Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og får de være oppe lengre i helgene? Sover de lengre på morran da? :P

Her er leggetid i 7tiden på hverdager, for da er han helt ferdig etter en lang dag i barnehage og hjemme. Som regel er han egentlig klar for senga før 7. Han står da opp mellom 5 og 7. (Han får ikke komme opp kl.5, men sitter i senga å leker med bamsen, dyna og puta.. :P )

Vi er ikke så nøye på leggetiden på lørdagen, men blir som oftest mellom 19.00 og halv 8. For er da han er stuptrøtt. Han våkner på samme tid uansett når vi legger han. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstemann har lagt seg ca 20.30 fra han var 3-4 mnd og gjør det fremdeles (han er snart 3). Han er B-menneske som meg og kan fint være oppe lenge om kvelden uten å være trøtt, mens lillebror ikke har sjanse til å holde ut lenger enn 20. Skal sies at vi ikke har noe vi skal rekke om morgenen så vi står opp ca 8.30. Siden han allerede legger seg relativt sent har det aldri vært snakk om å utsette leggetid i helger eller ferier, skjønt det har jo hendt vi har gjort noe spesielt og han har lagt seg litt senere.

Skrevet

Minstemann legger seg mellom 18.30 og 19.00. Noen ganger senerer hvis vi har besøk o.l. Legger ham til samme tid hverdag som helg.

Skrevet

Her legges begge jentene (1 år og 3 år) mellom kl 19 og 20 en gang. Som regel ca 19.30. Eldste har alltid vært et B-menneske og kan sove lenge på morgenen, mens minsta er litt tidligere på´n vanligvis, og våkner som regel ca 07- 07.30. Men så lenge det holder seg rundt 07 er jeg godt fornøyd og klager ikke, det kunne jo vært myye tidligere også vet jeg!! =)

Skrevet

Mellom 7 og 7.30 her og, da sovner hun På et blunk. Om det ikke er noe galt så sover hun til mellom 6 og 6.45 en gang. Våkner hun før 6 får hun ikke komme opp... Og våkner hun supertidlig og er kjempetrøtt hender detmjeg gir flaske og så sover hun videre.

Ingen forskjell i helgene hun vil jo legge seg i 7-tida.

Skrevet

pjokken på 2 legger seg mellom syv og halv åtte mens minsten på 5mnd legger seg halv syv syv og dagen startet mellom 6 og 7. vi får ikke lenger sovetid på morgenen om de legges senere og det skal innrømmes at tiden fra de er lagt er VIDUNDERLIG:)

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Vi legger vår til samme tid uansett om det er hverdag eller helg. Han legges mellom 18.30 og 19.00 og våkner ca 07.30 - 08.00. Han sover altså 13 timer hver natt og etter han har begynt i barnehagen så har det hendt han har sovet helt til 08.30 i helgene! ;-) Jeg er spent på morgendagen! :-)

De få gangene han har vært i seng senere så har han ikke sovet noe lengre..

Skrevet

Lillegutt (12 mnd) legger seg klokken 19 og står opp kl 09 til vanlig. De dagene han går i bhg og jeg jobber (3 dager pr uke) må jeg vekke han kl 07.

I helgene har vi han gjerne lengre oppe med oss for vi syns det er så koselig, og han blir aldri overtrøtt eller vanskelig å legge uansett.Han syns det er så koselig å sitte på fanget til meg eller pappaen, se på idol/skal vi danse og kose seg med en liten skål med rosiner/tørket frukt ol. Hvis han er oppe til feks klokken 21, kan han fint sove til kl 11-12 dagen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...