Gå til innhold

Storm eller Imre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes at Storm er et tøft navn! Imre liker jeg ikke så godt. Hadde ikke vært i tvil om jeg vare deg! ;-)

Jeg skjønte ikke helt hva du mente med spørsmålet du stilte i parantes, men mente du hva våre foreldre, altså barnas besteforeldre måtte mene om navnene? I såfall tror jeg nok at det også her vil være ulik smak.

Min mor ville nok ikke likt noen av dem ;-)

Annonse

Av disse.. Definitivt Imre. Storm er ikke et navn for meg. Har aldri likt det.

I forhold til eldre generasjoner tror jeg Imre slår bedre an enn Storm. Imre høres ut som et typisk gammelt norsk navn. Storm høres bare ut som et naturfenomen som er gjort om til navn i nyere tid.

Jeg kjenner foresten 2 stykker som heter Imre. EN gammel mann og en på 10 år, begge passer navnet veldig bra.

Uansett hva folk tenker om navn, at de ikke liker det, endtene fordi det er for sært eller for pop, så blir det anndelerledes når barnet har fått vanet, davenner du deg til det, og alle andre som omgås deg også.

Min søster har tre barn, ig det er ikke måte på hvor sære navnhun har på funnet til barna sine, vi kranglet som bare det om det ene navnet, (ikke at jeg hadde noe med det sånn sett, men jeg sns så synd på barnet) Men jeg må si at idag kunne selvfølgelig ingen av barna hete noe annet.

JEg liker Imre, liker ikke Storm i det heletatt, for meg er det rett og slett ja...Storm..., Men smaken er som baken, er det noe som heter, og man blir vant med navn, det er bare dere som kan velge hva barnet skal hete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...