RosaParasoll Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg leser flere steder her inne at mange opplever at når tiden nærmer seg så blir baby mer rolig, men hos meg har lille mageboer vært en bedagelig type fra starten av og blitt mer og mer aktiv i slutten av 3 trimester.. Er nå 1 dag på overtid og nurket er til tider veldig aktiv, er det noen som har opplevd at det faktisk blir mer liv som tegn på nær fødsel? Leger/jordmødre sier jo at dersom man merker endret bevegelsesmønster skal man ta kontakt, men gjelder det denne veien også? Kan det være noe uheldig med mer aktivitet?
Blondie Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Dette lurer jeg på også:-) lillegutt i magen er fortsatt veldig aktiv og sterk. kanskje litt roligere på natten men merkelig virkelig at han er der hehe. jeg tror at når det gjelder bevegelsesmønster så gjelder det mest hvis de roer seg veldig og man kjenner veldig lite liv. men vanskelig å vite hva som er riktig når noen sier de også roer seg på slutten. jeg har fått beskjed om at lillegutt storkoser seg inni der hehe så sikkert derfor han er litt urolig for det begynner jo å bli litt dårlig plass!
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Jenta mi, som nå er 4 år, sparket seg ut av meg! Hun hadde vært "rolig" hele svangerskapet helt til dagen hun skulle ut.. var mye bevegelser og spark i ribbeina for å komme seg ut, virket det som. hehe.. Tror ikke det finnes noe fasitsvar på det egentlig. men tror ikke det er noe poeng i å ringe jm når baby er mer aktiv mot slutten. Det skjer vell en del ting inni magen nå Blir du bekymret derimot, skader det ikke med en tlf
ozbaby Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har hatt en forholdsvis aktiv baby gjennom svangerskapet, men nå på slutten er hun ekstra sprellen. Trodde det skulle være motsatt. Legen trodde hun likte seg så godt der inne at jeg kom til å gå til termin. Nå er det mange som sier magen har sunket så jeg håper jeg ikke går så veldig mye lenger (2 uker igjen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå