Engel, skatt og lite frø. Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Er det noen her som har fått utført KS på Bærum? Hvilken lege brukte du og er du fornøyd?
Lobita Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har hatt hastesnitt på Bærum. Husker ikke navnet, var en middelaldrende svensk dame. Veldig fornøyd!
Lobita Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har hatt hastesnitt på Bærum. Husker ikke navnet, var en middelaldrende svensk dame. Veldig fornøyd!
oslo37 Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Har også hatt hastesnitt på Bærum. Gikk veldig fint. Følte meg trygg hele tiden, de fortalte hva som skulle skje og hva som skjedde underveis, og var i veldig god form allerede dagen etter. Nå 6 mnd etter er arret en tynn rød strek som ikke kommer til å synes når det blekner. Snittet var det to kvinnelige fødselsleger som gjorde. Hadde poliklinisk oppfølging mot slutten av svangerskapet og anbefaler varmt Dr Novakovic.
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2011 Nydelig, takk skal du ha. Jeg trenger nemlig sårt tips om en god fødselslege. Dr. Novakovic er notert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå