun frøs på bena, og også barnehagen gav tilbakemeldinger på at jenta måtte få varmere vintersko. Har i ettertid brukt sorell, de er god og varm på kalde dager:-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Ecco er best for noen, men passer ikke i det hele tatt for andre. Jeg har to gutter med smal fot og lav vrist, og for de er Ecco helt supre! Aldri hatt problem med at de blir kalde. Og i år virker foringen å være ekstra god. Har hørt mye positivt om Viking, men aldri kjøpt det. Men prøvde de på minsten i år, og de ble altfor vide for foten hans. De sa det på butikken også, at Viking ikke var rett sko for ham - han gikk skikkelig dårlig i de. (Tror jeg hadde samme erfaring med eldste for noen år siden) Så ikke bestem deg for noe før du har prøvd forskjellige sko på barnet.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har hatt ecco sko til gutten min hvert år, og har vært kjempe fornøyd! Er de veldig smale? synst jeg ikke. Og gutten min er helt normal i føttene.. Og gutten min har i hvertfall aldri vært våt el kald:) Har også kjøpt ecco til jenten min på halvannet år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå