Gå til innhold

Flaut men....(ang underliv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanvittig hoven i underlivet. Er sikker på at hele greia har dobblet seg iløpet av graviditeten. Kan ikke huske det var sååå mye de andre svangerskapa, men men...Det blir vel normalt igjen etterpå?

Er 31 uker på vei, og det bør ikke tripple seg! HAHAHA

Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, det tripler seg nok ikkje ;-) Føler meg óg hoven nedentil, nesten meir enn med de to fyrste. Går nok tilbake etter ei stund. Er vel mest for å gjere plass til den lille, og mtp at det ikkje er første, så blir det kanskje lettere større?? Hmm, me krysser fingrene for normale tilstander etter fødsel :-)

Skrevet

Får da håpe det! Vil ikke ha MONSTERfjase resten av livet!

Går seg nok til :)

Skrevet

Huff, sånn har jeg vært de siste 10 ukene også. Jeg har bare antatt at det kommer av det økte trykket fra baby mm. Regner med at det normaliserer seg etter fødselen. Det er vel like normalt dette her som mye annet antar jeg... Mye man skal igjennom ;-D

Skrevet

huff.. samme her, ser blodårer som tyter frem:-( sorry detaljer:-/ har ikke giddet å tittet heller.. det er helt skummelt synes jeg....

Skrevet

åh!! heldigvis ikke bare meg som har det sånn!!! trodde jeg var helt unormal jeg!

Skrevet

Jarra, sånn hadde jeg også det og jeg tenkte som deg og håpet ikke jeg måtte gå rundt med DEN dåsa resten av livet :-p Men alt har normalisert seg nå, etter fødsel heldigvis ;)

Skrevet

Høres ut som det jeg har fått... Nemlig åreknuter (ja, ÅREKNUTER) i underlivet!!! Da vil blodårene bli mer synlig og det dobbles (og føles ut som det tripples og kvatripples osv osv). Hehe!

Det skal visstnok bli normalt etter fødsel, men noen veeeeeldig få sliter i noen måneder i ettertid og noen enda mindre få må ha kirurgisk hjelp for å bli kvitt det...! Men vi er jo ikke blant de... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...