Alvepia *happy mum* Skrevet 14. oktober 2011 #1 Skrevet 14. oktober 2011 Er det mulig at man får EL av seg selv under behandling av spray og sprøyter, FØR man setter EL sprøyta??? Er i dag på Riksen for kontroll, eller skal dit kl halv ett. Jeg føler bare at jeg har fått EL :S En masse slimete utflod :S Er dette mulig????
Lillie Vanillie Skrevet 14. oktober 2011 #2 Skrevet 14. oktober 2011 Sprayen skal jo forhindre spontan EL, så det er sikkert bare kroppen din som lurer deg. Men det vet du nok allerede nå :-) Lykke til med forsøket!
Thesi81 Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Hei. Spent på hvordan det gikk! Jeg setter sprøyte hver morgen som skal forhindre at jeg får el av meg selv. Lykke til!!!
MK73 Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Som de andre sier så har du sikkert forlengst fått svar - men så lenge du har tatt sprayen som du skal så får du ikke spontant EL. Det slimet du opplever er helt normalt under stimuleringen, det har jeg hatt ved alle mine 9 ordinære forsøk. Det er bare et tegn på at det skjer noe, og at eggstokker og livmor jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå