Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har hittil bare vasket uten, er det feil?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Det gjør du som du vil. Jeg vasker alltid med for de blir så stive uten tøymykner.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Nei,ikke feil det. Skal vaskes med vranga ut og uten tøymykner:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Leste om det i KK.no for en stund siden at det ikke skulle bruke tøymykner når man vasker jeans, så regner med at du har gjort det riktig. Jeg har selv sluttet å bruke tøymykner på mine jeans.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Bruker tøymykner på alt som blir hengt til tørk, vasker uten alt som går i tørketrommel. Henger jeans til tørk, og bruker derfor tøymykner - også fordi de ikke blir vasket for seg selv men sammen med annet som trenger tøymykner.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Ok, takk for svar. Har vasket uten tøymykner, men ikke på vrange. Så det må jeg huske å gjøre fra nå av. hi
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Det har alltid vært sakt at jeans skal vaskes uten tøymykner siden tøymykner ødelegger stretchen i stoffet. Men det er vist blitt gått tilbake på nå, alt som tåler Omo skal nå vaskes med tøymykner.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Jeans med stretch, IKKE tøymyknet. Da mister den elastiteten. Vanlig jeans, helt fint med tøymykner. Det er kun klær med 100% bomull som skal vaskes med tøymykner.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 wow, blir skikkelig forvirret jeg nå, hehe. Ok, jeg har ikke tørketrommel så henger all tøy til tørk på stativ. Har hittil vasket mine jeans uten tøymykner, men kan prøve en gang og se hvordan det blir. Får bare prøve meg litt frem, og håper at jeg ikke ødelegger buksene mine. Takk for svar. HI
Behnari Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Skal....? Vi slutta med tøymykner etter tips fra legen siden datteren vår var så mye forkjøla. Hele veien snue og host. Han sa at tøymykneren hadde mye av skylda for det rundtom i landet. Prøv 1 mnd, sa han. Det gjorde vi og hun har nå kun vert forkjøla 2 ganger sist år kontra 12. Poenget mitt er også det at klærne ser og føles like gode ut. I tillegg så slipper vi å bli utsatt for ENDA mer parfyme og stoffer i hverdagen som vi absolutt ikke har godt av.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Hvorfor hva da? Bruker ikke tøymykner på det som tromles fordi det blir mykt uansett. Bruker tøymykner på det som henges opp fordi jeg ikke liker stive klær. Vasker jeans sammen med andre klær fordi jeg liker å fylle opp maskinen, har ikke så mange jeans.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg vasker min uten tøymykner. Synes de sitter bedre da, men på barna sine bruker jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå