Småbruk Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Forslag eller erfaringer? Kjøpte noen som luktet kjempegodt i pakken, men lysene luktet jo nesten ingenting da vi tente de. Vet jo man blir litt "immun" mot lukta når man sitter i det, men venninnen min som kom på besøk kjente heller ikke noe særlig av den gode duften... Så her er det tydeligvis kvelitetsforskjeller...
The Bad Gal Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Her har du noen som er av god kvalitet:-) http://www.yankeestore.no/?view=tagged&id=2
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Liker de duftpinnene fra Kremmerhuset. Lukter ikke så sterkt, kvelende og kvalmende, men sitter litt i rommet. Mango / Peach er min favoritt:)
Fire småtroll Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har også duftpinnene fra kremmerhuset, har Clean linnen jeg da
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 14. oktober 2011 #5 Skrevet 14. oktober 2011 Mine favoritter er vaniljelysa fra IKEA og nesten alle Sia sine lukt lys. Spesiellt jule lysa
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. oktober 2011 #6 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg bruker KUN ikea sine vaniljelys hvis jeg skal ha med lukt.. alt annet blir jeg kvalm av... (har olje med yasmin på alle soverommene da - skal virke avslappende)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå